Studenten Vertegenwoordigers Academiejaar
Algemene Onderwijsvertegenwoordigers Britta Hanssen praeses onderwijs LO&BW adres: Plaatsvervanged praeses onderwijs LO&BW? Foto
Eerste Bachelor fase Jaarverantwoordelijke: Thijs Van Assche Jaarverantwoordelijke: ? Werkgroep: Voornamen + Namen Foto
Tweede Bachelor fase Jaarverantwoordelijke: : Pieter-Jan Marent Jaarverantwoordelijke: ? Werkgroep: Voornamen + Namen
Derde Bachelor fase Jaarverantwoordelijke: Ward Snauwaert Jaarverantwoordelijke: Sander Van den Broeck Werkgroep: Voornamen + Namen
Eerste Master fase Jaarverantwoordelijke: Tim Blomme Contactpersoon Tr&Co Jaarverantwoordelijke: Joran Driesen Contactpersoon RBK Contactpersoon FF&G: ? Contactpersoon SLO-LO: ? Contactpersoon Management: ? Foto
Tweede Master fase Jaarverantwoordelijke: Shari Claes Contactpersoon FF&G Jaarverantwoordelijke: Britta Hanssen Contactpersoon RBK Jaarverantwoordelijke: Benjamin Moeyersons Contactpersoon Tr&Co Contactpersoon SLO: ? Contactpersoon Management: ? Foto
Met welke vragen of problemen kan je bij wie terecht? Correcte communicatie tussen studenten, docenten en andere medewerkers
Student vraagt rechtstreeks aan docent Welk soort vragen o Inhoud van het vak o Verduidelijking van de leerstof Hoe kunnen de vragen gesteld worden o Voor, tijdens of na de les (bij voorkeur) o Tijdens monitoraten o Per mail aan de docent Zoek het adres van de docent op via de ECTS fiche van het OPO Gebruik een beleefde schrijfwijze in je s (“Beste Prof. X” of “Geachte Prof. X” NIET “hallo X” of “jo X”)
Student contacteert Faber Helpdesk Welk soort vragen o Studietrajectbegeleiding: samenstelling programma, studievoortgang, heroriëntering, … o Studiebegeleiding: studieplanning en methode, faalangst,... o Ombuds: problemen, klachten, bemiddeling, begeleiding bijzondere statuten, … Hoe kunnen de vragen gesteld worden o Via de Faber Helpdesk ( Kijk of je vraag niet tussen de FAQ staat op de Toledo community of o Enkel op afspraak langskomen o Bij dringend en/of zeer ernstig probleem telefonisch contact opnemen of je persoonlijk melden
Student contacteert jaarverantwoordelijke Welk soort vragen o Algemene problemen (bv. voor het hele jaar, praktijkgroep, …) o Uurrooster problemen (bv. les plots verdwenen uit het uurrooster) o Onderwijsgerelateerde problemen (bv. slides nog niet online, …) Hoe kunnen de vragen gesteld worden o Voor, tijdens of na de les o Tijdens terugkoppelingsmomenten over onderwijs o Via het adres van de jaarverantwoordelijken o Via de jaargroep of onderwijsgroep op Facebook o Langskomen op de open onderwijsvergaderingen