TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI BAKKES
VOODODO - CREATIVE MARKETING – CAMPAGNE ANALYSE WELK PRODUCT OF DIENST?
VOODODO - CREATIVE MARKETING – CAMPAGNE ANALYSE WELKE DOELGROEP?
VOODODO - CREATIVE MARKETING – CAMPAGNE ANALYSE WORDT DE DOELGROEP BEREIKT?
VOODODO - CREATIVE MARKETING – CAMPAGNE ANALYSE BEREIK CAMPAGNE -32,000 likes Facebook pagina ´Rayman Raving Rabbids 2´ -20,000 likes Facebook pagina ´Rayman Raving Rabbids TV party´ -6,000 likes op Facebook pagina ´Rayman Raving Rabbids´ -2,4 miljoen views op youtube trailer ´Bunnies Can´t Phone´ -2,5 miljoen views op Youtube video compilatie ´Raving Rabbids´
VOODODO - CREATIVE MARKETING – CAMPAGNE ANALYSE WAT SPREEKT ONS AAN?
VOODODO - CREATIVE MARKETING – CAMPAGNE ANALYSE WAT KUNNEN WE LEREN? -Korte filmpjes/blootstelling merk -Humor -Simpel idee; variatie belangrijk -Structuur filmpje: intro -> logo -> filmpje -> logo werkt sterk.