Media & Creativiteit. MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 2009/2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 6 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Advertisements

Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Jaar 1 les 6 Het creatieve proces
Media en creativiteit •Mail: •Wiki: • vakgroep: Media.
Elske Revelman de Vries
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
MEDMEC01 – Media en Creativiteit, module 1
Jaar 1 les 5 Het creatieve proces
MEDMEC – JAAR 1 – Q1 PLANNING Les 1 - 2/9: uitleg vak medmec en kennismaking Les 2 - 9/9: creatief denken en proces Les /9: startfase en divergerende.
Engagement MEDMEC 04 Les 8 Welkomstwoord Voor CMI-MEDIA 1.
Jaar 1 les 3 Het creatieve proces
MEDMEC01 Roelof de Vries Les 3 -
Docent medmec = Wil Adolfs
Media & Creativiteit Pia Terstroet P. M.
Media & Creativiteit Jaar 1 les 8 Het creatieve proces.
Jaar 1 les 7 Het creatieve proces
Jaar 1 les 8 Het creatieve proces
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
THEMA: Het creatieve proces
Media en creativiteit Mail:
Welkom! Media & Creativiteit Les 7. Wat is er in het nieuws?
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 6.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 5.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 8.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 4.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 7.
Creative tools Dit is de titel van de module
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Medmec 1 herfst Les 3.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Pia Terstroet (Terpm) les 1 Mail: Wiki: Media en creativiteit MEDMC101D Creative.
Pia Terstroet (Terpm) MEDMEC01 Mail: Wiki: Media en.
Media en creativiteit Identiteit les 1
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER
Welkom! Media & Creativiteit Les 2
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Media en Creativiteit MEDMEC01 Roelof de Vries Les 6.
MEDMEC – JAAR 1 – Q1 PLANNING
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 04 Les 7 Engagement MEDMEC 04 Les 7.
THEMA: Het creatieve proces
Media en creativiteit Identiteit
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER
Media & Creativiteit Jaar 1 les 4 Het creatieve proces.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
MEDMEC – JAAR 1 – Q1 PLANNING Les 1 - 2/9: uitleg vak medmec en kennismaking Les 2 - 9/9: creatief denken en proces Les /9: divergeren en convergeren.
Welkom! Media & Creativiteit Les 4/5
Welkom! Media & Creativiteit Les 3
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 4.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Media & Creativiteit Jaar 1 les 2 Het creatieve proces.
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Identiteit.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media en creativiteit Identiteit les 7
Media en Creativiteit jaar 1 deeltijd 1 e semester Pia Terstroet daar alle slides van voorgaande.
17 september MedMec01 les 3 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Transcript van de presentatie:

Media & Creativiteit

MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT

Voorstel rondje

docent = Roelof de Vries Stagebegeleider, medmec jaar 1/2, SLC en projectbegeleider MT 360Fotos.nl Panoramafotografie Fotografische concepten

The basics Kwartalen Thema’s Tijdens dit jaar worden 4 thema's aangesneden. 1 Thema per module. Module –10 weken, 8 weken les –Studiebelasting 2 CP = 56 klokuren –2 x hoorcollege

Hoorcollege Gaat in op hoe het beroepenveld omgaat met creativiteit Woensdag 9 september Marcel Kampman – Founder van Texelse Boys, a non-commercial platform for boundless creativity. Lokaal E Academieplein

Modulewijzer –Vakgroep Media en Creativiteit –Jaar 1 Toetsing

Deliverables Dummy Deadline in week 2: –Vooronderzoek –Gebruiksaanwijzing/stappenplan –Procesverslag Deadline in week 8, tijdens de les: –3 gebruiksaanwijzingen/stappenplannen Deadline in week 9: –Procesverslag en reflectie

Beeldtaal Definitie van beeldtaal (voor deze opdracht): –Het overbrengen van een specifieke boodschap (‘verhaaltje’ hoe miniem dan ook met een kop en een staart) alleen door gebruikmaking van beeld.

Weekoverzicht o Chaosweek 10 o Voorbereiden herkansingsopdracht o Inleveren opdracht 1 en 2 9 o Gebruik Dummy o Tijdens de les: opdracht 2B 8 o Gebruik Dummy o Voorbereiden volgende les o Trainen creatieve technieken: bijv. abstratieladder 7 o Gebruik Dummy o Voorbereiden volgende les o Trainen creatieve technieken: bijv. startformulering 6 o Gebruik Dummy o Voorbereiden volgende les o Trainen creatieve technieken: bijv. vooronderstellingen 5 o Gebruik Dummy o Voorbereiden volgende les o Trainen creatieve technieken: bijv. mindmap 4 o Gebruik Dummy o Voorbereiden volgende les o Trainen creatieve technieken: bijv. brainstormen 3 o Gebruik dummy o Voorbereiden volgende les o Inleveren opdracht 2A o Uitleg divergeren en convergeren o Trainen creatieve technieken: bijv. associeren 2 o Bestuderen modulewijzer o Aanschaffen en gebruik Dummy o Maken opdracht 2A o Kennismaking met creativiteit en het creatieve proces o Breed beeld mediaterrein o Toelichting op de module 1 Voorbereiding voor volgende bijeenkomstOnderwerpenLes week

Dummy

Huiswerk Bestuderen modulewijzer Aanschaffen en gebruik Dummy Maken opdracht 2A Koop Creativiteit Hoe? Zo?, door Igor Byttebier, uitgeverij Lannoo