MARIO PRESENTEERT De Antwerpse Dokken
Ligplaats RB.34 politieboot – uitoefening controle in de dokken
De RB.34 politieboot vertrekt voor Controle.
De noordkasteelbrug
In de 5de Havendok
De Alesraa afgemeerd
Ingang naar het Hansadok
De gastanker “ Etagas “ gaat vertrekken.
Twee schepen bij Antwerp Shiprepair.
De Total Raffinaderij
De fruitterminal in het Hansadok.
De Boudewijnbrug met de sluis.
De MSC London aan de ankerboeien in het 6de Havendok.
De kranen van het graandok.
Een sleepboot van de Antwerpse Havendiensten waarbij ze het alleenrecht hebben voor het slepen binnen de dokken.
Loskranen van het churchilldok.
Veel scheepvaartverkeer in het Kanaaldok B1
Onze Politiemensen van dienst houden een goede toezicht i. v Onze Politiemensen van dienst houden een goede toezicht i.v.m de naleving van goede zeemanschap ,overtredingen ,overladen schepen en controle scheepspapieren.
Het Kerkschip ligt in het schuildok voor duwvaart waar er regelmatig plechtigheden plaatsvinden.
De lillobrug over het Kanaaldok
De koeltorens van Doel .
Het Delwaidedok heeft een diepte van 16 meter met links de kolenkaai.
De “ Mineral Sines” is vol geladen met kolen.
Hier het MSC home terminal in het Delwaidedok.
Het lossen van de containers
De “msc new york” aan de ContainerTerminal
De Berendrecht en Zandvlietsluis.
De Schelde -Rijnverbinding
De Noordlandbrug en verder de bocht links en op 3km de Belgische/Nederlandse grens.
Het Veronica zendschip in het Kempisch Dok.
Het Albertkanaal stroomopwaarts.
De eerste sluizen op het Albertkanaal – de “Wijnegemsluizen” met links de twee gewone sluizen en rechts de sluis voor de Duwvaart.
Powerpoint: Foto’s & Ontwerp Vercoutter.M dec - 2005
THE END