© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Fietsverlichtingscampagne 2011
Advertisements

Moderne lectuurverspreiding via Daisy en internet Bert Paepen (Pyxima)
Reizen met het OV naar HET Instrument. OV als toegevoegde waarde De RAI is met het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar en tracht daarom zoveel mogelijk.
Het mobiliteitscongres 2012 Sessie 2 Oplossingen van Mobiliteitsproviders.
DE GEN-STATIONS IN HET KADER VAN HET GEN-SPOORNET
Broodje Brussel Dag van de Cultuurcommunicatie 13 december 2005 Frank Ilsbroux.
4 de Dag van de Cultuurcommunicatie 4 december 2006.
Begrijpend lezen naar Veilig Leren Lezen, Kern 7, blok 5
UA– 9 mei 2014.
UA – 11 mei Missie Stichting Lezen wil brede bevolkings- groepen het plezier en het nut van lezen laten ontdekken en beleven om zo hun persoonlijke.
EY2010 Europees Jaar van de strijd tegen de armoede en sociale uitsluiting Julien Van Geertsom.
Op stadsklassen in Brussel… Welkom in de Waterman ! Via deze poort geraken we binnen…
Leeskringen in het onderwijs Saskia Visser Wetenschapswinkel Taal, Cultuur en Communicatie/Alfasteunpunt.
Studiedag 11 december Programma 13u00 Start studiedag Minister Frank Vandenbroucke Presentatie visietekst 13u45 Werkgroepen rond proefprojecten.
Samen werken aan betere dienstverlening VERA gebruikersdag Leuven 14 september 2007.
Cultuurparticipatie bij jongeren
13 december 20042de dag van de Cultuurcommunicatie Annik Bogaert Over de drempel … het belang van onthaal en publieksbegeleiding.
Seminarie V-ICT-OR 15/02/07 De CultuurDatabank: een schets van verleden, heden en toekomst? Hans Nissens.
UA 3 mei Stichting Lezen wil brede bevolkingsgroepen het plezier en het nut van lezen laten ontdekken en beleven om zo hun persoonlijke ontwikkeling.
Nederland leeft met water & AGV verkiezingscampagne.
VZW Computer Users Meetjesland.  is een website waarop regelmatig - soms meerdere keren per dag - nieuwe bijdragen verschijnen die gedateerd zijnwebsite.
De Leeszaal van Nederland Elsbeth Kwant, 25 november 2004.
Taalstimuleringin Genk Bibus & Biba - een praktijkvoorbeeld -
Provinciaal Platform Tabakspreventie 31 mei Werelddag tegen Tabak Actievoorstel rookvrije sportcafetaria’s.
Het erfgoedalfabet van TERF Erfgoedcel TERF van A tot Z A-B-C-D-E-F-G-H-I-J-K-L-M-N- O-P-Q-R-S-T-U-V-W-X-Y-Z Erfgoedcel TERF.
Het stationWeerspiegelingMeerder en minderheid KindertijdGebouwenHerfst kleuren Met dank aan Thema’s : Microotje Bespreking : Fotoke Willy.
23 februari 2006www.accent.be ACCENT JOBS FOR PEOPLE.
Als buurtbewoners willen we een aangename en warme wijk waar gezinnen rustig en aangenaam wonen, leven, werken, waar mensen met plezier voorbij komen,
Je publiek aan het woord Hoe ga je beleidsmatig om met de stem van je publiek? Workshop - Dag voor Cultuurcommunicatie 13 december Gent.
de ze me je te de wat moet ik doen ik stop de ze me je te de wat moet ik doen ik stop.
Betere prestaties op het gebied van LEZEN & MEDIAWIJSHEID Samen sterk met.
Presentatie resultaten monitor landelijk versus lokaal maart 2014.
Werken aan de wereld Mbo-studenten als actieve wereldburgers (SBOS) Introductie.
CBB, Christelijke Bibliotheek voor Blinden en Slechtzienden
Infovergadering Octopusplan. 1.Wat is het Octopusplan? 2.Resultaten 3.Interesse om deel te nemen? infovergadering Octopusplan.
Welkom…...
Infovergadering Octopusplan. 1.Wat is het Octopusplan? 2.Resultaten 3.Interesse om deel te nemen? infovergadering Octopusplan.
Workshop regionale cultuurcommunicatie Kortrijk - 08/06/2006.
1 Krantenartikel Peter de Waal Tekst: Lex Bijlsma.
SchoolWise Samengesteld door. Programma ● Wat is schoolWise ● Waarom schoolWise ● Hoe werkt schoolWise - Zoeken en vinden - Uitlenen - Mediabeheer ● Starten.
Hocus Pocus met Alfons Alfrink Regisseur Torill Kove Land Noorwegen Jaartal 2013 Tijd 72 minuten Taal Nederlands gesproken Groep 3/4.
Conversation Company Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Webleren, webinars, digitale infosessies en andere online tools in de zoektocht naar werk Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Nathalie Aegten, Erendiz.
Wetenschap voor iedereen Wetenschap toegankelijk maken voor een breed publiek Amito Haarhuis Adjunct-directeur Science Center NEMO 9 december 2015.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Verkiezingen Beste Strandpaviljoen Doelstelling De strandpaviljoens langs de Nederlandse kust te promoten en het imago te versterken.
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
REKENEN We gaan met de metro. Bij het beginpunt stappen 5 mensen in de trein. Reken jij met me mee? Let goed op hoeveel mensen instappen en uitstappen.
Voor bibliotheken. De Bibliotheek op het station 2.
Skipr, 29 mei EenVandaag Radio 1 en TV, 1 juni 2015.
Marketing Noorderzon Performing Arts Festival Groningen Mark Hospers Presentatie 25 maart Assen.
DE IDEALE REGIOZENDER IN 2010 Workshop ROOSdagen Vincent Everts Krijn Schuurman.
E-boeken, en nu? DDD e-boeken 17 maart Geleerde lessen Technisch Collectie Betaalmodel Doelpubliek Praktijkontwikkeling.
Vuelta Westerbork februari 2010 Spaanse week Westerbork 2009.
DE BIBLIOTHEEK STIMULEERT LEESPLEZIER: ÓÓK BIJ ZWAKKE LEZERS 4you! IN DE BIBLIOTHEEK.
1. I NLEIDING 2. W AAROM E- BOEKEN 3. W AT IS HET AANBOD 4. H OE WERKT HET 5. H OEVEEL KOST HET 6. H OE TEKEN JE IN 7. T IMING Jouw bib-logo hier toevoegen!
De BoekStartcoach Conferentie ‘Tel mee met Taal’
Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?
Stiftgedichten.
Van Dordt, voor Dordt.
Kantoorboekhandel Van Atten
Paragraaf 3. Temperatuurverschillen op aarde Een deken over de aarde
Een video maken Kennis toetsen.
‘Goede start in het hbo: het LOB-cv’
Beste havo 4..
Informatievaardigheden
Je weet welke soorten gedrukte media er zijn
NS ONLINE SERVICE DE KLANT CENTRAAL EN 24/7 BEREIKBAAR
Kinderzwerfboek wil kinderen laten lezen
Transcript van de presentatie:

© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie

© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie Leesbevorderende publiekscampagne Volwassen publiek Community rond lezers Ambassadeurs: lezers tippen lezers

© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie Historiek Video Nation > filmpjes - hoge drempel - evaluatie SL in Metro Uitdeelacties in stations: gedichtendag Tijd voor lezen: leesbevordering in Nederland i.s.m. NS Experiment op Seniorennet Experiment: Blind date met een boek - zomer 2005 Experiment: Vertel me wat je leest - Cultuurmarkt

© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie Resultaat Publiekscampagne Volwassen publiek Community van lezers Community door evenementen Ambassadeurs Publiek vasthouden

© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie Partners Radio 1: Gulliver - podcasts Metro Cultuurweb Regionaal: Gazet van Deinze/Waregem/Tielt NMBS Natuurlijke partners

© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie Acties Lancering: Betrapt met een boek + uitdeelactie

© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie

© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie Acties Lancering: Betrapt met een boek + uitdeelactie Valentijn: boekje & start podcasts Werelddag van het boek: bookpushers Kustactie / Blind date met een boek Samenwerking: De Nachten / Kulturama / Passa Porta…

© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie De website

© Stichting Lezen13 december 2005Dag van de Cultuurcommunicatie De pendelaar Breed en smal doelpubliek tegelijk Hebben tijd op de trein (ideale leestijd) Grote publieke plaatsen: evenementswaarde Redelijk trouw/vast publiek