PRESENTATIE ONLINE LEERDOSSIER Het proces. Hoe heb ik het aangepakt?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · l e r e n · d o o r · d o e n · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · De structuur van LINK2 Domein Thema’s Boxen.
Advertisements

Integrale opdrachten STW
Binnen een maand een woning volledig renoveren Huurders en kopers in één gerijde blok Iedere woning kan apart aangepakt worden Biedt oplossing voor versnipperd.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Medmec 1 Herfst Les 4.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 4 Identiteit
Docenten: Willem Ruijsbroek Les 1,
Van mediatypes naar mediastrategie
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Medmec04 les 3 Engagement.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 6.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 2.
Engagement MEDMEC 04 Les 8 Welkomstwoord Voor CMI-MEDIA 1.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 5.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Medmec04 Engagement Les 2. agenda Teams vormen Maatschappelijk thema bepalen Ontwerpprocedure opstellen Dummie Procesverslag.
Les 7 Uitvoeren gebruiksaanwijzingen van anderen
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit Jaar 1 les 8 Het creatieve proces.
Jaar 1 les 8 Het creatieve proces
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
THEMA: Het creatieve proces
ENGAGEMENT MEDMEC 04 Les 5. Weekplanning Lesweek 1: Urban Studio Lesweek 2: Kick off en spelopdracht deel l Lesweek 3: hoorcollege gaming, geen lessen.
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Welkom! Media & Creativiteit Les 7. Wat is er in het nieuws?
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 7.
Medmec04 les 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 3 Week 4.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 6 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 5 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
Medmec04 les 4 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 04 Les 7 Engagement MEDMEC 04 Les 7.
Media en creativiteit Identiteit
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
MEDMEC – JAAR 1 – Q1 PLANNING Les 1 - 2/9: uitleg vak medmec en kennismaking Les 2 - 9/9: creatief denken en proces Les /9: divergeren en convergeren.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Medmec04 les 1 Engagement.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 4.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2009 Brand management en pitchen Groepsopdracht Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
College 4, jaar 2, Zomer 2010 Projectles Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 8, jaar 2, Herfst 2008 Projectles: Brand management en pitchen Auteur: xxxxx.
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
Media & Creativiteit Jaar 1 les 2 Het creatieve proces.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Interactieve Media Kick Off V2 Kernproject. Onderwerpen Kick Off o Intro o Doelstellingen V2 Kernproject o Organisatie o Werkplekken o Deliverables o.
Medmec04 Engagement.
Using Media Blok 2 Werkcollege 1 Joyce Barnhoorn
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media en creativiteit Identiteit les 7
Presentaties van het werk tot nu toe Tijdschrift Film Online product.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Horizon College Wild convenience. Horizon College Wat is convenience? Een product dat reeds en bepaalde fase van (voor)bereiding heeft doorlopen. Ontkoppeld.
IAM  V1 Kernproject Week 7. IAM - HvA Programm Case team Anneton 2 einddeliverables De begroting.
SLC opdr 2 Rico Steve Adrian Nick Research Interactieve media producten.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Grafimedia wordt Media Vormgeving ICT
Bussines Model Innovator
Learning Portal Schooljaar
Transcript van de presentatie:

PRESENTATIE ONLINE LEERDOSSIER Het proces

Hoe heb ik het aangepakt?

Wat gedaan en wat nog te doen?  Blok 1 Modulewijzer onder de loep (team) ✓ Voorbereiding bedrijfssafari ✓  Blok 2 Vervolgopdrachten bedrijfssafari ✗ Leesmethodes ✓ Individuele leerstijlen ✓

 Blok 3 Research naar interactieve media producten (team) ✓ Opdracht 3: Reflectieverslag kwaliteitenspel ✓✗  Blok 4 Voltooien vullen on-line leerdossier ✗✓ Voorbereiden eindpitch ✗ Reflectieverslag pitch en adviesgesprek ✗

Hoe online?