Informatievergadering Réunion d’information 18/12/12 Overheidsopdracht MRMP-N 13ZS705 betreffende een meerjarige overeenkomst van diensten (2013-2016)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
gewest, 19 gemeenten 2 gemeenschappen 3 gemeenschappelijke commissies 1 federale regering 0 instantie voor metropole samenwerking.
Advertisements

De Federale Commissie Rechten van de Patiënt stelt zich voor La Commission Fédérale Droits du Patient se présente Colloquium patiëntenrechten 26 oktober.
La part des Femmes reste trop faible dans l’action syndicale.   Affiliées : 42 %  Militantes : 28 %  Permanentes : 20 % chiffres au niveau de la Confédération.
Symposium sur la sécurité Veiligheidssymposium Page 1 les causes d’accidents sont principalement de trois ordres : De oorzaken van de.
Bienvenue - Welkom. Persvoorstelling / Conférence de presse Jaarverslag Mensenhandel Bruggen slaan 15/10/2014 Rapport annuel Traite des êtres humains.
Overzicht modellen / Résumé des Modèles Cloud vs On-Premise Model/ModèleOn-Premise (client/server) HybrideCloud (Full Cloud) Oplossing ter plaatse bij.
INFODAY URBACT BELGIUM 9/12/2014. INFODAY URBACT BELGIUM 9/12/2014 Inleiding / Introduction Rik Baeten Diensthoofd Grootstedenbeleid Chef de service Politique.
Plan d’action IEC Actieplan IAB Benoît Vanderstichelen Vice-président - Ondervoorzitter.
Enquête lokale fiscaliteit 2004 Enquête fiscalité locale 2004 Persconferentie van 7 februari 2005 Conférence de presse du 7 février 2005 Baudouin Velge.
Le règlement extrajudiciaire des litiges de consommation Focus sur quelques questions particulières au regard du Code de droit économique et de la directive.
Het Facilitair Bedrijf (HFB) partner in overheidsopdrachten.
Bestek Aluminium - CSCh Aluminium 12SM525 MRMP-S/AM Kapt Kris Vanhees,Lic. 08/11/2011.
Bestek Transportverpakkingen - CSCh Emballages de transport 12SM350
CAHIER SPÉCIAL DES CHARGES FC/CM/14/001 BESTEK Session d’information Infosessie
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai Crashtenders REUNION INFO SOUMISSIONNAIRES INFOVERGADERING INSCHRIJVERS 30.
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai 2007 Contract de pneus avec un réseau des centrales de pneus Bandencontract met bandencentrales.
VTZ Laurence LEBON 28 / 08 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 13ZP001 Modification de l’installation de climatisation a/b GODETIA.
1LZ Claude BULTOT, Ing. 29 / 08 / 12 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP001 Acquisition de 24 bateaux,… Verwerving van 24 boten,…
Evere 24/10/11 Informatievergadering Réunion d’information Meerjarige overeenkomst ( ) van diensten en tegen prijslijst betreffende het onderhoud.
Bestek MRMP-I/S Nr. 14IS0XX
KWARTIER KONINGIN ELISABETH QUARTIER REINE ELISABETH
Bestek 2014/HFB/00/31576 : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties van en prestaties op afroep voor Dossin, Goswin.
1SC457 Achat d’un CT (Computed Tomography) Scanner Aankoop van een CT (Computed Tomography) Scanner MRMP-S/AC Lieutenant-colonel P. JACQUET Commandant.
1LZ Claude BULTOT, Ing. 20 / 09 / 12 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP003 Adaptation des usines frigorifiques… Aanpassing.
Bestek MRMP-I/S/EM Nr. 13IS815 Kapt DETHIER Laurent (Aankoopofficier) Lt JANSSENS Katrien (Materiaalbeheerder) 05 Jul 2013.
Informatie –vergadering 15/01/2015
VTZ Laurence Lebon 14 / 06 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP004 Acquisition de modules flottants Verwerving van drijvende.
VTZ Laurence Lebon 20 / 08 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 13ZP003 Acquisition de TBI’s Verwerving van TBI’s.
