m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Grafeem-foneemomzetting voor spraaksynthese
Advertisements

Informatieavond 2 Groep 3.
klankoefeningen klinkers: a –e –o –u -i
woordpakket 9 de ziektes Benno’s de families Iris’ de auto’s Jantjes
Informatieavond 3 Groep 3.
Digibordles Pasen seriëren
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z A OE OO O A AA E EE I IE UU U EU EI AU UI OE iegie aga oegoe iehie aha.
Simple Past (o.v.t.).
Klinkerverstaanbaarheid
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 4 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 7.
© BIJTJES TELLEN één voor één STOP.
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z A OE OO O A AA E EE I IE UU U EU EI AU UI OE iegie aga oegoe iehie aha.
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z A OE OO O A AA E EE I IE UU U EU EI AU UI OE iegie aga oegoe iehie aha.
Fonemisch bewustzijn / aanvankelijk lezen Groep 1 t/m 4
19/09/2014 1Kras Jeugdwerk K RAS J EUGDWERK IN SAMENWERKING MET DE C EL D IVERSITEIT VAN DE A NTWERPSE P OLITIE Hoe werken we samen met de Antwerpse Politie.
Eu de letter neus n eu s neus deze clown heeft een lange neus.
B de letter boek oe k b boek wat een raar boek is dat.
de letter a zakzak za k zakzak de zak zit dicht met een touwtje.
Grote Anna leert lezen en rekenen
Een taalopdracht maken (e-ee/ u-uu/o-oo/a-aa)
16 januari 2014 Martijn Hoeksema. Vowelmatching Steve Hall Vowels: klinkers Vowelmatchting: klanksynchronisatie Klankproductie voor in de mond Klankproductie.
1. Welk rekenverhaal hoort hierbij? 2.
de ze me je te de wat moet ik doen ik stop de ze me je te de wat moet ik doen ik stop.
Letters en klanken van het Nederlands
Instructiegroep 4 Ouderkring 16 september 2014
Prestatieverhoging door gedragsverandering
ie bier dief dier fier kiek giet kiel hiel lied hier lief lieg miep
Kippen, kuikens en eieren.
Een rekenopdracht maken (een tallen)
w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop.
wat moet ik doen ik stop voer een aap de baas een schat een schoon hok weg een schoon hok voer.
wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu
m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop.
schoe n wat moet ik doen schat schaar schaap schiet schuil schep schil 2.
wat moet ik doen 1 wat moet ik doen 2 pink bank denk schenk drink 3 wat moet ik doen 2.
zing wat moet ik doen hang vang meng tang wang ring gong 2.
samenstellingen, aan elkaar of los, trema
Willem van Oranje (1533 – 1584).
Lekker samen zingen!. Spiegel van de ziel Instrument bij ons werk.
Liesje leerde lotje lopen Door de lange linde laan Maar toen lotje niet wou lopen Liet liesje lotje staan.
Mol en beer.
Mol en beer.
Mol en beer.
Je leert met de klankgroepen regelwoorden goed te schrijven.
Mol en beer.
Mol en beer.
Digibordles de aa van aap Gemaakt door: Juf Marije & Juf Sanne
Blok 1 week 16 dag 1.
doos roos boos poos buik ruik duik puik oor door boor voor noor aar
1 woorden met ui 2 woorden met oe 3 woorden met ou en nu 4.
Blok 1 week 17 dag 1.
Getalbeelden oefenen en herkennen
Mol en beer.
Wat moet ik doen 1.
KLANKE VOKALE.
2010 Maart Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrydag Saterdag Sondag
Mol en beer.
Mol en beer.
Wat gaan we vandaag leren?
Internasionale Moedertaal dag!
Aflevering 3: Het koppelteken‘-’.
Groep 4 blok 1 Weet je het nog?.
Het Arabischtalige lied beluistert u hier.
Literatuur in de 20ste eeuw
Wat betekenen deze uitdrukkingen?
Getalbeelden oefenen en herkennen
4 Rebus-34 Oplossing - 33 Er is al veel gewonnen als een volk kan lachen om zijn eigen dwaasheden. 'T - H V = W - V.
*Bekijk het zwarte woordje
Vokale, konsonante en diftonge
Transcript van de presentatie:

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen

m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen