TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Campagne ‘Roken kan echt niet meer’ Roy Meerburg, projectleider RookvrijNL NCVGZ 4 april 2013.
Advertisements

Fietsverlichtingscampagne 2011
Analyse Adidas F50 Campagne
Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Inleiding Presentatie waarover?
Social Media marketing
Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Sponsorpakketten PAKKET A Centraal €15.000,-  Eilandstand 4 zijden open standnummers A5, A6, A8, A14, A16, A17  Pakket idem aan pakket A Sponsorpakketten.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Evaluatie Orientation Days 2 LOKO AV | 14 Maart 2014.
Introductie Er zijn verschillende manieren om producten te presenteren. Zo kan ieder product een eigen ‘look en feel’ krijgen om zo verschillende doelgroepen.
Bavaria Serveerdesk Zo. kan het ook!
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
Info Support Max Cornelisse
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Wereldwijde bekendheid Interessant merk sportiviteit
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Marketing Werkgroep 6.
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
Nieuw relatiemanagement, SCRM
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
Presentatie Reisbranchecampagne Reisagentensymposium 20 april 2009, Hoofddorp.
Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
Hoe denken bedrijven & hoe werkt een merk?
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
Leasen van comfort. 3/09/2014pagina 02 I Probleemstelling Energie = emissies (CO2, fijn stof, …) Gezondheid = binnenklimaat vaak slechter dan buiten Producten.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Serving The Planet?.
I like UNICEF Eefje Arts. Cijfers Facebook Wereldwijd: 1,23 miljard maandelijks actief Nederland: 9 miljoen accounts UNICEF Nederland ruim fans.
KRACHT VAN AANBEVELING DOOR VRIENDEN 1. 2 het bereiken van héle specifieke doelgroepen anonieme organisatie toegankelijk en ‘menselijk’ maken verspreiden.
Wie kent niet? Partners Na 2011 Focus op doelgroepen.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
Facebook Hoe facebook te gebruiken?. Tot nu toe Hebben een bedrijfspagina Deze slaat nog niet echt aan Mensen komen niet naar onze facebookpagina toe.
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
Milieu Defensie Campagne
Minor Internet Marketing
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Workshop verkiezing student-ondernemer 2014 maart/april 2014 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Les 2: Van productie tot verkoop
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Hoe bereiken we jongeren?
Duurzaamheidsweek klas 11
Presentatie: wat is WE CAN Young?
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Viral Marketing Groep A.
Les 2: Van productie tot verkoop
Berichten in de media Mediaboodschappen.
EXPERIMENT SHEET A/B TEST
Semantisatieverhaal:
Transcript van de presentatie:

TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI BAKKES

VOODODO - CREATIVE MARKETING – CAMPAGNE ANALYSE WELK PRODUCT OF DIENST?

VOODODO - CREATIVE MARKETING – CAMPAGNE ANALYSE WELKE DOELGROEP?

VOODODO - CREATIVE MARKETING – CAMPAGNE ANALYSE WORDT DE DOELGROEP BEREIKT?

VOODODO - CREATIVE MARKETING – CAMPAGNE ANALYSE BEREIK CAMPAGNE -32,000 likes Facebook pagina ´Rayman Raving Rabbids 2´ -20,000 likes Facebook pagina ´Rayman Raving Rabbids TV party´ -6,000 likes op Facebook pagina ´Rayman Raving Rabbids´ -2,4 miljoen views op youtube trailer ´Bunnies Can´t Phone´ -2,5 miljoen views op Youtube video compilatie ´Raving Rabbids´

VOODODO - CREATIVE MARKETING – CAMPAGNE ANALYSE WAT SPREEKT ONS AAN?

VOODODO - CREATIVE MARKETING – CAMPAGNE ANALYSE WAT KUNNEN WE LEREN? -Korte filmpjes/blootstelling merk -Humor -Simpel idee; variatie belangrijk -Structuur filmpje: intro -> logo -> filmpje -> logo werkt sterk.