Informatievergadering MRMP-N Nr 15ZS706 Ledigen en reinigen van lensvlakken en tanks LTZ Laurence LEBON.
La plateforme de coordination Het coördinatie- platform Valérie STOOP Sous-division Eau et Grandes Entreprises Bruxelles-Environnement.
2013/AFM/OA/22655 Masterplan uitbreiding KMSKA - fase 2 Opening d.d. 06/12/2013 Informatievergadering 04/10/2013.
QUESTION / STELLING #YTIA ENVOYEZ Y OU N AU NUMÉRO GRATUIT STUUR Y OF N NAAR HET GRATIS NUMMER 8682 SMS -VOTING.
Aanvraag van eHealth-certificaten Aanvraag procedure voor de eHealth- certificaten om de eHealth box te gebruiken in het kader van de TDI-registratie Brussel,
Breazy Een semi-disposable doek met een gepatenteerde golfstructuur. Een doek die naast een microvezel schoonmaakprestatie ook novolon® pick-up pockets.
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai 2007 Services de taxis civils au sein des plateaux de PEUTIE et EVERE Taxidiensten.
2015/HFB/OO/32524 Raamovereenkomst voor relighting opdrachten en lichtadvies Opening offertes d.d. 16/10/2015 om 9h45 Informatievergadering.
Informatievergadering BESTEK 16SM140 Réunion d’information CSCh 16SM140 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 16/09/2015.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 15NP001 Vervanging van bestaande pontons LTZ Morgan SAMPERMANS.
2015/HFB/OO/32006 Raamovereenkomst voor consultancy bij verandertrajecten in organisaties Opening d.d. 09/03/2015 Informatievergadering Facilitair Bedrijf.
© 2013 Universitair Ziekenhuis Gent Informatiesessie Leveren, installeren en in dienst stellen van een behandelingsplanningssysteem ten behoeve van de.
Werknemers van uw onderaannemers uit Europa: stand van zaken Hilde Thys Manager ISIS-Consult.
Openbare aanbesteding voor de oprichting van een Denktank radicalisme, gewelddadig extremisme en terrorisme - informatiesessie van 18 augustus 2015 Marché.
Conseil consultatif de la magistrature Adviesraad van de magistratuur 1.
Informatievergadering BESTEK 16SM100 Réunion d’information CSCh 16SM100 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 09/03/2016.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 16NP001 RHIB VSW 1LZ Morgan SAMPERMANS.
Informatievergadering BESTEK 17SM200 Réunion d’information CSCh 17SM200 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 13/09/2016.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 16NP003 Sound Velocity Probe 1LZ Morgan SAMPERMANS.
MRMP-S/AT Nr 17ST259 Informatievergadering Réunion d’Information 29/08/
Informatievergadering MRMP-N/P Nr. 16NP004 Generatoren 1LZ Morgan SAMPERMANS.
Informatievergadering MRMP-N/A Nr. 17NS705 Het onderhoud van het brandbestrijdingmaterieel aan boord van varende eenheden 1LV Morgan SAMPERMANS 08 september.
Réunion d’information contrat n° 17IS403
Overheidsopdracht / marché public 17IA411
Réunion d’information contrat n° 18IS201 à 18IS210 (hors 18IS202)
Lumen 2016 Candidatures Marieke Carijn, Marie-Sophie Noël,
17IP003 : Kleine Brogel - Realisatie nieuwe luchtverkeerstoren
17IA250 – Logementsmeubilair/ Mobilier de Logement
Instruments pour les communes Instrumenten voor de gemeenten
Informatievergadering MRMP-N Nr. 17NP001
Informatievergadering MRMP-N/P Nr. 17NP003
Orgadon: vers une solution électronique sécurisée pour l’enregistrement des dons
Médiation SAC - GAS-Bemiddeling
INFORMATION SUR LES MATIERES RID LORS D’UNE INTERVENTION
Analyse du Semestre européen Analyse van het Europees Semester 2018
Expeditie Doppio – Expédition Doppio
OM … TE+ infinitif.
Werkgroep – groupe de travail 16 Mei 2018
EGOV SELECT.
Infosessie AMIF 42 Séance d’information FAMI 42
Algemene Vergadering KBDB Assemblée Générale RFCB
Transcript van de presentatie:

