Interactive fencing experience Door Soner, Nour, Sheik & Matthijs.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
PlayStation Move Bram Claes. Kenmerken PlayStation Move  PlayStation Move is een motion-sensing game controller platform door Sony Computer Entertainment.
Advertisements

Voorbeelden van innoverende toekomstige techniek bij C-Leren?
Garmin Forerunner Martin Breedijk. Garmin Forerunner • Moderne vormgeving, licht van gewicht • Uiterst gevoelige SIRF III ontvanger • Weergave datavelden.
Xbox 360 Quiz Gemaakt door job.
Demowoning Gezond (t)Huis
Computer-technologie verandert de manier waarop we communiceren en onszelf uitdrukken.
Peter Dirven WELKOM Innovatie ?
Les 5 Nieuwe Media Lab: Hoe veranderen nieuwe media sport? 1. Actieve sportbeleving: Nieuwe manieren om te meten wat je doet, nieuwe manieren om sport.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Wesley Dekkers # Vondelpark Presentatie. Inhoud - 6 Locaties - Locaties selecteren - Media kunst - Onderzoeks verslagje.
” Gerard van Bussel, regiomanager Siza/projectleider “Zo kan het ook.
Video Game Consoles. Geschiedenis Eerste generatie (1972)‏ Tweede generatie (1976)‏ Derde generatie (1983)‏ Vierde generatie (1988)‏ Vijfde generatie.
Gaming Bezoek een LAN-party.  De reclames werden duidelijk in kaart gebracht. Op de hekken waarmee de verschillende ruimtes werden afgezet hingen spandoeken.
Wat is het? »Interactieve manier om informatie te bekijken over het vondelpark …
Mediawijsheid - Cultuureducatie een happy match John Leek –
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
Welkom Project groep H Rogier van LeeuwenBas Leupen Jireh LimMerel van der Lely Niels van LeeuwenOlaf Kuijk Myrna Leeflang.
BERLIJN…. BERLIJN… & de opdracht opdrahc RESULTAAT VAN JE INSPIRATIE OEFENING UPLOADEN OP JE PORTFOLIO…
Bewegen in het Praktijkonderwijs Embedded Fitness Gaming, entertainment en fitness in één concept Carla Scholten, directeur
Projecten & Resultaten Samen werken aan een Vitale Leefomgeving 21 juni 2012.
Henk Burg Angela Graat Onderwijsinnovatie. Virtueel?
De ongrijpbare consument
De wereld verbinden Door taalbarrières te doorbreken Door Anke Kuipers.
concept Interactieve game waarbij de gebruiker in de huid van een prostituee kruipt. Doel van het spel is om zo efficiënt mogelijk geld te verdienen.
Computer-technologie verandert de manier waarop we communiceren en onszelf uitdrukken.
Advertentie Exploitatie Ondersteuning Meer €’s ……., met minder FTE’s.
Hoofdstuk 2: Opgroeien in een gemedialiseerde wereld
Basis communicatieplan
GTA IV. Speel de game Ik speel deze game nu zo’n half jaar. Tot nu toe heb ik geweldige ervaringen gehad met dit spel. Ik heb een jaar gewacht om dit.
Henk Vermeulen 2020 begint morgen -Toekomstprofielen in de mediasector.
Mediawijs.be Stuurgroep Plan Geletterdheid. Definitie Mediawijsheid ‘Het geheel van kennis, vaardigheden en attitudes waarmee burgers zich bewust en kritisch.
Joep Lobée 31 oktober 2013 De 7 principes en mijn ervaring.
App voor rijschool.
What? What? Augmented reality -C#, Java, C++ -Mobile, webcam, Monitor bril.
Wim, Rieneke, Jeffrey & Kellyann LUCKY GAMBLERS. INHOUDSOPGAVE Waarom toch een ander concept. Het Nieuwe concept Wat kun je winnen met de game Bewijs.
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
Kenny Reyskens. Kenmerken  game- en ontspanningservaring zonder controller.  bestaat uit een camera en bijbehorende software voor de Xbox 360.  De.
Concept presentatie. Gekozen kunstwerk Grondbeschildering skatepark West-Blaak. Kunstenaarscollectief 75B.
Frank Op de Woerd Project Gotham Racing 3 online watching other gamers game 13 januari 2006.
Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren.
