 Onderzoek  Facts & Figures  Doelgroep  Concept  Inspiratie  Locatie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Inleiding Presentatie waarover?
Advertisements

Interactum Lectoraat Kantelende kennis
Hoofdstuk 4 Verkooptraject deel 2: voorbereiding verkoopgesprek
De bezoeker maakt een keuze tussen de verschillende monsters en locaties door op een monster te klikken.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les Navigatie I-C1#, datum.
Websites maken Waarom? Voor Wie? Hoe?
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Groep 8 vertrok dinsdagochtend 6 april om 8 uur richting onze hoofdstad. Hoe het was? Dat ziet u in de komende presentatie!
Planet Internet Kidsweek De kennis van jongeren over de Tweede wereldoorlog januari 2005 Suzan Polet - Hester van den Akker.
Wesley Dekkers # Vondelpark Presentatie. Inhoud - 6 Locaties - Locaties selecteren - Media kunst - Onderzoeks verslagje.
Muziek downloaden PVGE Computerclub 5 JANUARI 2012.
SPELEN RAVOTTEN & IN SPELEN RAVOTTEN & Groene speelruimte:
Wat is het? »Interactieve manier om informatie te bekijken over het vondelpark …
Beeld en Geluid museum Media park - Hilversum.
FC Eindhoven Bezoek een sportief evenement. Observeer het publiek tijdens je bezoek Ik ben naar de ladies night van FC Eindhoven geweest. Dit was een.
Powerpoint in de klas Michiel D. Jansen o.b.s. De Draaimolen.
Hall Of Fame Gemaakt door Demy van Bergen Alexander Steenis
Website Usability.
Een lessenserie van drie lessen
Jinthe Marieke Ian.
KCW 2 Vondelpark Gemaakt door: Tamsin O’Shea, Isabel Huls, Marijke Leenstra en Steven Laan.
De paal in Wesley Geerts 05 nov 2010.
De temperaturen in Harbin bereiken vaak –40°C en blijven onder het vriespunt gedurende een half jaar. Deze stad bevindt zich ten noorden van het gekende.
Van Abbemuseum.
Commercieel Manager totaljobs.nl
Nummer een. Waarom gaat het toch altijd om wie het beste is Kijkt iedereen altijd naar nummer één Is er iets dat ik niet snap Is er iets dat ik soms mis.
Eerste Concept Tweede Concept Defenitief Concept Onderzoek Concept Ontwerp Uitvoering the Movie.
01/10/2013. Veel voorkomende soorten:  Big header: een grote, opvallende header, die +/- 1/3 van pagina inneemt  Minimale header: een sobere header,
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
concept Interactieve game waarbij de gebruiker in de huid van een prostituee kruipt. Doel van het spel is om zo efficiënt mogelijk geld te verdienen.
MET DANK AAN COLLEGA’S IN DEN LANDE ! vee 2012
Door: Cameron Celestine
Public Design Technologisering Paul van Den Hogen Martino Wullems.
...is een groot stadspark op het eiland Manhattan in de stad New York. Het is het bekendste park van New York en misschien zelfs van de VS. Met zo’n 25.
Ouderen reizen 202e Seger Abels Maartje van Randwijk
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
Toptaken: Je website is niet het probleem, je organisatie is het probleem Meetup #1 – Digitale Steden Agenda Michiel Duijsings Adviseur Nieuwe Media.
GEMAAKT DOOR: Jay,Jeffrey en Thomas
Expeditie Zijderoute 1 Hermitage Amsterdam. Je gaat binnenkort op bezoek in de Hermitage Amsterdam. Weet je wat de Hermitage Amsterdam is?  De Hermitage.
Resultaten onderzoek Onderzoek …. Uitgevoerd datum…. Ingevuld door …. teamleden.
Uitleg van de Mobiele App van het spel Golddigers.
HS 4 Aandachtspunten bij een verkoopgesprek
Door Jessica van der Leij
Stage: Basisschool de Klingerberg
MM2 webcommunicatie Mijn gegevens:
Dit is een puzzel om uw hersens eens goed te laten werken
Presentatie Presentatie door Elja Barten en John v/d Kimmenade van Stichting Welzijn Laarbeek.
RAAR of WAAR Mediabegrip week 41/42.
Solliciteren: wat wil ik?
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
Keuzemodule Groen Ondernemen Coen van Wetering
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
Deze spreekbeurt is gemaakt door: bjarne
Woodlands Festival Nick de Wit
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Datum (facultatief). 12 aanbevelingen/stellingen vanuit de workshops Inspiratie voor het debat.
Auto’s Door Vincent :. Auto’s Door Vincent :
8e Wereld wonder : Samengestelde Interest
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Vernieuwen Opwierde-Zuid de wijk met toekomst
Communicatie CAR Tonté Chow – Dienst Communicatie Voorstelling:
Iris van de Ven Bart van Vegchel
Onderzoek water!! WaterLab www. onderzoekwater.nl Kijkje terug
Project display Julia obdeijn mtd1a4.
Transcript van de presentatie:

