DJA-activiteit Generatie 2009. Wat zochten we? nieuwe doelgroep jong-academische uitstraling verbindend binnen DJA zinvol buiten DJA.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Ben jij een onderzoeker 2.0?
Voorbeelden van innoverende toekomstige techniek bij C-Leren?
Ontwikkeling van het Netwerk Naamkunde
Ferry Jainathsingh Jelitza Naarden Gregory Plet
Trends Tevredenheidenquête Deelnemers DoelpubliekAantal VP’s (NL+FR)52 Consulenten FR198 Consulenten NL552.
Website maken met WordPress
Presentatie nieuwe media
BC bijeenkomst 1 september Politie Haaglanden Innovatie 2 Historie: Werkplan BKI  Beter benutten ondersteuningsstructuur  Stimuleren innovatief.
Overzicht van het SBO-programma. Paul Schreurs, IWT
Korte toelichting “Plan voor de toerusting van regionale en lokale belangenbehartigers” ALV januari 2012.
Brederoschool 3D-Duurzaam
Voor elkaar en voor de stad Samenwerken in kenniswerkplaatsen Marianne Donker Chief Science Officer Rotterdam 27 januari 2011.
De SURF familie De samenwerkingsorganisatie De intermediair tussen
VIGeZ vzw © maart 2009
VAKBEURS PUBLIEKE EVENEMENTEN. FESTIVAK Vakbeurs voor publieke evenmenten Verschillende seminars over alle aspect Veiligheid, marketing, materialen etc.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven Juni Programma Welkomstwoord Dennis Vork (Afdelingsmanager Publiek & Dienstverlening) ‘De.
7 januari 2009 Enquête resultaten Door Paul Koole.
Kansen op kennis en ook kennis voor kansen inleiding door roel in ‘t veld
TECHNIEK OP SCHOOL IN DE 21 STE EEUW SYNERGIE PROJECT BC2000 Presentatie samenwerking Buninessclub 2000.
Hoger Instituut voor de Arbeid Lanceringsdag Onderzoeksplatform Pulse Draagvlak Ontwikkelingssamenwerking Presentatie 27 november 2009 Onderzoeksinstituut.
Zelf aan de slag.
Platform voor Religie & Levensbeschouwing Anno 2010
Bij wie ben je welkom met vragen over alles wat digitaal is? En hoe zorgen we dat de belangen van digitale consumenten gehoord én behartigd worden? We.
Wetenschap, Technologie en Moderniteit (Thema 2: WTM) Bèta-Gamma Bachelor, eerste semester Docent: Rob Hagendijk Coördinator: Martin Boeckhout.
Welkom bij de lancering van GOvoorelkaar Dé verbinding tussen hulpvragers en vrijwilligers!
13/02/2014 Onderzoek Happy Aging 1 : De context. Wie zijn die ouderen (verschillende profielen: leeftijd, opleiding, voormalig beroep, locatie, interessen,
Wetenschapscommunicatie KU Leuven DAG VAN DE WETENSCHAP.
U wordt beoordeeld! Zeggenschap van onderzoekers over kwaliteitsevaluaties Frans van Steijn FWO Colloquium De Leefwereld van de Onderzoeker Brussel 9 december.
Hulp bij kenniscommunicatie. 2 2 Kenniscommunicatie (naast de academische kanalen) Doelen: Kennisgebruikers (professionals buiten de wetenschap) weten.
Podcircuit - een schot in de roos In ‘t vizier Het doel(wit) Sluipschutters.
EU-scoping study Biodiversiteitscampagne Belangrijkste conclusies.
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
Social media presentatie
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
Uitdaging De Museumvereniging wil het mogelijk maken dat zo veel mogelijk inwoners van Nederland toegang hebben tot allerlei interessante musea. Musea.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Middelen voor je buurtproject 21 maart Sessie 1.
Welkom bij het MA-programma New Media & Digital Culture Imar de Vries, Ann-Sophie Lehmann Donderdag 7 oktober 2010.
Duurzame ontwikkeling & kwaliteitszorg binnen de HAN
’ Ondernemend Onderwijs Professionaliseringsbijeenkomst Dinsdag 19 mei 2015 Van Maerlant College.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Waar kom ik vandaan? Open project 2010.
Ervaringen met implementatie van beeldschermzorg "Een deur naar de rest van de wereld" Irene van Duijvendijk Adviseur Zorg ICT & Innovatie 15 oktober 2015.
Wetenschap voor iedereen Wetenschap toegankelijk maken voor een breed publiek Amito Haarhuis Adjunct-directeur Science Center NEMO 9 december 2015.
Beleidsnotitie De VR heeft op voordracht van de afdeling Twente een voorstel aangenomen tot het schrijven van een beleidsnotitie. In samenwerking met de.
Community Service Learning VU Amsterdam 2 december 2015.
Academische Werkplaats JGZ Noord-Holland Doel, activiteiten, procedures en resultaten Marlou de Kroon, MD PhD Jeugdarts en epidemioloog Coördinator.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
We gaan het anders doen! Wat stellen we centraal op de Dag van je Werk?  Bezig zijn met de inhoud van je werk  Samenkomen en elkaar ontmoeten  Inspireren.
Uitbouw van een kennisnetwerk EVC in Vlaanderen De ontwikkeling van een website voor het kennisnetwerk EVC Kathleen Hoefnagels Tempera Uitbouw van een.
Priorities (Edith Schippers) Regering voor Nederland Statistiek ontwikkelen Speerpuntenplan Aanbod aantrekkelijker maken Statistiek zichtbaar maken.
Wijkjournalistiek en de bibliotheek
Ken je doelgroep: Persona’s
Contentstrategie voor het web
Wie | Wat | Waar Ons Water
Webcare en ZGW Dimpact 10 jaar! Frank Bruijninckx 17 november 2016.
2017 – Digital Pixel Marketing
Short film city.
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Profeet in Babel, pelgrim naar Jeruzalem
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Geschiedenis over het internet en de computer.
De meerwaarde van side-events
JAARPLANNEN 2018 –
De meerwaarde van side-events
Transcript van de presentatie:

DJA-activiteit Generatie 2009

Wat zochten we? nieuwe doelgroep jong-academische uitstraling verbindend binnen DJA zinvol buiten DJA

Doelgroepen Breed publiek: –wetenschap en de samenleving Beleidsmakers: –universiteits- bestuurders –politici

DJA Online! DJA online: –podcasts –vodcasts Content: –lezingen / oraties –interviews –interdisciplinaire thema’s Launch event (later meer)

Implementatie beginnen met generatie 2009 lezingen: aanbieden aan Science Cafés technische ondersteuning samenwerking met Teleac opzetten website en internet-kanalen

Voorbeeld 1: Andrew Moravcsik: "Is there a Democratic Deficit in World Politics?"

Voorbeeld 2: college Paul Groot: De Sterren

Launch Event om website feestelijk te openen Gericht op beleidsmakers Ontmoeting: –nomineerders en genomineerden –politici en DJA –DJA en KNAW