DE WERELD VAN VERSCHIL Denise BlaauwkamerArt Ineke BrinksmaProject- en accountmanager Lisa de JongArt Jelle SteenhuisenArt Sell it.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
Advertisements

Welkom. Debriefing -Doelgroep -Ondersteuning -Locaties -Opdrachten.
4 P´s en 3 R-en MK01.
Workshop Interculturele Communicatie
“kiezen voor gezond leven”
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Het geven van een workshop
Briefing Rotterdam als uitgaansstad op de kaart zetten
Modulewijzer marketing.
Ondernemen na je studie!
Cross Media. Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?
Timeless Vibes.
1 Scenario template. 2 DEEL 1: INLEIDING ➔ Uw organisatie ➔ Het uitgangspunt van uw project ➔ De doelgroep ➔ Wat wilt u bereiken? SERVICE DESIGN TOOLKIT.
Sell it Patrick Kersten - Kostas Skenterlis - Sophie van der Sijp.
Nederland e Ron Feuler, Joris Akkerman, Niels-Peter Foppen,
Beleidsvoering naar groei
Inleiding in de marketing Cursus VMO introductiecollege.
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Drie verschillende tekeningen
, 17h30Recursie 1 Inleiding tot recursie Karel Popelier.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
Pilotschool ICK Even voorstellen Gert van Burken.
Plan van aanpak Bob’s Bikes. Inhoud Inleiding Wat is Bob’s Bike Wie zijn wij Bevindingen Resultaten Aanpak Planning Kosten Communicatie.
Duurzaam energie initiatief
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Visie & Strategie.
Informatievaardigheden
Het ontwikkelen van je beroepsbeeld/opleidingsbeeld
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
Marketing H4 Macro-omgeving Junior Accountmanager.
Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
'Créateur D'automobiles' 1 Herpositionering Renault.
Unmapped | Anouk Corver Corine Vuijk. Hoofdthema | Onbekendheid & Anonimiteit.
Een wereld van verschil!. WAT? Aanloop van een proces  2 jaar Verbeteren van de sportwerking op de verschillende niveaus – Lokaal – Bovenlokaal – Regionaal/provinciaal.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
Marketing H3 Strategisch managementplan Junior Accountmanager.
Inleiding Horst Centrum Online Hans den Bekker
Eén uur maakt een verschil Algemene doelstellingen  Integratie in de samenleving bevorderen;  Gevoel van eigenwaarde en zelfvertrouwen vergroten;
Training digitale didactiek
Universiteit Leiden. Bij ons leer je de wereld kennen. ICLON, Interfacultair Centrum voor Lerarenopleiding, Onderwijsontwikkeling en Nascholing Computerondersteund.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Presentatie Nick Visser, Steve Zonneveld, Jeffrey Beckers, Desirée van den Berk & Christel Wortman.
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
Workshop Klantgericht Corresponderen. Doelstellingen  Aanreiken basistechnieken klantgericht corresponderen  Presentatie richtlijnen schriftelijke communicatie.
College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens WEBCOMMUNICATIE Minor Media.
“Reclame maken voor een eigen restaurant”.
Pitch Sell it Mobiele escape room Team 17.
WERELD 2 h/v Ontwikkeling, arm en rijk par Drie aanwijzingen: koopkracht is hoog dienstenmaatschappij scoort hoog op welzijnsindex Nederland is.
Bevlogen “Zes Flevolanders typerend voor een groep, ieder met hun eigen beleving van de uitbreiding van het vliegveld. Maar één ding hebben ze gemeen:
Good energy Gemaakt door : Jelle Verheul, Mitch Bosman, Guillermo Entzinger.
1. Op welke foto staat GEEN levend wezen? 2. Waar vind je de meeste biodiversiteit?
Strategiekeuzes maken en 1-pagina strategieplan uitschrijven
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Naam van de Auteur 7 januari 2008 Sjabloon Implementatieplan Naam organisatie:…… Opgesteld door:…..
STIMULEREND KIEZEN Een blik op de wereld van de industrie INLEIDING.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Vernieuwing in het VMBO
Intro Workshop Acties Elly Van Acoleyen. HET REFERENTIEKADER COLLECTIE PLEK OPENEN BEDIENEN ETALEREN UITBATEN BEGELEIDEN.
Floor, Rens, Ron, Jair Verdiepingsprogramma ‘Start je Prakijk’
TechniekPact Regio FoodValley
Opdracht samenvatting
Les 2: Van productie tot verkoop
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Welkom Themamiddag RDM
Marketing Week 4 Les 1 De exploitatiebegroting.
5.2 Planten groeien Deze les: Uitleg 5.2
De zakelijke brief – schrijven 3.3
Les 2: Van productie tot verkoop
Buigbare zaklamp Tom Oerlemans
Transcript van de presentatie:

DE WERELD VAN VERSCHIL Denise BlaauwkamerArt Ineke BrinksmaProject- en accountmanager Lisa de JongArt Jelle SteenhuisenArt Sell it

INLEIDING OPDRACHT Wat is De Wereld van Verschil?

MEDISCH COÖRDINATIE CENTRUM FLEVOLAND Het bedrijf Missie/Visie

DE DOELGROEP Wie is de doelgroep?

ONDERZOEK DOELGROEP Wat zijn de bevindingen naar de doelgroep?

ONDERZOEK MAGISCHE WERELD Wat zijn de bevindingen?

ONDERZOEK MAGISCHE WERELD

MOODBOARD

UITLEG CONCEPT Drie plekken De boom De fontein Het dorp

Tekening boom

GROEI

Tekening ontmoetingsplek

Tekening dorp

INTERFACE

Waarom werkt onze Wereld van Verschil?

MARKETING Marketing doelstelligen

MARKETING PROMOTIE Hoe bereiken we de doelgroep?

AFSLUITING Opmerkingen?