 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Automatic Delivery Rewards Basisprincipes. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards of ADR is een programma waarvoor Distributeurs en Klanten.
Advertisements

Rekenen met procenten Rekenen met procenten.
FUSIE VROUWEN van… Samen sterker!
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
De Meridiaan naar de toekomst. Welkom 1. De organisatie 2. Gelijke tijden 3. Continurooster.
Workshop: ‘Opvoedcoach vanuit eigen praktijk’
Goedemorgen …….en.
Welkom op de regiodag van Verkeerspro
Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
H 27: Kostprijs bij homogene productie.
Mariska Warnars Coördinator SBIR cyber security Agentschap NL
T h e q u a l i t y m a k e r s 10 juli 2014 VAB bijeenkomst 10 maart Uitvoering GMO bij FresQ Loek Jochems.
Omzet.
Kent u ze ook? Die eigenlijk passé vinden ? Via de PC? Houd toch op! Die zich niet kunnen wegrukken van hun mobiel..... De generatie.
Verkoopresultaat Niveau 3 Kerntaak 5 Blz. 63.
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Commercialisatie Fietsen
Het ondernemingsplan en Meet&Greet 4-FM 27 januari 2011.
Mode1. Cijfers  Onvoldoende 5  Matig 6  Voldoende 7  Goed 8  Uitstekend 9  Excellent 10.
Benefietconcert voor operatie Bekende Vlaamse artiesten helpen om geld in te zamelen voor de operatie van een jongetje van op het O-L-V-v-Lourdesinstituut.
Kansen Voor Jongeren Voorlichtingsbijeenkomst 26 maart 2012.
Projectweek.
Workshop Positioneren
1 IMPULSREGLEMENT FINANCIËLE LUIK. 2 AANZET PROJECTBEGROTING PER PROJECTJAAR UITGAVEN: PERSONEELSKOST WERKINGSKOST INKOMSTEN: GEVRAAGDE PROVINCIALE SUBSIDIE.
Lesplanning 6.5 blz. 174 t/m 177 Binnenkomst. Intro. Uitleg docent.
Een bakje kwark kost € 1,27. Hoeveel kosten vijf bakjes? 5 x € 1,27 = 5 x € 1,00 = € 5,00 5 x € 0,20 = € 1,00 5 x € 0,07 = € 0, € 6,35 Een.
Met de steun van Welkom. Inhoud 1.Korte voorstelling Ecolife 2.Ecodriving workshops 3.Ecodriving op evenementen 4.Stand van zaken 5.Toekomstperspectief.
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Oefeningen Hoofdstuk V.
Handboek voor mantelzorgers
Gerard Ekdom in poppodium 013, Tilburg
natuurKUNST BIJ RUSTPUNTEN
De generatie Y De nieuwe generatie, nu tussen de 20 en de 30 99% is online… Kent u ze ook?
Samen een goed merk promoten
Ledenenquête 2013 Uitkomsten. Statistieken 23 vragen 91 leden begonnen 50 volledig ingevuld.
Middenstandsvereniging Heusden-Zolder vzw heet u welkom
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Investeringen Klik om verder te gaan. Hoe gebruik je deze uitleg? Je kunt in deze presentatie ‘bladeren’ door de pijltjestoetsen te gebruiken. Vooruit.
Het bacheloreindproject (BEP) 1BT04 / 1GT04
Vraagstuk: korting ( type 1)
Webdesign & (Digital) Marketing Portfolio Stage
Kick Against Cancer Kim Huysmans, Ihsaan Krim, Nick Nolde, Jeroen Van Esbroeck, Rob Winnicki.
JINFO ’
Twin Peaks 2 infosessie Yannick Verhoeven Ward Huybrechts Lode Ooms
WOW: enqueteren bij Jumbo
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Workshop verkiezing student-ondernemer 2014 maart/april 2014 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Kaprijke – Lembeke. Multimove project: jarig project ondersteund via ISB vzw College + advies sportraad Samenwerking met jeugddienst,
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
What will you do to change the
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Prijs Wordt per blikje rond de 2 euro verkocht.
Dit is onze bedrijfsnaam
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Bob D’hondt, Laura Van Endert & Alessandro Royens
Fairtrade Gemeente Regiobijeenkomst Noord 19 april 2018
Fairtrade Gemeente Regiobijeenkomst Zuid 12 april 2018
Transcript van de presentatie:

