Resultaten nul- en eindmeting Passieve woordenschat - groep 1 Groep 1 Nulmeting – aantal goed Eindmeting – aantal goed Resultaat Lln. 1 1417+3 Lln. 2 Afwezig.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Evidence-based leerpotenties in praktijk
Advertisements

Begeleiding starters en professionalisering docenten Project 2 1.
Onderhoud van Kwaaitaal- en Mantavloeren
Onderhoud van Kwaaitaal- en Mantavloeren. Herstel vloeren CUR-Aanbeveling 79 en BRL  Niets doen  Monitoring  Reparatie en kathodische bescherming 
ACHTERSTANDBESTRIJDING EN REFERENTIENIVEAUS voor taal en rekenen in het VO Wat staat scholen te doen? Flitspresentaties september / oktober 2012 –
Welkom in groep 4B!.
Piramide Welkom in de taalklas De VVE- methode.
Kwadratische verbanden
REKENEN.
Zelfevaluatie i.k.v. GOK-beleid Terugkomdag Basisonderwijs Sessie 8 Interactum © I. Nicaise.
Media & Creativiteit Jaar 1 les 8 Het creatieve proces.
Jaar 1 les 8 Het creatieve proces
Welkom! Media & Creativiteit Les 7. Wat is er in het nieuws?
Media en Creativiteit MEDMEC01 Roelof de Vries Les 6.
Omkoping pagina 161 t/m 166.
Leren met effect “Taaltuin”
Ouderavond 4 HAVO 4 oktober Loopbaanoriëntatie en Loopbaanbegeleiding (LOB) met als doel: Kijk op interesse, persoonlijke kwaliteiten en capaciteiten.
Taal is de factor tot schoolsucces!
1.
1 van 21 Hoofdstuk 10: Taal- en leerstoornissen Normale ontwikkeling van spraak, taal en rekenen Taal- en leerstoornissen Differentiaaldiagnose en comorbiditeit.
 In 2010 in de Achterhoek 205 basisscholen (gemiddelde schoolgrootte: 183 lln.)  In 2020: 125 kleine scholen (
Ouderavond 4 VWO 4 oktober Loopbaanoriëntatie en – begeleiding (LOB) met als doel: Kijk op interesse, persoonlijke kwaliteiten en capaciteiten Oriëntatie.
VISUAL-VESTIBULAR INTERACTION IN SPATIAL ORIENTATION
Begeleiding starters en professionalisering docenten Project 2 1.
Is de les nu al voorbij?! Activerende lessen Na-Sk in de onderbouw
Gephyra, hoofdstuk 10 (p. 5).
Algemene ouderavond Mavo leerjaar 1. Wat wordt er van een mavo leerling gevraagd? Begeleiding (zorg voor leerlingen) Loopbaan oriëntatie en begeleiding.
Werken aan de wereld Mbo-studenten als actieve wereldburgers (SBOS) Introductie.
Synthese van het artikel Gemaakt door: Oona Moeyaert
Woordenschat groep 5 Thema 9 Les 3
INDUSTRIE EN MILIEU + -. Groepswerk Groep 1 (4 lln) Groep 6 (3 lln) Groep 5 (4 lln) Groep 4 (4 lln) Groep 3 (4 lln) Groep 2 (4 lln) Opdracht 3: Atlas.
Is cola slecht voor je tanden?
Een rekenopdracht maken (10 tallen)
Implementatie JGZ-Richtlijn Secundaire preventie kindermishandeling Klaas Kooijman 9 februari 2009.
(Voor)lezen is leuk!.
Energiesprongprojecten onder de loep Wat werkt en wat niet? Welke (prestatie) afspraken worden gemaakt? Wat vinden bewoners? Wouter Borsboom (TNO), Niels.
Logopedie 1. 4 e Jaars 1 x per week groepsles CV 3 communicatieve doelen Doelen worden gekozen door leerlingen en de mentor/logopedist 1x per week logopedie.
Hoofdstuk 10: Taal- en leerstoornissen
Meten. Waarom meten Zo hou je vinger aan de pols Hiermee koppel je resultaten terug aan betrokkenen Het motiveert.
PILOT “DOORLOPENDE LEERLIJNEN TAAL EN REKENEN” PO/VO WEERT.
Immuniteit Gezondheid V31. Vaccineren Virulentie  De ziekmakende kracht van een ziekte.
Meten = weten wat levert het op? gaan kinderen echt beter lezen?
MONITORING the Future of our Food project. Herkenbaar? Monitoren is vooral voor donoren Data verzamelen is saai en zonde van de tijd Intuitie werkt beter.
Meervoudige Intelligentie theorie (Gardner)
BOS-impuls gemeente Gulpen-Wittem. Wat is BOS? Wie: Samenwerking Buurt, Onderwijs en Sport Wat: Verkleinen van achterstanden bij jongeren Hoe: Organiseren.
Passieve verkoop: initiatief bij koper niet onderhandelen bedienen i.p.v. verkopen Winkelbediende bedienen etikettering rekken aanvullen klanten informeren.
Welkom. Algemeen  Inloop  Mobiel  Hoofdluis  Afwezigheid  Hulpouders/klassenouder  Fruit  Traktatie  Checken telecomlijst.
Op weg naar een burn out samenleving?
zitters Door: Ceder Kerinza
Graphic tablet Door Thibault Zenner.
Stapjefitter: Sportief en gezond (re-)integreren in de samenleving
De noodzaak van De Nieuwe Toekomst
Kennisoverdracht inclusie (Henk van de Pol)
Business case inclusie (Mark Schel)
Zorgpad Stervensfase Zorg en Kwaliteit van leven in de stervensfase
Huisvestiging Peter Versteeg
7.4 Kwadratische vergelijkingen Het rechterlid nul maken
H2 Op wie ga jij stemmen?.
Politiek Paragraaf 1-3.
Mijn visie op onderwijs
Presentatie werkdruk aanpak op de Compositie
Business case inclusie (Mark Schel)
LOP – Programma ‘t Steunpunt: Nulmeting lager onderwijs
Op weg naar een burn out samenleving?
Niet alleen de patiënt centraal
Kennisoverdracht inclusie (Henk van de Pol)
“Knuffels” woordenschat
Succescriteria voor Spreekvaardigheid
Bijtelling Aantal privé kilometers
Samen werken aan vitaliteit en duurzame inzetbaarheid
Transcript van de presentatie:

Resultaten nul- en eindmeting Passieve woordenschat - groep 1 Groep 1 Nulmeting – aantal goed Eindmeting – aantal goed Resultaat Lln Lln. 2 Afwezig tijdens nulmeting Lln Lln Lln Lln

Resultaten nul- en eindmeting Actieve woordenschat – groep 1 Groep 1 Nulmeting – aantal goed Eindmeting – aantal goed Resultaat Lln. 19 Afwezig xxx Lln. 2 Afwezig tijdens nulmeting Lln Lln Lln Lln

Resultaten nul- en eindmeting Passieve woordenschat - groep 2 Groep 2 Nulmeting – aantal goed Eindmeting – aantal goed Resultaat Lln Lln Lln Lln Lln Lln. 6 Afwezig tijdens nulmeting Lln Lln

Resultaten nul- en eindmeting Actieve woordenschat - groep 2 Groep 2 Nulmeting – aantal goed Eindmeting – aantal goed Resultaat Lln. 118 Wilde niet Lln Lln Lln Lln Lln. 6 Afwezig tijdens nulmeting Lln Lln