wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tel de kerstballen in de boom
Advertisements

Grafeem-foneemomzetting voor spraaksynthese
Woordpakket 17 aankruisen de hersenen hijsen de serie het servet het servies de suiker de supermarkt de fabriek het feit fel foppen de oefening de telefoon.
Informatieavond 2 Groep 3.
klankoefeningen klinkers: a –e –o –u -i
woordpakket 9 de ziektes Benno’s de families Iris’ de auto’s Jantjes
WOORDPAKKET 5.05 TWEEKLANKEN IJ EI OU DE A IN OPEN LETTERGREEP VAN OORSPRONKELIJKE VREEMDE WOORDEN.
Getalbeelden oefenen en herkennen
zakdoek balpen voetbal lijmpot oorbel visnet rugzak duikboot ijsbeer wat moet ik doen ik stop.
Informatieavond 3 Groep 3.
Simple Past (o.v.t.).
© BIJTJES TELLEN één voor één STOP.
dus spee bon vlieg pie pau nis sgip is leen nog felt bie kaar faa stel men lee wuh aan.
Fonemisch bewustzijn / aanvankelijk lezen Groep 1 t/m 4
Eu de letter neus n eu s neus deze clown heeft een lange neus.
B de letter boek oe k b boek wat een raar boek is dat.
wat moet ik doen zwaan fiets laars kaars glas fles.
wat moet ik doen ik stop an bas dik els fem gijs hans kim miek niek roel tes.
Een taalopdracht maken (e-ee/ u-uu/o-oo/a-aa)
SCEG bedankt u voor uw inzet en medewerking en het meehelpen aan een geslaagd Genemusiment 2011.
de ze me je te de wat moet ik doen ik stop de ze me je te de wat moet ik doen ik stop.
Letters en klanken van het Nederlands
Instructiegroep 4 Ouderkring 16 september 2014
Prestatieverhoging door gedragsverandering
ie bier dief dier fier kiek giet kiel hiel lied hier lief lieg miep
I N WOORD EN BEELD. S TEVIG GEWORTELD ZIJN ! E EN HOGE BORST OPZETTEN.
Een rekenopdracht maken (een tallen)
w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop.
wat moet ik doen ik stop voer een aap de baas een schat een schoon hok weg een schoon hok voer.
Een rekenopdracht maken (10 tallen)
m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop.
m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen.
schoe n wat moet ik doen schat schaar schaap schiet schuil schep schil 2.
wat moet ik doen 1 wat moet ik doen 2 pink bank denk schenk drink 3 wat moet ik doen 2.
zing wat moet ik doen hang vang meng tang wang ring gong 2.
In de stripkeswinkel kun d’ alle stripkes ale. G’oef gin bonne mee, want g’oef dèèr nie te betale. In de stripkeswinkel zijn alle stripkes grates. Dus.
Aanvankelijk lezen Aanvankelijk lezen en spellen is de term die het proces aangeeft waarin een kind leert lezen en spellen. In Nederland gaat men ervan.
Liesje leerde lotje lopen Door de lange linde laan Maar toen lotje niet wou lopen Liet liesje lotje staan.
Mol en beer.
Mol en beer.
Mol en beer.
Je leert met de klankgroepen regelwoorden goed te schrijven.
Mol en beer.
Aanloopstroom SKA-motoren (bij direct aanlopen) IE1: 6 x Inom. IE2: x Inom IE3: x Inom.
Heempark I N 4 S E I Z O E N E N.
Blok 11 week 34 dag 1.
Mol en beer.
Mol en beer.
Mol en beer.
Blok 1 week 16 dag 1.
Blok 1 week 15 dag 1.
Niets is zo goed voor een nationaal gevoel als een oorlog
1 woorden met ui 2 woorden met oe 3 woorden met ou en nu 4.
Blok 1 week 15 dag 1.
Blok 1 week 17 dag 1.
Getalbeelden oefenen en herkennen
Mol en beer.
Wat moet ik doen 1.
Raad van de ministers Jonas Decock, Branko Demuynck, Thomas De Stoop, Arthur Vanhaerents.
KLANKE VOKALE.
2010 Maart Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrydag Saterdag Sondag
Mol en beer.
Internasionale Moedertaal dag!
Mol en beer.
Mol en beer.
Groep 4 blok 1 Weet je het nog?.
Getalbeelden oefenen en herkennen
EHBO noodzakelijk in Gods Rijk
UITVOER ACCIJNSGOEDEREN – GEWONE PROCEDURE
Vokale, konsonante en diftonge
Transcript van de presentatie:

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k

wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu stop p ie k j eu k