Commercieel beleid 1 Filiaalmanager

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Projectmanagement 5e druk ISBN
Advertisements

3 voor 12 Succesfactoren. • Interessante nieuwsfeiten • Alle muziek in één oogopslag • Social media.
STRATEGISCHE PLANNING
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Z I NNAI. Wat? Inspirerend lerend netwerk van, voor en door ervaren werknemers in de Vlaamse overheid, die zin hebben in ZINvol werk en die zich ZINvol.
Ivo Valkenburg, directeur Adviesklimaat bv What a Wonderful World! Louis Armstrong
Wat is interactieve marketing?
Doelstellingen formuleren
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Media en creativiteit Herfst les 4.
H8 Op Stoom§8.3 De sociale kwestie In alle gebieden met een opkomende industrie groeide de bevolking sterk Nog nooit was urbanisatie in dit tempo en op.
Dementieconsulent Casemanagement Onafhankelijkheid Specialist Coördinator Ondersteuner Inzicht door casuïstiek en werkdag.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Vakantiehotel De valkenberg Rheden De gouden leeuw groep
H 7, 9 HOM. haal-achter-de-viral-stanislav- veilig-internetten/
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
Ik hou van Holland.
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Filiaalmanager.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Marketing Marketingoriëntatie
Commercieel beleid en recht
Detailhandelsmarketing
Inbound Marketing Plan
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
Learning by sleep.
Gemaakt door: Linde en Tessel.
KRACHT VAN AANBEVELING DOOR VRIENDEN 1. 2 het bereiken van héle specifieke doelgroepen anonieme organisatie toegankelijk en ‘menselijk’ maken verspreiden.
Gemaakt door Lieke en Hanna
Les 2 – Jouw media.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Leerdoelen SMART maken
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Nike + Vera, Martje en Gaby.
Burgerschap Scholen hebben de opdracht actief burgerschap
Marketing H4 Strategisch managementplan Commercieel medewerker.
CABARET CKV Van brent. INHOUD  Nahjib ahmhali  Jochem meijer  Tineke schouten  Rooyackers, kamps en kamps.
Social media presentatie
Verkopen en kassa H2 Verkoopgesprekken Ondernemer detailhandel.
Detailhandelsmarketing
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
Financieringsplan II Openingsbalans.
Door: Andrea Piombo 2 CMD-I VIRALE MARKETING. VIRALE MARKETING ? VIRALE MARKETING WAT IS HET ? Lijkt op mond-tot-mondreclame verstrekt door het internet.
Commercieel beleid en recht
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Filiaalmanager.
Verzendklaar maken H1 Coördineren en plannen Logistiek teamleider.
Commercieel beleid 2 H2 Inkoopbeleid Filiaalmanager.
Marketing H2 Marketing Commercieel medewerker. Alle activiteiten van een bedrijf die tot doel hebben de (huidige en verwachtbare) wensen en behoeften.
Commercieel beleid 1 H2 Marktonderzoek Filiaalmanager.
VOORBEREIDING BEROEPS PRAKTIJKVORMING SCHOOLJAAR
Commercieel beleid 1 H5 Samenwerking Filiaalmanager.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Commercieel beleid 1 H3 Marktsegmentatie Filiaalmanager.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Social media.
Internet training 2015 gevorderden wat willen we met de website Info delen Passie uitdragen Leden werven...
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Toelichting bij ''Backward designing'' uit de kennisbank
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Leren leren.
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Personeelsmanagement
Management en leidinggeven
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Commercieel beleid 1 Filiaalmanager H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix Filiaalmanager

Marketing voor de winkelformule en de retailmix Marketingdoelstellingen Winkelformule Retailmix De 4 C’s in social media Point® Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Vormen van marketing Actiemarketing Direct marketing Één-op-éénmarketing Loyaliteitsmarketing Instore marketing Experience marketing Sociale marketing Virale marketing Neuromarketing Relatiemarketing Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Direct marketing Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Virale marketing Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Neuromarketing Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Marketingdoelstellingen Specifiek Meetbaar Aanvaardbaar/acceptabel Realistisch Tijdgebonden Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Retailmix Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Problemen Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Personeel Kennis Vaardigheden Houding Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

De 4 C’s in social media Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Content Geef mensen iets om via de social media over te praten. Met een goede content wordt je bereik groter. https://www.youtube.com/watch?v=cA_Zht_z30c Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Adverteren via social media Doelgericht Inzicht in reclamecampagne Goedkoop Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Persoonlijk met Passie en Plezier betrokken Oplossingsgericht Point® Persoonlijk met Passie en Plezier betrokken Oplossingsgericht Initiatiefrijk en informerend Nut en waarde leveren Toegankelijk en Transparant Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager