Blok 1A Quiz week 1. A.Bij A B.Bij B C.Bij C D.Bij D 1 Waar hoort 6750? Kijk naar de getallenlijn! DC 8000 AB 6000650070007500.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Negatieve getallen Klas 1 | Hoofdstuk 4
Advertisements

Werken met het begrip wetenschappelijk en significant.
Snelheid Hoe kan ik rekenen.
Rekenen met snelheid Een probleem oplossen
Een manier om problemen aan te pakken
lengtematen en gewichtsmaten
Bewegen Bewegen (c) Ing. W.Tomassen.
Arena 5 van MathBattle Maten
Blok 2 les 1.
Module 1 – Dag 1 Hallo.
M3F-MATEN - Gewichten en lengtematen
Hoe kan je lengtematen, inhoudsmaten en gewichten herleiden?
Gelijkwaardige formules
Elektriciteit Deel 4 Waterstromen Energie Omzetting Ing W.T.N.G. Tomassen.
Gecijferdheid les 1.4 Grootst gemene deler Kleinst gemene veelvoud
Gecijferdheid les 1.3 Kwadraten en machten
Toepassingen 5L week 2: ‘Vakantieherinneringen’ Ik bereken het gemiddelde: 1.Ik tel alle waarden op. 2.Ik deel dat door het totaal aantal waarden. 3.Het.
Gecijferdheid 2 (Meten 1 – ME144X) week 2
Gecijferdheid 2 (Meten 1 – ME144X) week 2 Powerpoints staan op med.hro.nl/houmj/Klas_1BCEHI_Inductief/
Toepassingen 5L week 11: ‘Reclame’ een breuk of een procent nemen van een getal 5L week 11: ‘Reclame’
Standaardvormen Standaardnotatie Wetenschappelijke notatie
Significante cijfers Wetenschappelijke notatie a • 10b
Blok 1A Quiz week 1 (T) Leerdoelen vr. 1 en 2: Cijferend optellen en aftrekken tot met 2 of 3 getallen; Leerdoelen vr. 3 en 4: Breuken: een deel.
Blok 1A Quiz week 1. 1 Welk getal hoort tussen 101 – 200? AB CD Waar horen de andere getallen?
Meetkunde 5L week 19: Vormleer: vlakke figuren – de cirkel vlakke figuren 5L week 19: ‘Vormleer: vlakke figuren – de cirkel’ niet - veelhoeken veelhoeken.
Zoek de het juiste antwoord 100 cm1 meter 100 meter1000 centimeter100 decimeter 1000 meter2000 meter meter next.
1 millimeter dik 6 millimeter regen? 4 millimeter groot 2 millimeter groot.
Inhoud Optellen en aftrekken. Vermenigvuldigen en delen.
Schatronde.
Naam: 1 Vul je naam in Druk op de startknop om te beginnen Beantwoord de vragen door de juiste digitale tijd te kiezen Kijk aan het eind hoeveel je goed.
Naam: 1 Vul je naam in. Beantwoord zo snel mogelijk de vragen. Kijk aan het einde hoeveel je er goed had. Druk op knop om te beginnen!!
De lengtematen mm, cm, dm, m, km. Ellens nieuwe kamer Gisteren ging ik op bezoek bij mijn nichtje Ellen. Ellen is een meisje van 10 jaar. Ellen woont.
Jeroen zaagt de plank precies doormidden. Hoeveel centimeter wordt elk stuk? 70 cm.
Les 2 getallen: grote getallen
Les 3 omtrek oppervlakte inhoud
Herhalen schaal Schaal is een verhouding.
Inhoud berekenen.
les 3 digitale rekenblokken Verhoudingen in context situaties
Herhalen schaal Schaal is een verhouding.
Werken met de Digitale Toets Omgeving FaSMEd Bijeenkomst 2
Les 5 Vermenigvuldigen en delen
Paragraaf 1.3 – Zinken,zweven en drijven
Les 5 vermenigvuldigen en delen in dagelijkse situaties
Kort herhalen les 3 voorbeeld toets som camping
Significante cijfers © Johan Driesse © 2013 – Johan Driesse.
Snelheid Module 3 Basisstof 3.
Hoofdstuk 7: Handelsrekenen
Hoofdstuk 5 Afronden. Hoofdstuk 5 Afronden Paragraaf 5.1 In het midden.
  Alcoutim.
Meten en meetkunde les 3: omtrek, oppervlakte en inhoud
Negatieve getallen Klas 1 | Hoofdstuk 4
Hoofdstuk 21 Metriek stelsel. Hoofdstuk 21 Metriek stelsel.
Basis 3 OPTELLEN & AFTREKKEN. Basis 3 OPTELLEN & AFTREKKEN.
Grootheden & eenheden TV Elektriciteit.
Meten en meetkunde les 4: samengestelde grootheden
OPTELLEN & AFTREKKEN de basis
Rekenen Verbanden les 3: Rekenen met tabellen 1 Verbanden les 5: Rekenen met grafieken, diagrammen en tabellen.
Rekenen met kommagetallen
Hoofdstuk 30 Negatieve getallen. Hoofdstuk 30 Negatieve getallen.
Les 1 Meten en meetkunde: Schaal
Lengtematen en meetinstrumenten
Blok 3 les 5.
Hoofdstuk 4 Kommagetallen basis. Hoofdstuk 4 Kommagetallen basis.
Hoofdstuk 12 schaal. Hoofdstuk 12 schaal Paragraaf 12.1 Schaalverdeling.
Verder rekenen met kommagetallen
Hoofdstuk 13 Omtrek en oppervlakte. Hoofdstuk 13 Omtrek en oppervlakte.
oppervlakte en inhoudsmaten
Transcript van de presentatie:

