Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 7 juni 2010.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –14 september 2009.
Advertisements

29 mei voor uur Jaarverslag in tweevoud op papier Oh ja1, zet je naam en klas op de kaft. Oh ja2, zorg dat duidelijk is welke specialisatie je kiest.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –05 oktober 2009.
Marketingmix Saskia Best, 9 oktober 2008
Waarom een Award?  Doel: toekomstige food managers bewust maken van de aspecten gezondheid en meerwaarden van voedsel.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –21 september 2009.
Concept Development – 4 januari 2010
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 23 november 2009.
Concept Development – 20 september 2010
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 8 mei 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –28 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 3 januari 2011.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 15 november 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 februari 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –12 oktober 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 11 oktober 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 06 maart 2009.
Open dag 15 maart 2014 Welkom bij:. Kerngegevens bacheloropleiding  Taal  Opleidingsduur  Titel na afronding  Facts & figures: aantal studenten, docenten.
Docent medmec = Wil Adolfs
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Voedingscentrum Bachelors Award 2011 Datum:……. Opleiding:….
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent Saskia Best.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
Workshop First Lego League
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 12 april 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 29 maart 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 27 maart 2009.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 maart 2009.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
Voedingscentrum Bachelor’s Award
Aan de slag met het dossier Dienstverlening
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.
Welkom bij les 06 van de training Internet & Commercie.
Wat gaan we vandaag doen
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 26 april 2010.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 10 januari 2011.
Minor Concept Development Schooljaar 2008 – 2009 College 2 Herfst, Saskia Best.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –7 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 10 mei 2010.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –31 augustus 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 6 september 2010.
Duurzaam duurt het langst bij Hogeschool Leiden
Studenten zetten talenten in voor de maatschappij
Programma decanaat Oriënteren in havo 4 verplicht Doel: leerlingen aansporen om tijdig te beginnen met oriënteren op vervolgopleidingen.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 14 december 2009.
Sociaal Ondernemerschap college 4
SPH voltijd Onderzoeksvaardigheden voltijd jaar 1 Werkcollege week 4.
Project Serious Games Hogeschool Rotterdam – Mediatechnologie en Libanon Lyceum Rotterdam – Technasium In samenwerking met de Openbare Montessorischool.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Studieloopbaancoaching Kwartaal 4 – les 1 Rotterdam, April 2015.
Stelsels van vergelijkingen H5 deel 3 Hoofdstuk 10 Opgave 61, 62, 63.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
TEAMTEACHING Hannah Wielenga Hogeschool Utrecht / Landelijk Ontwikkelpunt NLT 5 juni 2009 Met dank aan: Sjaak Luijtjes – Vader Rijn College.
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
Landelijke dag lerarenopleiding Biologie Ecent conferentie 16 mei 2012.
Jong en oud 2 Kronieken 34:1 & 3
Les 2: gegevens samenvatten
Plantenteelt 6e vakdag Verzorgen gewas
Studiefinanciering: dat regel je zo
Studiefinanciering: dat regel je zo!
Netwerkweek Health and Happiness 3 t/m 7 December
Plantenteelt 7e vakdag Verzorgen gewas
Oriëntatie op “later” voor 6 vwo
Transcript van de presentatie:

Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 7 juni 2010

Gastspreker Mirabeau Om in de collegezaal

Beoordeling Zomer Gemeenschappelijke Battle: max 1 punt Eigen Battles 1 tot 2 punten Essays naar eigen keuze (per stuk 1 tot 2 punten) bv: Wat is innovatie? Eigen opdrachten (per stuk 1 tot 2 punten) Eigen college maken van a tot z (2 punten) Battle Uitvaart(verplicht, 2 punten ) Opdracht Excursie( 1 punt) Lesopdracht VOORT (1 punt) Quiz maximaal 1 punt Wekelijkse postings ( 1 punt)

Indeling Zomer 26 april – Kickoff en nieuwe producten bedenken 3 mei- Meivakantie 10 mei- Nieuwe producten bedenken + gezamenlijk BoC 17 mei- Gastles Zadan en nieuwe producten bedenken 24 mei - Pinksteren 27 mei - DesignThis! Gastles Gijs van Wulfen 31 mei- Conceptpitches Battle Of Concepts (uitvaart), nieuwe producten bedenken 7 juni- Nieuwe producten bedenken 14 juni- Excursie 21 juni- Eindpitches Battle of Concepts, nieuwe producten bedenken Quiz NB: 27 juni uur deadline opdrachten

Beste prestatie zomer Mag mee naar Innovatiecongres 16 september in Hilvarenbeek

Excursie Verzamelen om 12.30: Heineken Experience, Stadhouderskade 78 Daarna gaan we naar Westerpark Hou je mail in de gaten

Marketingervaring Blogposts......

Nieuwe producten bedenken

We gaan aan de slag met VOORT Battle: Hoe kan Hogeschool Utrecht social media inzetten om een duurzame relatie op te bouwen met haar (oud) studenten?

Innovatieopdracht Schrijf voor deze Battle een innovatie opdracht Gebruik hiervoor checklist:

Onderdompelen: ontdekken Gebruik: OFWEL Combineer ze slim

EN een minibusinesscase Gebruik:

Tot slot Ieder groepje presenteert 1 minibusinesscase