 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke begeleiding  Kostprijs per deelname: 45 euro  Duur workshop: +/- 2 uur  Professionele bijscholing (attest)

 23 april 2015  Lokaal E214

 Goedkeuring aangevraagd, nog niet gekregen  Indien geen toestemming, Cliniclowns of Make A Wish is goed idee  Vrij in keuze van goed doel  wel toestemming nodig van desbetreffend bedrijf

› 170 euro spreker › Lokaal: +/- 200 euro › Drank (delhaize): 27,38 euro › Koekjes (delhaize): 8,07 euro › Servietten en wijnbekers: 19,50 euro › Personeelkosten (3 teamleden): 60 euro/2 uur › Drukwerk (330 folders): 100 euro Totaal kosten: 584,95 euro

 Lokaal: +/-200 euro (sponsoring)  Deelnemers: 20*45= 900 euro  Drank, koekjes: 35,45 euro (sponsoring)  Servietten en wijnbekers: 19,50 euro (sponsoring)  Personeel (3 teamleden): 60 euro/2 uur (sponsoring) Opbrengsten (20 deelnemers): 1214,95 euro Opbrengsten (15 deelnemers): 989,95 euro Opbrengsten (5 deelnemers): 539,45 euro

 Bij 20 deelnemers: 630 euro  Bij 15 deelnemers: 405 euro  Bij 10 deelnemers: 180 euro  Bij 5 deelnemers: -45,5 euro

 Zelfstandigen  Werknemers van bedrijven  Studenten avondschool CVO Hik (werknemers)  Allen verantwoordelijk voor social media in bedrijf

 Meer kennis hebben van social media met betrekking tot het promoten van het bedrijf  Gebruik maken van social media in het bedrijf  Bedrijf (beter) willen promoten op social media

 Sterktes › Attest als bewijs van deelname › Goedkope deelnameprijs  Zwaktes › Social media is redelijk bekend › Spreker misschien niet zo bekend

 Kansen › Pers halen (krant, infoblaadjes…)  bedreigingen › Flyers: verkeerd of te weinig › Lokaal is dubbel geboekt › Te weinig drank/hapjes voorzien › Niet voldoende inschrijvingen

 Verleden: doel van workshop niet goed geformuleerd  Toekomst: USP is heel belangrijk  Behouden: SWOP, financieel plan

 Augmented product › Goedkope prijs › Workshop, dus interactief  Wat doen je klanten zonder product? › Social media beheren zoals anders › Zoeken naar een workshop over social media

 Wat doen je klanten als ze het product niet kopen? › Ze beheren de socialmediakanalen zoals ze het altijd doen. › Ze gaan een andere workshop over social media zoeken.

 Product: workshop social media voor bedrijven gegeven door Patricia Cools  Prijs: 45 euro (boekje met uitleg, drank, koekjes inbegrepen)  Plaats: lokaal E214 Thomas More Geel  Promotie: flyers, mond-aan- mondreclame, website, Facebookpagina

 People › Mijn team als planopsteller › Het team dat mijn project koopt als planuitvoerder › Patricia Cools als workshopgever › Bedrijfsmensen als deelnemers van de workshop

 Hoe komen er deelnemers naar de workshop?  Mensen lokken door affiche, Facebook, reclame op websites, flyers  Laten inschrijven op website of formulier  Herinnering sturen zodat ze het niet vergeten  Deelnemers komen op de dag van de workshop

 Workshop gaat (niet) altijd door  Niet rekening houden met weersvoorspelling  Wel met het mogelijk ziek zijn van workshopgeefster  Reserveworkshopgever!!!

 Workshop gegeven door Patricia Cools  Basiswebsite (bijvoorbeeld Weebly)  Facebookpagina + evenement op Facebook  Eventueel reclame op websites (Uit in Geel,…)

 25% van de winst  Professionele uitvoering van het project  Contactmomenten over hoe de voorbereidingen en het evenement verlopen én verlopen zijn

Zijn er nog vragen?