 Onderzoek  Facts & Figures  Doelgroep  Concept  Inspiratie  Locatie

 Onderzoek Het vondelpark is minder makkelijk te bereiken door de afsluiting van de hoofdingang. Door de verbouwing is er meer ongemak. De wegen zijn modderig, het aanzicht kaal en de grasvelden niet groen genoeg. Opvallend was het hoge aantal hardlopers en mensen met een hond.

 Onderzoek Om de bezoekers toch naar het vondelpark te krijgen is er iets nieuws en fris nodig. Iets dat de bezoeker afleid van het park of juist de bezoeker trekt tot het betere deel van het park.

 Facts & figures 1864 Start Vondelpark 1866 Plaatsing beeld van de dichter Vondel 1875 Eindfase voltooiing vondelpark 1877 Park voltooid (huidige omvang – 47 hectare) 1953 Park overgedragen aan gemeente 1996 Vondelpark rijksmonument Jaarlijks bezocht door 10 miljoen mensen Jaarlijks bezoeken ongeveer mensen het Museum in het Vondelpark. Bekendste park in Nederland

 Doelgroep Hardlopers voornamelijk maar ook bezoekers die actief in het park zijn (denk aan: mensen met honden, kinderen die spelen etc.)

 Concept 1: Een interactieve paal waarbij voor hardlopers de duur kan worden berekend en de snelheid waarmee ze lopen. Een overzicht te zien is van de snelste hardloper in het park (gericht op een specifieke route). Via het internet zien wie de snelste is en zo een soort wedstrijd creëren tussen hardlopers. In de muziekkoepel een overzicht van de beste tot nu toe.

 Concept 2: Een puzzel weergegeven op meerdere schermen waarbij een bepaald beeld van het vondelpark wordt vervormd. Bezoekers kunnen het beeld juist neerzetten via een site en kijken wat er gebeurd in het vondelpark. Ze kunnen ook hun webcam aanzetten zodat in het vondelpark op schermen is te zien wie er kijkt.

 Concept 3: De gebruiker kan zijn eigen vondelpark creëren via een internet website. Het resultaat van de creatie wordt weergegeven in het vondelpark en mogelijk zelfs echt uitgevoerd. Mogelijk in combinatie met “Koop je favoriete stukje Vondelpark”

 Locaties: De locaties die ik heb gekozen zijn overzichtelijk en goed te vinden. De locatie is centraal en wordt daardoor door de meeste bezoekers ook bezocht. Locatie 1. Openlucht theaterLocatie 2. MuziekkoepelLocatie 3. Café

v  Inspiratie: Als inspiratie heb ik een drietal projecten gekozen die in de openlucht werden uitgevoerd en succesvol waren. Body MoviesAlzado rafael lozano-hemmer

- La Fin - - Vragen? -