BrabantZorg Het creëren van een innovatief klimaat.
Hot or Not Lissie Scholtes. Playstation Move Playstation Move komt uit in de herfst 2010 Door middel van 2 controllers met een lichtballetje er aan kan.
Narrowcasting Groep 6: Joëlle Stapelkamp David Pedro
Als je niet meer zonder kunt: internetverslaving in het digitale tijdperk Dr. Gert-Jan Meerkerk Dr. Tim Schoenmakers FADOdonderdag 12 november 2009.
Kids Entertainment Center Kids Lounge Kids Workshops Kids Fruit Bar Kids Nintendo Kids Cinema Kids Safety PLAYING KIDS.
“De Medi8”.  Een multimedia product om dikke kinderen af te laten vallen.  Opdrachtgever: Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
WAI-NOT Internet voor mensen met een mentale beperking
OCULUS RIFT JESSE MONTEYNE. Inhoud 1. Over Oculus Rift 2. Oculus producten 3. Voor- en nadelen 4. Gebruik 5. Competitie 6. Prijs.
Lizzy Komen & Kelly Mostert Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid Erfgoed in Virtuele Werelden Cultuur in Beeld 14 december 2015.
Bètasimulaties Jeroen Sijbers, Bètasteunpunt Wageningen.
Informatievaardigheden Lien Devos. Inhousopgave Achtergrondinfo social media Geen hype Nieuwe manier communiceren Cliënt in controle Meer regie bij medewerkers.
Computerspelletjes woensdag 24 februari Computerspelletjes De spelende mens.
Bring Your Own Device OUDERAVOND BS D’N HEIAKKER DEURNE 3 JUNI 2014.
Welkom Gebruikersmiddag 8 nov Rekenblokken MBO. Gebruikersdag | programma 12.45Opening door uitgever; Peter HoogendijkZaal Stand van Zaken Rekenexamens;
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Monique Berger (lectoraat revalidatie, expertisecentrum Bewegingstechnologie) Hester van der Sloot (lectoraat innovatieve beweegstimulering en sport, opleiding.
Commissie Ruimte 2 april 2013 Drs. Wiel Ploegman, voorzitter raad van bestuur Drs. Pierre Dols, senior beleidsadviseur Innoveren door Verbinden.
Digitale Hulpmiddelen Organiserende hulpmiddelen (bv. wiki, blog, portfolio, stageverslag) neerslag en reflectie van activiteiten in de praktijksituatie.
EPALE With the support of the Erasmus+ Programme of the European Union Wat? Voor wie? Waar? Waarom? Hoe? En jullie?
Online Marketing Plan OW 3 Display Advertising. Opdracht in duo’s Onderzoek de online advertentiemogelijkheden van: - Groep 1: Facebook - Groep 2: Sanoma.
1 GAMIFICATION BANKIEREN & SPELEN? 10 SEPTEMBER. 2 WIE BEN IK?
The Faces of Amsterdam Groep J Knowledge Mile Amsterdam Mikail Çoban Michael van der Zwet Jonathan Drayer Elvis Afrifa Viktor Chin.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Onlinehulptoepassingen in OCMW’s
De geschiedenis van ICT
Moderne Communicatie.
Iris van de Ven Bart van Vegchel
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
MovingFuture Femke Schot, Thomas van Breemen-Schneider, Sanne Wolters, Sam Gilling & Eva Verduin.
Selectie onder de drempel
Transcript van de presentatie:

Interactive fencing experience Door Soner, Nour, Sheik & Matthijs

Resultaat van: Uitgebreid doelgroep onderzoek. Diepgaand marktonderzoek. Onderzoek naar verschillende nieuwe & innoverende media. Zoektocht naar een innovatieve en doelgerichte oplossing

Concept Virtuele training simulatie voor schermers Op ieder moment kunnen schermen zonder alle kosten Online tegen elkaar kunnen schermen zonder grote afstanden te hoeven overbruggen

Interactive Fencing Experience Gebruik van Nieuwe Media Interactieve en interessante oplossing voor jongeren Schermen toegankelijker maken voor jongeren

Gebruik van Nieuwe Media Oculus Rift Virtual gaming Unity Game engine Nintendo Wii Motion controller Xbox Kinect Motion Capturing

Innovatie door: Combineren van verschillende nieuwe media tot een geheel. Het schermen tot de jongeren brengen op een nieuwe en innovatieve manier