+ Cathelijne de Jongste Slideshow SLC. + Sterk Organiseren (multidisciplinair werken) Overzicht houden (integratie) Presenteren (verbeelden) Motivatie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De bevlogen leerkracht
Advertisements

Handelingsgericht werken en de IB
Aanpak voor een top team
Presentatie Danny Vos.
Samen bouwen aan zelfvertrouwen
Communicatief gedrag + / -
“Stretchen of stollen”
KWALITEIT  ENKELE BEDENKINGEN  
hoe autismevriendelijk ben ik
Schoolrijpheid Infoavond 2 februari 2012.
Addie Stehouwer substituut ombudsman
SLC – invoeren hogeschoolbrede 0-meting Competentie: leervaardigheid, ‘eigen leerproces vormgeven’ (ondernemend: ….hij beschikt over een initiatiefrijke.
Wat heb ik geleerd?  HTML/CSS/PHP Wat heb ik geleerd?  HTML/CSS/PHP  Tekenen.
Human Dynamics.
Professioneel-kritische Instelling
Ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling Professioneel-kritische Instelling Training follow-up (dag 2)
Jongeren Preventie Team
7 aandachtspunten Volgens L. Da Vinci
Persoonlijke en sociale vaardigheden van de commerciële professional
Frontlijnaanpak in Leeuwarden
Gespreksvaardigheden V2
Autonomie in de derde graad
Dat zouden we vaker moeten doen…
Strip. Wil je dat ik dit uittrek ? terug aandoen Wil je dat ik dit uittrek ?
Deskundigheidsbevordering gerontopsychiatrie
Emoties door Games Door: Vera Prins. “ Wat is de meerwaarde van emoties door games ?
Jouw mening telt! Wil je mede bepalen welke punten we gaan verbeteren binnen ? Geef je mening over de sfeer op je afdeling, je leidinggevende en het werken.
Eerstejaarsproblemen
Studeren: een mega investering Tijd Geld  Verwachtingen door werkgever: goede student – goede werknemer Verwachtingen bij jezelf: Leuke, goedbetaalde.
ABV – SLC opdracht : Hoe stimuleren en coachen we de competentieontwikkeling bij studenten op zodanige wijze dat deze daar zelf vorm en inhoud aangeven?
Mijn kind wordt een puber…wat nu
Ambassadeurs 28 augustus 2014 Agenda Mededelingen De organische organisatie Wvttk /rondvraag.
Startcollege B2 Psychologie
1. Onderzoek jezelf en je werkomgeving 2
Mentale begeleiding Theoretische inleiding Zelfvertrouwen
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 1 Introductie op de module.
Slc Week 2. Bespreken van vragen, uitwisselen van ervaringen Kiezen van de jaarraad Eerder verworven competenties/opdrachten Samenstelling POP- groepen.
Motivatie en Demotivatie Melany Mol. Wat bespreken we? De leerkracht De klas De school.
Deel 1 Oriëntatie op het starten van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 1 Wat voor ondernemer ben ik?
Beroepshouding en beroepscode
Reflecteren.
Hand-out van de thema-avond 19 maart 2015 voor ouders en leerkrachten Verantwoordelijkheid geven... niet loslaten, maar anders vasthouden…
3 * C C ompetenties in de C urricula van de C AH.
Welkom Module Autisme in de Sport. Programma Voorstelrondje Doel Autisme en sport Structuren Vragen.
Hoe ontwikkel ik mezelf als leraar?
SLC Assessment RUBEN SOL. Inhoud  Wie ik ben  Leerdoelen  Afsluiting.
De onderneming Hoofdstuk 1 Welk type ondernemer ben ik?
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
Executieve Functies.
Nederlandse Dalton Vereniging Strategisch Fundament
Snappet.
Een vergadering organiseren
Samen werken aan leefbaarheid
Weerbaarheid Ietske Siemann GZ psycholoog Radboudumc.
Door: Lemma, Anke Marije, deem en menno

Design Thinking Immo Dijkma
Studieloopbaan coaching Portfolio presentatie
Taak 5 Tessa Mosselman.

Hoofdstuk 1 Wie ben je? Wat kun je? Wat wil je?
introductiebijeenkomst
Design Thinking Immo Dijkma
AMIF Project OCMW Antwerpen
Merkbare vaardigheden
ASSERTIEF Je durft voor jezelf op te komen Je durft je mening te uiten
PERSOONLIJK LEIDERSCHAP
Overzicht gedragingen per competentie
TELT TEAM Functioneel beheerdag 2019.
Transcript van de presentatie:

+ Cathelijne de Jongste Slideshow SLC

+ Sterk Organiseren (multidisciplinair werken) Overzicht houden (integratie) Presenteren (verbeelden) Motivatie (ondernemen) Inlevingsvermogen (empathie)

+ Gaten Flexibiliteit (experimenteren) Zelfvertrouwen in het werkgebied (ondernemen) Professionele houding (rationele & emotionele) Gevoeligheid (adaptief leren) Sterke mening (signatuur) Door veel ervaring op te doen en te leren van feedback wil ik deze ‘gaten’ verbeteren.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+