IK-File 18-11les 1planning ik-file 25-11les 2opdracht 1-cover/poster/banner 02-12les 3 opdracht 1-categorie 1 09-12les 4 opdracht 1-categorie 2 16-12les.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Les 4 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit.
Advertisements

MEDMEC Les 1 Toelichting module
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 4 Identiteit
 Is het hoofd personeel & organisatie van het NJI  Is werkzaam bij NIZW  Heeft verschillende boeken geschreven.
Media en creativiteit module 2 Identiteit
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
MEDMEC Les 2 Presentaties opdracht 1.1 =mindmap (of anders) onderwerp IK. 3 min. P.P. Startformulering HoeKanIk > bedenk = keuze. Uitleg research.
Docent medmec = Wil Adolfs
Les 7 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap ik en startformulering HKI > bedenk = keuze keuze.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit.
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Welkom! Media & Creativiteit Les 7. Wat is er in het nieuws?
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 4 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 7.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Identiteit CMDMEC01-2 les 3 (4)
Media en creativiteit Identiteit les 2
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Media en creativiteit module 2 Identiteit
Identiteit MedMec02 les 3 (5) Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Identiteit MedMec02 les 5 Mail: Wiki: vakgroep: Media en.
Identiteit MedMec0304 les 4 Mail: Wiki:
Identiteit MedMec02 les 1 (3) Mail: Wiki: vakgroep:
Identiteit CMDMEC01-2 les 4 (5) Mail: Startpagina – vakgroep media en creativiteit- docentenpagina Pia Terstroet.
Identiteit MedMec02 les 4 (6) Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Identiteit MedMec03 en 04 les 2(1) Mail: Wiki:
Identiteit MedMec0304 les 1 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Identiteit CMDMEC01-2 les 6 (7) Mail: Startpagina – vakgroep media en creativiteit- docentenpagina Pia Terstroet.
Media en creativiteit Identiteit les 1
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Identiteit MedMec0304 les 4 Mail: Wiki:
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Identiteit MedMec02 les 7 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Media en creativiteit Identiteit
Les 6 een goed 2010 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap ik en startformulering HKI > bedenk.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Welkom! Media & Creativiteit Les 3
Medmec04 les 1 Engagement.
MEDMEC02 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 5 Identiteit.
MEDMEC Les 4 Per groepje van 4 studenten: Feedback opdracht 1.2 bespreken schetsen categorie 1 Keuze bekend maken categorie 2 Ontwerpproces bespreken.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Toelichting module: Les schema per week
Identiteit CMDMEC01-2 les 4 (5) Mail: Startpagina – vakgroep media en creativiteit- docentenpagina Pia Terstroet.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Armoede Wat steden kunnen doen om armoede te bestrijden.
Wat brengt (echt)scheiding teweeg in het leven van kinderen?
Les 5 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit.
MedMec01-2 Les schema per week
Identiteit MedMec 03/04 les 2 Mail: Wiki: vakgroep:
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Identiteit.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Medmec04 les 1 Engagement.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media en creativiteit Identiteit les 7
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Transcript van de presentatie:

IK-File 18-11les 1planning ik-file 25-11les 2opdracht 1-cover/poster/banner 02-12les 3 opdracht 1-categorie les 4 opdracht 1-categorie les 5opdracht 1-categorie les 6opdracht 1-afronden; nogmaals cover/poster/banner 13-01les 7presentaties 20-01les 8presentaties-feedback 27-01les 9inleveren procesverslag

Modulewijzer:

Thema: identiteit In deze module krijg je inzicht in je eigen identiteit en wie jij bent als onderdeel van de groep van makers. Organisaties, producten, diensten en applicaties hebben net als mensen een identiteit en een gedrag. Om als media professional de juiste media te ontwerpen is het nodig om inzicht in deze identiteit te hebben. Dan pas kun je een geschikt multimedia product ontwerpen en bouwen. Alvorens hieraan te beginnen dienen studenten hun eigen identiteit te onderzoeken en in een zelfgekozen medium uit te dragen. In deze module leer je hoe aspecten van jouw identiteit terugkomen in je concepten en producten en hoe je jouw identiteit via woorden en beelden kunt overbrengen.

Keuze maken Tijdschrift Film of animatie Blog of ander soort webapplicatie. Zet met behulp van een mindmap de mogelijkheden en de voor- en nadelen op een rijtje. Beargumenteer je keuze.

Verplichte onderdelen: Tijdschrift:cover Film:filmposter Webapplicatiebanner Content uit diverse opdrachten

Gemeenschappelijke factor Welke keus je ook maakt, layout en typografie maken er een onderdeel van uit.

Voorbeelden over typografie Dynamic typography op youtube typography- cigarettes Typography: Thank You For Smoking Pulp Fiction_DOES HE LOOK LIKE A BITCH!? in typography Typolution typography experimental04

Over fonts en tijdschriften mensje.be/wpcontent/uploads/2008/08/font.jpg&imgrefurl = _R9ApGY5j_idPdQq4z5022v83ZsU=&h=500&w=500&s z=89&hl=nl&start=15&tbnid=MFMPyX9kNth3JM:&tbnh= 130&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3DDUMMY%2BG RAFISCH%2BONTWERPER%26gbv%3D2%26hl%3Dnl %26sa%3DGhttp://images.google.nl/imgres?imgurl= mensje.be/wpcontent/uploads/2008/08/font.jpg&imgrefurl = _R9ApGY5j_idPdQq4z5022v83ZsU=&h=500&w=500&s z=89&hl=nl&start=15&tbnid=MFMPyX9kNth3JM:&tbnh= 130&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3DDUMMY%2BG RAFISCH%2BONTWERPER%26gbv%3D2%26hl%3Dnl %26sa%3DG

Creatieve technieken Maak een mindmap over welke vorm je kiest Lees in “creativiteit hoe zo” over de abstractieladder

huiswerk Lezen: blz Uit “creativiteit hoe zo” Mindmap over je vormkeuze. Bronnen raadplegen over de mogelijke vormen die je kunt kiezen.(denk aan je verslag) Dummy gebruiken. Kijk Koefnoen Opzet voor cover/banner/poster