w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Als een woord in het au-lied komt, dan schrijf je het met a u
Advertisements

klankoefeningen klinkers: a –e –o –u -i
Getalbeelden oefenen en herkennen
zakdoek balpen voetbal lijmpot oorbel visnet rugzak duikboot ijsbeer wat moet ik doen ik stop.
mast kaars poort rups fiets lamp lift gans wat moet ik doen 2.
Het water hier op aarde 2x Dat raakt nu op 2x
Marokko.
Simple Past (o.v.t.).
Ruben bosmans Zhepei Chen
Klinkerverstaanbaarheid
Digibordles Sneeuwpoppen
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 4 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 7.
© BIJTJES TELLEN één voor één STOP.
Mama doet boodschappen. STOP.
Bekijk het zwarte woordje klik daarna, op de goede volgorde,op de rode letters Hetzelfde,dus goede woord verschijn klik op de pijl om naar de volgende.
19/09/2014 1Kras Jeugdwerk K RAS J EUGDWERK IN SAMENWERKING MET DE C EL D IVERSITEIT VAN DE A NTWERPSE P OLITIE Hoe werken we samen met de Antwerpse Politie.
B de letter boek oe k b boek wat een raar boek is dat.
wat moet ik doen zwaan fiets laars kaars glas fles.
wat moet ik doen ik stop an bas dik els fem gijs hans kim miek niek roel tes.
Grote Anna leert lezen en rekenen
Een taalopdracht maken (e-ee/ u-uu/o-oo/a-aa)
16 januari 2014 Martijn Hoeksema. Vowelmatching Steve Hall Vowels: klinkers Vowelmatchting: klanksynchronisatie Klankproductie voor in de mond Klankproductie.
de ze me je te de wat moet ik doen ik stop de ze me je te de wat moet ik doen ik stop.
Als je er zin in hebt, gaan we een kleine test doen. Hoe is het gesteld met je kennis i.v.m. bekende personaliteiten ? Genoeg gezeverd………en vergeet niet.
Digibordles: waar is zwarte piet?
Een rekenopdracht maken (een tallen)
wat moet ik doen 1 wat moet ik doen 2 broek bril gras vlag vlieg 3 wat moet ik doen 2.
AUGMENTED REALITY. W IE ZIJN WIJ ? Maureen Verdonschot Hester Smolders Wij zitten zelf ook op school, op hogeschool De Kempel. Wij komen deze middag een.
wat moet ik doen ik stop voer een aap de baas een schat een schoon hok weg een schoon hok voer.
Een rekenopdracht maken (10 tallen)
wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu
m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop.
m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen.
schoe n wat moet ik doen schat schaar schaap schiet schuil schep schil 2.
wat moet ik doen 1 wat moet ik doen 2 pink bank denk schenk drink 3 wat moet ik doen 2.
zing wat moet ik doen hang vang meng tang wang ring gong 2.
Management en leidinggeven
Start Stap 1 Beginsituatie Stap 2 Stap 3 Einde Eindsituatie OPEENVOLGING.
Digibordles herfst rangtelwoorden leesrichting
Willem van Oranje (1533 – 1584).
Lekker samen zingen!. Spiegel van de ziel Instrument bij ons werk.
In de stripkeswinkel kun d’ alle stripkes ale. G’oef gin bonne mee, want g’oef dèèr nie te betale. In de stripkeswinkel zijn alle stripkes grates. Dus.
Mol en beer.
Mol en beer.
Je leert met de klankgroepen regelwoorden goed te schrijven.
Vraag Nr. 1 Waar is Pépé ? Antwoord:.
VELDDIENST TEKENS. Eigen troepen Grote hindernis.
Een nieuw begin 1.
Blok I De Bijbel In de lessen 1 t/m 5 leer je over de Bijbel
Casus I - 20/07/69 5/2012 ILAC cT2N1M1 ER 8/8 PR 8/8 HER2 neg diffuse botmetastasen Nolvadex + castratie + Xgeva vanaf 5/2013 CA15.3.
1 woorden met ui 2 woorden met oe 3 woorden met ou en nu 4.
Getalbeelden oefenen en herkennen
Mol en beer.
Wat moet ik doen 1.
KLANKE VOKALE.
2010 Maart Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrydag Saterdag Sondag
Rekeninge in die Algemene Grootboek
Mol en beer.
Wat gaan we vandaag leren?
Aflevering 3: Het koppelteken‘-’.
Groep 4 blok 1 Weet je het nog?.
Het Arabischtalige lied beluistert u hier.
Mijn lief zegt….
Literatuur in de 20ste eeuw
Wat betekenen deze uitdrukkingen?
Getalbeelden oefenen en herkennen
*Bekijk het zwarte woordje
UITVOER ACCIJNSGOEDEREN – GEWONE PROCEDURE
Vokale, konsonante en diftonge
Transcript van de presentatie:

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop

w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop