Romantic Rotterdam Michelle Plaiser Mark Van Der Weijden Tim Barendrecht Jan Essenstam Renske Borst.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
ORGANISATIE Tafeltennistrainer 2
Advertisements

Workshop Leren Leren in de praktijk 4 maart 2009
Eindwerk zesde jaar.
Hoe schrijf ik een recensie
Concept presentatie 1.individueel concept (pdf-upload donderdag) 2.live presentatie (vrijdag op afspraak)
De Pakkende Verpakking
Technisch Ontwerp.
Briefing Rotterdam als uitgaansstad op de kaart zetten
Team Creja’s Christopher, Renske, Eliel, Jill, Amber, Sjef
Marketing Werkgroep 6.
Ideeontwikkeling Werkcollege 1: -Context -Probleem.
Medmec04 les 3 Engagement.
Medmec04 Engagement Les 2. agenda Teams vormen Maatschappelijk thema bepalen Ontwerpprocedure opstellen Dummie Procesverslag.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Medmec04 Engagement Les 2. agenda teams vormen maatschappelijk thema bepalen ontwerpprocedure opstellen dummie procesverslag.
Media & Creativiteit 5 - Trends MEDMEC05 – Les 7 Roelof de Vries Feedback.
Medmec04 – Engagement Les 5
Timeless Vibes.
Deel 5 concept Huiswerk Vanuit gekregen visionboard een concept uitwerken. Conceptpresentatie maken = 3 x slides of op papier 50/65.
Door M.J.Roos Hogeschool Rotterdam Cluster Ribacs
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
Marketingproject-communicatieplan
Welcome to the presentation Connecting vibe “True art is characterized by an irresistible urge in the creative artist.”True art is characterized by an.
Toekomstige mobiliteit
Welkom bij les 06 van de training Internet & Commercie.
Invuloefeni ng. Bijdragen aan het oplossen van sociaal maatschappelijke problemen zoals de langdurige leegstand van panden in Amsterdam. Voor leegstaande.
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
Team #1 presents: Move-It. Ons team bestaat uit: Dean Schoemaker Pieter Sneep Tim Poot Justin Dijkshoorn Erik Smulders.
Concept Team 05 Tim Blaak Samentha van der WeidenStefan Roest Michelle van SetersRick van der Heiden.
V1 Kern Technologie & Innovatie Werkcollege 5:
Rick, Youri, Tim, Rick, Jeroen
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
Digitaal Evacuatieplan
Groep 2 Ian Sabee Thomas Fokker Timo Koning Ron van der Marel
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
Unmapped | Anouk Corver Corine Vuijk. Hoofdthema | Onbekendheid & Anonimiteit.
Definitief concept GG. Doelgroep 1 Singles Mannen en vrouwen Opzoek naar een serieuze relatie Tussen de 25 en de 35 jaar oud Weten wat ze willen Staan.
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
Project Presentatie Team Coke ‘n Cherry: Project Presentatie Jasper:Projectleider Edwin:Teamleider Annop:Research Aron:Redacteur Mike:Visual Design /
Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden Michelle van Seters Tim Blaak.
Magazine, Poster Website en een vrij middel: commercial Doelgroep: E-bike gebruikers (vaak 50+) Bewustwordingscampagne.
Presentatie.
Project 4: “Sloepenrace”
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
Walibi World(poster en folders)
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
Team 5 ofwel Wave (community die wil groeien en omdat wij gebruik maken van het draadloze tijdperk) aangekomen in de witte de with straat.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 5
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Taalbeheersing Rotterdam, 26 augustus 2011.
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
Communicatie & Multimedia Design Janke Broeksma, Sabrina van der Sloot & Anne Heijkoop.
Project 3 Week 3.  Mededelingen  Vragen opstellen voor opdrachtgever  Oriëntatie op opdracht (volgende week feedback in de les)  Wijkanalyse  Geen.
Leiding geven. programma huiswerk rollenspel toelichting rollen/team opdracht verder uitwerken.
Kevin van der Vleuten Technisch Informatica Leerjaar 3 16 januari 2015Stage Presentatie1 / 19 W2000 Stage Presentatie.
Eindpresentatie Digital Marketing
Presentatie Project Pameijer Robbert, Mark, Tarik en Matthijs.
Aanpassing grondprijzen sociale koop en huurwoningen Johan Brands, 15 maart 2016.
Het schrijven van een betoog
? EEN NIEUW 0NDERWERP. CHINA AAN DE SLAG…..TIJDBALK DE GESCHIEDENIS VAN CHINA WAT? TIJDBALK, POSTER EN PRESENTATIE HOE? TAAKVERDELING LES 1: ONDERZOEK.
Probeer dit beter te krijgen
Opdracht interviewen ouderen en technologie
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Eén portie sprinkhaan, graag!
De bedenkers.
Opdracht interview Ouderen & Technologie
Project English BOL niveau 4.
Tussenpresentatie project muizenval
Transcript van de presentatie:

Romantic Rotterdam Michelle Plaiser Mark Van Der Weijden Tim Barendrecht Jan Essenstam Renske Borst

Inhoud presentatie De briefing Het proces De uitwerking Conclusie

De briefing Bedenk een concept om het uitgaansleven in Rotterdam populairder te maken, aan de hand van een vibe.

Het proces Taakverdeling Brainstormsessies (doelgroep) Doelgroep bepalen, onderzoeken en resultaten uitwerken Doelgroep sloot niet goed aan op het concept

Opnieuw brainstromen (doelgroep) Concepten bedenken Definitief concept kiezen

Het concept Doelgroep stelletjes Rotterdam aanprijzen voor stelletjes Tandem

Uitwerking

Promotie Fietskaarten voor aan fiets stuur Promotie poster Ansichtkaarten

Conclusie Promotiefilmpje