© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie
© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie Leesbevorderende publiekscampagne Volwassen publiek Community rond lezers Ambassadeurs: lezers tippen lezers
© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie Historiek Video Nation > filmpjes - hoge drempel - evaluatie SL in Metro Uitdeelacties in stations: gedichtendag Tijd voor lezen: leesbevordering in Nederland i.s.m. NS Experiment op Seniorennet Experiment: Blind date met een boek - zomer 2005 Experiment: Vertel me wat je leest - Cultuurmarkt
© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie Resultaat Publiekscampagne Volwassen publiek Community van lezers Community door evenementen Ambassadeurs Publiek vasthouden
© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie Partners Radio 1: Gulliver - podcasts Metro Cultuurweb Regionaal: Gazet van Deinze/Waregem/Tielt NMBS Natuurlijke partners
© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie Acties Lancering: Betrapt met een boek + uitdeelactie
© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie
© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie Acties Lancering: Betrapt met een boek + uitdeelactie Valentijn: boekje & start podcasts Werelddag van het boek: bookpushers Kustactie / Blind date met een boek Samenwerking: De Nachten / Kulturama / Passa Porta…
© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie De website
© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie De pendelaar Breed en smal doelpubliek tegelijk Hebben tijd op de trein (ideale leestijd) Grote publieke plaatsen: evenementswaarde Redelijk trouw/vast publiek