Digitale media Rotterdam, 00 januari 2007 Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Inleiding digitale media Rotterdam, 00 januari 2007.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digitaal sociaal huis - 25 oktober 2010 DIGITAAL SOCIAAL HUIS.
Advertisements

Social Media marketing
RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Heb je talent om kleuren te onderscheiden ? Wel, kijk dan eens naar de volgende figuur...
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les Navigatie I-C1#, datum.
TV- en radiodag VRT – Jean Philip De Tender. Het Klavermodel : de klassieke media en de nieuwe….. Radio Internet TV Mobiel.
Internet training 2012 gevorderden... verder kijken Visie Bestuur en web Social media.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
 QI&feature=related QI&feature=related.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
- - - Social Media.
Presentatie nieuwe media
Bronnen Merle Wissink.
Kunstgeschiedenis werkgroep, week 7, blok 3.
Philosopher’s Index Zoekresultaten uitbreiden door te zoeken in meerdere databases tegelijk Klik met muis = verder gaan.
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit.
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Naam van de Auteur 7 januari 2008 Online Video in de onderwijspraktijk Gebruik van video via internet Pieter Varekamp 23 januari 2008.
Wat als… Door Kenzo, Marcel en Menno. Product: History/Discovery channel programma (circa 35 minuten)
Social Media.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Kinderen op social media: hoe ga je daar als ouder mee om?
De samenwerking tussen de bibliotheken in Gelderland en Vrijwilligers van de Ouderenbonden Presentatie scholingsochtend Digitale overheid Yvonne Sinkeldam.
Grip op IT.
OFC28 mediawijsheid les 3.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Ayman van Bregt.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Wat leer je? Je leert dat heel veel actuele onderwerpen ook iets met wetenschap en techniek te maken hebben. Je denkt na over wat wetenschap en techniek.
Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden Michelle van Seters Tim Blaak.
??  Google maps is een kaart van de hele wereld.  Google heeft een API gemaakt waarmee webontwikkelaars google maps in hun website kunnen integreren.
Agenda Informatie over pesten Wat doen kinderen online?
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Hoe kan ik mijn persoonlijke instellingen in Digitale Bibliotheek bewaren In deze presentatie wordt voor twee onderdelen getoond hoe u dit kunt doen 1.
Kinderen op social media: hoe ga je daar als ouder mee om?
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
In opdracht van Overlast in Amsterdam West ‘Het Columbusplein’ Project Ondernemen De Haagse Hogeschool Jeoffrey van Zijp.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek 3 Madeleine Meurs Med.hr.nl/meurm
Jongeren en informatieverwerking. Informatie en de ‘generatie Einstein ‘ Een hardnekkige misvatting: Jongeren zijn voldoende ict-vaardig want ze zijn.
Sociologie en Diversiteit werkcollege 1
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Taalbeheersing Rotterdam, 26 augustus 2011.
Social work Week 2.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Taalbeheersing Rotterdam, 26 augustus 2011.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 SLC jaar 2 INFSLC02-2 Lesweek 1, kwartaal 1.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative presentatie conceptvoorstellen.
Agenda  Opening, welkom, voorstelrondje  Korte inleiding met uitgangspunten BC (Rob)  Presentatie communicatieplannen NAM (Ben)  Mogelijkheid voor.
Storesafari. Bekijk het filmpje OFF- EN ONLINE 2
Erfgoed connectie Utrecht Verjonging vrijwilligers.
Workshop INFORMATIEVAARDIGHEDEN Samen sterk met.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Training Bijeenkomst 1. 2 Type mediagebruiker Mediajunkie Mediafoob Mediagebruiker Medium Mediagebruiker Light Ik ben een … omdat …
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Muziekgeschiedenis 21 e eeuw Stijlen Een muziekstuk.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Presentatie EduCheck SOML
Informatie verdraaien
Sociale media.
Sociale Media.
H2 Soorten media.
Introductiebijeenkomst ONS Platform
De praktijk: kinderen van 0 tot 4 jaar
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Aanwijzingen: Gebruik deze dia's en notities om uw project te maken.
1.2 massamedia en internet
Transcript van de presentatie:

Digitale media Rotterdam, 00 januari 2007

Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Inleiding digitale media Rotterdam, 00 januari 2007

Buzzword Bingo WeblogNarrowcastingTagcloudInstant Messaging MMORPGGoogle EarthSecond LifeOpen Source YoutubeMashupAvatarTwitter LifeloggenProsumerWebtopIPTV

Applicatie waar de hele wereld tot in detail te bekijken is

TV kijken via een internetverbinding

Het delen van onbenullige persoonlijke belevenissen met wie het maar horen wil

Het combineren van meerdere bronnen tot een nieuwe creatie

Een internetspel dat met vele andere internetters tegelijk gespeeld wordt

Het uitzenden van programma's voor kleine doelgroepen

Productie en ontwikkeling waarbij de bronmaterialen openbaar zijn

Een consument die zelf dingen maakt

Een chip waarmee allerhande zaken te identificeren valt

Een visuele weergave van belangrijkste zoektermen

Een platform waar mensen nuttige en nutteloze zaken met anderen kunnen delen in maximaal 140 tekens

Een bureaubladomgeving via internet

Een platform waar iedereen videomateriaal met anderen kan delen

Een omgeving waar mensen een virtueel leven kunnen leiden

Het converseren via een programma middels korte berichten

Een visuele weergave van leden van fora of social media

Een website met dagelijkse berichten over allerhande onderwerpen