I like the flowers.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Beer is jarig!!! Hieperdepiep Hoera ! Marga van Bommel.
Advertisements

Kerstfeest groep 7/
TIBETAANSE PERSOONLIJKHEIDSTEST
Tanden poetsen elke dag 2 keer 2 minuten per keer.
Zon  Maan  Verbind.
Grammar Chapter 6 G 1 De Passive.
De beste manier om woorden aan te pakken…
Instructie grammatica
Present simple Unit 1, lesson 1. Jij loopt elke dag naar school. You walk to school every day. Duncan loopt elke dag naar school. Duncan walks to school.
Interactief boekje voor kleuters
Tegengestelden / Synoniemen
Solderen doe je zo ! in 10 stappen Bedenker en maker: René Martens.
Digibordles kegels tellen Gemaakt door: Juf Marije & Juf Sanne
Muzische vorming Les 6 Muzisch evalueren Meerstemmigheid.
Oefenen toonladder Met korte uitleg.
Train je brein!.
TIBETAANSE PERSOONLIJKHEIDSTEST
Ongelijke verdeling 3 Gemengde oefeningen.
Activeren van voorkennis
Wanneer een woord met een klinker (klank) begint (a,e,o,u,i) dan gebruik je ‘an’: an apple an egg an orange an umbrella an idea let op:an hour (je hoort.
Samen sterk in verandering
Welkom in deze kerkdienst
Spellied 2.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie ©1996 Word Music (a div. of WORD, Inc.) / WordMusic(UK)IASCAP 1/7 I WILL NEVER BE (Geoff Bullock)
Wat doet een magneet?.
Gebroken dimensies in het graan Geknipt uit een presentatie door Aad Goddijn op 3 december 2008 bij het vak Concrete meetkunde.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1999 Joel Houston/Hillsong Publishing 1/6 EVERYDAY (Joel Houston) 1. What to say Lord it's.
Start Stap 1 Beginsituatie Stap 2 Stap 3 Einde Eindsituatie OPEENVOLGING.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1996 Integrity's Hosanna! Music 1/9 I NEED YOU MORE (Lindell Cooley & Bruce Haynes) I need.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1999 Hillsong Music Australia 1/5 FREE TO DANCE (Darlene Zschech) 1. This song in my heart.
1 PI1 week 9 Complexiteit Sorteren Zoeken. 2 Complexiteit van algoritmen Hoeveel werk kost het uitvoeren van een algoritme (efficiëntie)? –tel het aantal.
Ontkenningen in de Past Simple
Het belang van plannen.
I skateboarden Hou vol. De aanhouder wint.
Over mijn lijf De spijsvertering Gebruikte symbolen Ga naar mijn volgende dia Ga naar mijn voorgaande dia Ik wil nog even mijn informatie raadplegen.
Shake Song Fort van de Verbeelding Bovenbouw Groep 7 en 8 (en soms ook groep 6)
18 januari 2016  17 16        15       18.
Meervoud op –”n of - ën Maar weet je waar de klemtoon ligt?
Hallo, ik ben Lina. Vandaag ga ik naar de speelzaal. Ga je met mij mee? Wenboekje Speelzaal Tierelier.
Quiz!. Voorbeeldvraag Hoeveel is 5 x 6? Vraag 1 Ik heb 20 euro. Ik koop stiften van 5 euro. Hoeveel krijg ik terug?
Ritme, zang, Engels, discussie.. Luister naar het liedje ik ga het eerst klappen en dan mogen jullie het nadoen en daarna zeggen we het op, dan met woorden.
een raadselliedje met de vormen van de logiblokken
HOUNDDOG Elvis Presley
RITME 1 De namen van de noten. re - je ne Achtste noten
IJsster maken.
Er wordt gewerkt voor goud Doelstelling niet gehaald.
Je leert met de klankgroepen nog meer regelwoorden goed te schrijven.
ABILITY = IN STAAT ZIJN.
Present Simple (t.t.) allesvoorengels.nl.
This is my brother. He lives in London.
Plannen allesvoorengels.nl.
Kaarsenhouder PO 0303.
Instructie geven en uitvoeren
Luister goed… Opdracht: Maak een luister-team en een vertel-team.
Loopbaan en burgerschap les 2
Thema 4: Zo bereik je meer
Welkom in deze kerkdienst
Een instructie schrijven
Vragen in de Past Simple (V.t.)
Negatieve getallen Klas 1 | Hoofdstuk 4
Slim tellen.
Woordpakket 5 3de leerjaar Versie 2.
werkblad 1. van: …………………………..
Ongelijke verdeling 3 Gemengde oefeningen.
Je mag met iemand in de auto meerijden, maar hij/zij gaat bellen tijdens het rijden! Wat vind jij daarvan? Hoe voel jij je hierbij? Heeft het gevolgen.
Slim tellen.
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
waar / niet waar HET IS BELANGRIJK OM VEEL GELD TE VERDIENEN
Zing Nederlands Met Me 29 maart 2019.
Als je nog jong bent is een jongensdroom okee Onbekend met wie je bent, help een handje mee Maar nu ik wijzer word en weet waarom ik leef Je vergeet hoe.
Transcript van de presentatie:

I like the flowers

Stap 1 Luister één keer naar het liedje

Stap 2 Knip met je vingers mee op de maat. (Hoeveel tellen moet je elke keer knippen met je vingers?)

De laatste regel ‘Doewaka…..’ steeds herhalend neuriën. Stap 3 De laatste regel ‘Doewaka…..’ steeds herhalend neuriën.

Stap 4 De laatste regel steeds herhalend zingen.

In welke volgorde moeten de woorden staan? 1. hills 5. daffodils 2. Doewaka 6. flowers 3. Mountains 7. walk alone 4. Fire stone

I like the flowers, i like the daffodils I like the mountains, i like the green hills I like the fire stone, i like to walk alone Doewaka doewaka doewaka doewaka doe

I like the ……., i like the……….. I like the …………, i like the green ….. I like the fire stone, i like to walk alone Doewaka doewaka doewaka doewaka doe

I like the ……., i like the……….. I like the …………, i like the green ….. I like the …. ….., i like to …. …… Doewaka doewaka doewaka doewaka doe

I like the ……., i like the……….. I like the …………, i like the green ….. I like the …. ….., i like to …. …… Doewaka …………. ………….. ……………. ….

I like … ……. , i like … ………. I like … …………, i like … …… …. I like … … I like … ……., i like … ……….. I like … …………, i like … …… ….. I like … …. ….., i like .. …. …… ………… …………. ………….. ……………. ….

Boomwhackers!