Special. Startpagina Profiel.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Monitoring. Monitoring  Wat ‘zegt’ men over je website?  In blogs, op twitter, op een website, in een andere applicatie  Gebruik software om dat op.
Advertisements

SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Solliciteren met internet Presentatie 1 oktober tot Niels van der Linden Nienke van der Meulen.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
1 Bestandkeuze en zoekstrategieën nieuws Jeroen Bosman VOGIN, 18 mei 2011 Wageningen.
1 Bestandkeuze en zoekstrategieën nieuws Jeroen Bosman VOGIN, 16 mei 2013 Wageningen.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Internettoepassingen waarmee we niet (zo) bekend zijn
Bonhoeffer - Enschede Hogeschool Windesheim - Zwolle.
SOCIAL MEDIA EN DE BESTUURDER 2 oktober Wildeman #VvG2012
1 RSS en weblogs zoeken Jeroen Bosman VOGIN, 9 juni 2009 Wageningen.
1 Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen Jeroen Bosman VOGIN, 18 november 010 Wageningen.
1 Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen Jeroen Bosman VOGIN, 21 november 2013 Wageningen.
1 realtime & social: blogs & tweets Jeroen Bosman VOGIN, Wageningen, 16 mei 2013.
1 Bestandkeuze en zoekstrategieën nieuws Jeroen Bosman VOGIN, 20 juni 2013 Wageningen.
1 Bestandkeuze en zoekstrategieën nieuws Jeroen Bosman VOGIN, 17 november 2011 Wageningen.
1 Weblogs, RSS en tweets zoeken Jeroen Bosman VOGIN, 20 mei 2010 Wageningen.
1 RSS, weblogs en tweets zoeken Jeroen Bosman VOGIN, 23 november 2009 Wageningen.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
1 Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen Jeroen Bosman VOGIN, 14 april 2008 Leiden.
1 realtime and social: blogs & tweets, FB & G+ Jeroen Bosman VOGIN, 17 november 2011 Wageningen.
Social Media ‘Talk of the town’. De bekendste: Twitter, Youtube, Flicker, Facebook, Linkedin en Hyves.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. Strategie en advies. Uitvoeren middelen, persberichten schrijven,
Aan de slag Bouwen aan Brieven in de praktijk Lex Slaghuis: Directeur Wikiwise Susanne Emde: Projectsecretaris Bouwen aan Brieven 4 juni.
Rotary in Nederland LinkedIn Group Wat is het ? Wat kan ik ermee ? Hoe meld ik me aan ?
Wat is WordPress en hoe installeer je het?. Wat is WordPress? WordPress is een CMS (Content Management Systeem) net als Joomla; Met een CMS kan een gebruiker.
Liquid Internet is dé nieuwe manier van online zaken doen. © Copyright IQNOMY 2010.
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
1 Bestandkeuze en zoekstrategieën nieuws Jeroen Bosman VOGIN, 6 november 2014 Wageningen.
realtime & social: blogs & tweets
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Inbound Marketing Plan
1 Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen Jeroen Bosman VOGIN, 6 november 2014 Wageningen.
Workshop sociale media Wat is sociale media? Docenten: Albert Gelderman Hans van Hest Koos Bronts Daphne de Bruijn.
1 Bijblijven met het web: RSS, attenderingen en trackers Jeroen Bosman VOGIN, 3 november 2006 Wageningen.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
Sessie 5: Business strategie. Programma Extra: Facebook Special Bespreken persoonlijke actieplannen Een strategische blik in de toekomst: – Beeldmarketing.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
1 realtime & social: blogs & tweets Jeroen Bosman VOGIN, 19 november 2015 Wageningen.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
1 Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen Jeroen Bosman VOGIN, 19 november 2015 Wageningen.
Overzicht Leergang 1.Slimmer werken 2.Opdrachten krijgen met LinkedIn 3.Je bent wat je publiceert 4.Opdrachten krijgen met Twitter 5.Maak een plan! 2.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Sessie 4: Opdrachten krijgen met 1. Wat gaan we doen? #lift Aan de slag met Twitter Oefening Geavanceeerd gebruik Twitter succesvol toepassen Toelichting.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Training voor beginners. Agenda Waarvoor LinkedIn gebruiken? Hoe maak je een aansprekend profiel? Digitaal netwerken: hoe doe je dat? De interactie aangaan.
Monitoring Beluisteren van sociale media. Dagelijks verschijnen er ruim 5 miljard berichten in alle media. Dat kost je 250 miljoen uur per dag om door.
Social bookmarking Evy Mertens Maud Schyns Laurent Mulliez Lien Staelens.
Sociale media inzetten
‘Boost je Business met LinkedIn’
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
realtime & social: blogs & tweets
Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen
handige hulpmiddelen voor communicatiemedewerkers
Pret met de tablet: les 3 E-readers, en delen: Inleiding
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Jeroen Bosman VOGIN, 24 november 2008 Wageningen
Transcript van de presentatie:

Special

Startpagina

Profiel

Ticker

Pagina – welkom

Pagina - prikbord

Community management

Statistieken

Content delen

Inloggen met Facebook

Adverteren

Apps en games

Timeline

Sessie 5: Maak een plan!

Programma Je persoonlijke actieplan (interactief) Je netwerk bouwen, onderhouden en versterken / RSS feeds

Je persoonlijke actieplan

Je netwerk bouwen, onderhouden en versterken / RSS feeds

Bouw en onderhoud je netwerk Koppeling met bestaande adresbestanden (Outlook, Gmail, etc.) Integreer LinkedIn, Facebook, Twitter, Hyves middels dashboard (HootSuite, TweetDeck, etc.) Vast moment in de dag/week met aandacht voor je netwerk middels reactie’s op: – Vragen – Posts – Positiewisselingen – Verjaardagen – Etc.

Maak een loop Luister Verzamel informatie Voeg waarde toe Schrijf een blogpost Twitter over je blogpost LinkedIn: Update en News / Discussion in relevante groepen Ga in op reacties

24

RSS feeds gebruiken (1) Websites Weblogs Berichten Zoekresultaten enz.

RSS feeds gebruiken (2) Websites Weblogs Berichten Zoekresultaten enz.

Stap 1: Google Reader 27

Stap 2: Abonneren

Trends

Real-time

Personal assistant

Huiswerk