 De website  Huidige promoties  De feedback en de acties hierop.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HET DIGITALE ARBEIDSPLEIN Het Digitale Arbeidsplein is een website ontwikkeld in het kader van het project “Zelfmanagement van de eigen loopbaan” van MeijerConsult.
Advertisements

Logo Gemeente Laat Kracht en Pracht van (lokale) Sport zien! Datum 2012 Presentatie Sprekers:
•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
SEH Congres 2013 Hersteladvies Jan Vromans.
Al meer dan 30 jaar uw partner en leverancier voor al uw entertainment product. Algemeen Wie is STER?
Hoe om te gaan met mobile commerce?. Iedereen heeft een mobiele telefoon… Consumenten kopen al via mobiel… 2010 Expected 2011 > 2 billion.
Landing Websites The fly-catcher on the web. Wat willen we op het WEB  Naamsbekendheid, profileren  Relevante (be)zoekers  kopers  klanten  Verkoop.
SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide
Presentatie CNA, 22 Oktober, Marijn Willemen en John Keunen
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
 Wiki … wat ?  Wiki … hoe ?  Wiki …wanneer ? WikiProgramma Wiki.
Presentatie Cees Schipper - GHkh Koen van Kampen - GHBT Workshop beheer eigen pagina.
Internet een link met uw doelpubliek Website als centrale toegangspoort.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Broodje Brussel Dag van de Cultuurcommunicatie 13 december 2005 Frank Ilsbroux.
Arteveldehogeschool Office management
Facebook Zie de kansen!.
Q-KENNIS Een kennis-systeem is veelal gebaseerd op het ontsluiten van aanwezige kennis en ter faciliterering van de ontwikkeling van nieuwe kennis. Het.
Opvoedingswinkel Gent WZO Sluizeken Tolhuis Ham 16/11.
In&Uit Leuven naar een nieuw toeristisch-cultureel onthaal Annemie Vandermotte Themadag Vrijetijdsonthaal – 26 september 2005.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Intersectoraal Klas 3.
1.potentiële erflaters: wie, waarom en waar? 2.uw database is goud waard 3.koffietafels /informatie-namiddagen 4.face2face / huisbezoeken.
01/10/2013. Veel voorkomende soorten:  Big header: een grote, opvallende header, die +/- 1/3 van pagina inneemt  Minimale header: een sobere header,
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Bij wie ben je welkom met vragen over alles wat digitaal is? En hoe zorgen we dat de belangen van digitale consumenten gehoord én behartigd worden? We.
Meer bekendheid via Facebook
Voorstelling Ouderraad
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
Wivina De Bus, Communicatie-adviseur Hoe bereik ik - met een klein budget - meer mensen?
Als je de rest van je leven GRATIS WILT BELLEN.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
Gyor, Joyce, Sherida, Michael & StephanCMD1C. Het Concept Een on- en offline community voor de fotografen van Pieter de Hoochweg. Deze community zal “Photogeniek”
Kan een offline winkel als aanvulling op uw e-shop een meerwaarde bieden? Kenny Van Paesschen Zaakvoerder.
Milieu Defensie Campagne
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Evaluatie Huis van de Mechelaar. Cijfers Huis van de Mechelaar Totaal # bezoekers sinds start nieuwe werking: Totaal # afspraken afgehandeld sinds.
Evaluatie. Aanleiding: In het jaar van Sail Amsterdam en Europees Jaar van het Industrieel Erfgoed de Zaanstreek beter op de kaart zetten; feest der verbinding.
E-boekenkaart : 3 voor 5 Euro Gevarieerd 400-tal titels Gratis lezen binnen de bibliotheek Offline lezen via de app 4 weken uitleentijd via de app Pilootproject.
 Productmarktcombinaties Second life vehicle. {{ PMC I  Catering For Weddings! PMC II  Promotion vehicle!
Denk. doe. word. participeer.. Arteveldehogeschool: Wil graag/moet inspraak geven aan de studenten De StudentenRaad van de Arteveldehogeschool (SRA) 
Bekijk de vele You Tube video’s. Fidme Live FIDME INTERNATIONAAL. SNAPP’ 25 experts team Expert in mobile app development Created in July 2005 live apps.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Platform ‘Weert in Beweging’ Platform Weert in Beweging Iedereen gezond in beweging!
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Project: Vergeten Verjaardagen Creatief idee. Wie? Made by Society: communicatiebureau dat zich inzet voor positieve beeldvorming om positieve aandacht/verandering.
Introductiedag Studentenkring Faculteit Economie en Bedrijfswetenschappen op Campus Antwerpen = Handelswetenschappen.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Gids door Doccle Doccle. De Cloud 2 1.Wat is de Cloud? 2.Voordelen van de Cloud 3.Nadelen van de Cloud 4.Doccle is geen cloudapplicatie.
Win with Bosch - Promotions 2016
FAIR PLAY Secundair Onderwijs Plaats en datum invullen 1.
IPadje op iPadje af 22 april iPadje op iPadje af 22 april 2016.
Marketingplan.
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Blended learning Italiaans
Lichen Planus Vereniging Nederland,
Studenten Award BTSZ 2018.
YouTube Premium Mediabegrip week
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Transcript van de presentatie:

 De website  Huidige promoties  De feedback en de acties hierop

 Concept  Navigatie  Extra’s › Waardemeter › Poll › Voorwaardenpagina  Forum  Gebruik afbeeldingen

 Offline promotie › Brochures › Posters › Opleidingsgidsen › Bij sovo-artepublicaties (studenten die2dehand boeken nodig hebben) › Schoolagenda › Tv-schermen in Kantiene

 Sociale netwerksites › Facebook-pagina + actief op andere pagina’s: › Artema, Sovoarte › Arteveldehogeschool, › Facebookpagina’s van klasgroepen  Klanten bereiken via gerelateerde community's Artema, Sovoarte, Website BEM

 sober en verzorgd  straalt vertrouwen uit (zie voorwaarden)  prijsstelling controleren  Aanbod gratis samenvattingen = promotie-activiteiten?  nadenken over extra voordelen voor trouwe aanbieders  promotie-activiteiten concretiseren

 Prijsstelling aanpassen  Voordelen voor trouwe aanbieders + promo-activiteiten › E-newsletter › Wedstrijd › Kerst-en nieuwjaarskaart › Boekenbeurs › Abonnement op een tijdschrift

 Maandelijks via  Nieuwtjes ivm boeken + arteveldehogeschool.  ‘ boekentrends ’ + nieuwsberichten (bv het begin van het academiejaar, de boekenbeurs, …)  Doel = op de hoogte te brengen van bezoeker

 Evalueren = score van 1 tot 10.  Bij elke ruil  verkoper met beste score = ‘ de verkoper van de maand’

 Actieve verkopers  Kerst-en nieuwsjaarskaart  Vermelding: ‘Hopelijk kunnen we dit jaar opnieuw op uw boeken rekenen’.  Doel = extra motiveren van verkopers

 10 meest-actieve verkopers = gratis ticket boekenbeurs  Info via de E-newsletter in november  Positief : - enkel geïnteresseerden nemen deel. - In ruil voor bv een vragenlijst over de website

 Goedkopere abonnement op tijdschriften vb. Testaankoop  onderhandelen met testaankoop vb. reclamebanner op website als wederprestatie.

Bedankt voor uw aandacht