Informatievergadering Réunion d’information 18/12/12 Overheidsopdracht MRMP-N 13ZS705 betreffende een meerjarige overeenkomst van diensten ( ) tegen prijslijst voor het onderhoud van het brandbestrijdingmaterieel aan boord van de varende eenheden van of onderhouden door de Belgische Marinecomponent. Marché Public MRMP-N 13ZS705 relatif à un marché pluriannuel de services ( ) et à bordereau de prix pour l’entretien du matériel de lutte anti-incendie des unités navigantes de la Composante marine ou entretenues par celle-ci.

Programma Programme Voorstelling deelnemers MRMP-N / MRSys-N/ P-QAR Présentation participants MRMP-N / MRSys-N/P-QAR. Administratieve aandachtspunten van het bestek bij het indienen van een offerte. Points d’attention administratifs du CSCh pour la remise d’une offre. Voorstelling van de vragen en antwoorden. Présentation des questions et des réponses.

Administratieve aandachtspunten Points d’attention administratifs –Leidende Dienst: autoriteit bevoegd voor alle contractuele aspecten van de opdracht. Service Dirigeant: autorité compétente pour les aspects contractuels du marché. –Leidend Ambtenaar: DIRNAVLOG Chef Bureau Contracten: gemachtigd alle verordeningen binnen de door dit Bestek vastgestelde limieten uit te vaardigen tijdens de uitvoering. Fonctionnaire Dirigeant: DIRNAVLOG Chef Bureau Contrats: mandaté pour prendre toutes les dispositions nécessaires dans les limites imposées par le présent CSCh lors de l’execution. –MRMP–N/P QAR: dienst belast met keuringen, kwaliteitstoezicht, leveringen / service chargé des réceptions, contrôles de qualité, livraisons.

Administratieve aandachtspunten Points d’attention administratifs Bijlage A / Annexe A: –Correct ingevuld / Correctement remplie; Identificatie van de inschrijver / Identification du soumissionnaire; Gestanddoeningstermijn / Délai d ’engagement: De inschrijver blijft door zijn OFFERTE gebonden tot 10 mei 2013/ Le soumissionnaire reste engagé par son offre jusque’au 10 Mai 2013; –Offerte getekend door bevoegde persoon / Offre signée par personne compétente;

Administratieve aandachtspunten Points d’attention administratifs Bijlagen aan de offerte / Annexes à l’offre: Een kopie van de statuten van de firma en een kopie van de akte van benoeming van zijn wettelijke vertegenwoordiger(s)/ Une copie des statuts de la firme et une copie de l’acte de nomination de son (ses) représentant(s) légal (légaux) ; ALS DE INSCHRIJVER GEEN BELG IS : Het document dat bevestigt dat de inschrijver in orde is met zijn sociale verplichtingen/ SI LE SOUMISSIONNAIRE N’EST PAS BELGE : Le document attestant que le soumissionnaire est en ordre avec ses obligations sociales

Administratieve aandachtspunten Points d’attention administratifs Bijlagen / Annexes: Volledig ingevulde inventaris (Bijlage A) / L’inventaire (Annexe A) dûment rempli ; De prijzenstructuur van bijlage O / La structure de prix de l’Ann O ; De typeverklaring IAO van bijlage S / Le modèle de déclaration OIT de l’Ann S; Documenten ter staving van de financiële en economische draagkracht/ Documents faisant preuve de la capacité financière et économique, Par 6.b.;

Administratieve aandachtspunten Points d’attention administratifs Bijlagen / Annexes: Documenten ter staving van de technische draagkracht / Documents faisant preuve de la capacité technique, Par 6.c.; De documentatie betreffende de kwaliteit zoals gevraagd in Bijl E / La documentation concernant la qualité comme demandé dans Ann E. Het attest dat verzekerd dat het te leveren poeder, geschikt is voor het blussen van branden van de klasse vermeld op het toestel / L’attestation assurant que la poudre livrée est adaptée à l'extinction de feux de (des) la classe(s) mentionnée(s) sur l’appareil, Ann C.2.

Administratieve aandachtspunten Points d’attention administratifs Bijkomende voorwaarden / conditions supplementaires: –3 exemplaren van de offerte: 1 origineel en 2 kopies/ 3 exemplaires de l’offre: 1 original et 2 copies; –Voorstel van een prijsherziening conform aan het bestek/ Proposition d’une révision de prix conforme au CSCh; –Termijn van 30 kalenderdagen, na de betekening van de brief van kennisgeving, bewijs van borgstelling, deze moet onvoorwaardelijk opgesteld zijn. Délai de trente jours calendrier après la notification, délivrer une preuve de constitution du cautionnement, elle devra mentionner de manière explicite son caractère inconditionnel.

OPENING VAN DE OFFERTES OUVERTURE DES OFFRES Donderdag / jeudi 10/01/13 10h00 Aanbestedingslokaal - Blok 27 Local des adjudications - Bloc 27 Kwartier Koningin Elisabeth - Evere Quartier Reine Elisabeth - Evere B BRUXELLES / BRUSSEL

VRAGEN Questions 1.In Par 6c wordt ter staving van de technische draagkracht een lijst met de voornaamste dienstprestaties van de voorbije drie jaren gevraagd. Over welke jaren gaat het? Au Par 6c une liste reprenant les prestations de service principales exécutées lors des trois dernières années est demandée. De quelles années s’agit-il? De gevraagde lijst heeft betrekking op dezelfde boekhoudkundige jaren als gevraagd in Par 6b nl 2009, 2010 en La liste demandée se réfère aux mêmes années comptables que demandées au Par 6b cad 2009, 2010 en 2011.

VRAGEN Questions 2.Geef een definitie van interventie. / Donnez une définition d’intervention. In het kader van dit bestek omvat een interventie een nazicht, een onderhoud of een herstelling. Dans le cadre de ce Cahier Spécial de Charges une intervention comprend une révision, un entretien ou une réparation.