Blok 1A Quiz week 1

A.Bij A B.Bij B C.Bij C D.Bij D 1 Waar hoort 6750? Kijk naar de getallenlijn! DC 8000 AB

A.3020 B.3002 C.3500 D Vul het juiste getal in bij X Kijk naar de getallenlijn! X

A.642 B.78 C.402 D Reken uit. 6 x 67 = x607 6

A.24 B.14 C.23 D.28 4 Reken uit. 168 : 7 = 10 x 7 = x 7 =...

5 Hoe lang is de bank? 1 meter = 10 dm = 100 cm = mm A.200 m B.200 dm C.200 cm D.200 mm 200 ….

6 Hoe hoog is de schommel? A.30 dm B.30 m C.3 km D.3000 cm ? 1 meter = 10 dm = 100 cm = mm

7 Schat de uitkomst. A.300 B.700 C.600 D ≈ Bij welke 100-tallen liggen de getallen het dichtst in de buurt?

8 Schat hoeveel pennen er over zijn. A.100 B.200 C.300 D.700 Aan het begin van het schooljaar hadden we 435 potloden. De meesters en juffen hebben 278 potloden uitgedeeld. Bij welke 100-tallen liggen de getallen het dichtst in de buurt?

1 Waar hoort 6750? Kijk naar de getallenlijn! DC 8000 AB

2 Vul het juiste getal in bij X Kijk naar de getallenlijn! X A.3020 B.3002 C.3500 D

3 Reken uit. 6 x 67 = =402 x607 6

4 Reken uit. 10 x 7 = x 7 =... − − − (10 x 7) (4 x 7) 168 : 7 =24

5 Hoe lang is de bank? 1 meter = 10 dm = 100 cm = mm 200 …. A.200 m B.200 dm C.200 cm D.200 mm 200 cm

6 Hoe hoog is de schommel? ? 1 meter = 10 dm = 100 cm = mm A.30 dm B.30 m C.3 km D.3000 cm 30 dm

7 Schat de uitkomst ≈

8 Schat hoeveel pennen er over zijn. Aan het begin van het schooljaar hadden we 435 potloden. De meesters en juffen hebben 278 potloden uitgedeeld – 300 =