Uitwerking van Lezen – H1 – Opdracht 1 – p. 13

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Welkom in klas VB.
Advertisements

Op reis langs de voorzieningen
KLOKLEZEN Wat wil je oefenen ? Klik op jouw keuze UUR HALF UUR
Welkom nieuwe leerlingen!
Andere (school)tijden?
Antilopespoor Maarssenbroek
DE 4 KAARSEN.
Flexibele onderwijstijden
JEZUS HOUDT VAN ALLE KLEINE KINDEREN - 91 (Opwekking)
Met dit programma kun je de jaarlijkse vakanties berekenen Hier klikken! Opmerking.
De 10 geboden Ken je Gods gebod: woorden één tot tien?
BIDDEN IS INTIMITEIT MET GOD
Oud en wijs.....
De Grote Opdracht Mij is alle macht gegeven in de hemel en op de aarde. Ga dus op weg en maak alle volken tot mijn leerlingen, door hen te dopen in de.
31 Breuken scheuren Acht repen scheuren. Repen verdelen.
Traject software. Openingsscherm Kies voor “Voortgangsvragen”, “Uitwerkingen en toelichting”, “Formulieren”, “Extra opdrachten” of “Opdrachten doorstroom.
Denk aan de sociale competentie
Nummer een. Waarom gaat het toch altijd om wie het beste is Kijkt iedereen altijd naar nummer één Is er iets dat ik niet snap Is er iets dat ik soms mis.
Zakelijk schrijven Bijeenkomst 5.
Werken op de Muiswerkmanier. Onderzoek toont aan Didactische mode.
Geerstraat Sterrenschool. Wat is de sterrenschool?  Het hele jaar open van zeven tot zeven  Kinderen leren in één klimaat  Maatwerk voor ieder kind.

Tom Vanoverberghe 1BaSWb. Inhoudstafel Inleiding Biologisch ritme Drie modellen Vijf aanbevelingen Bronvermelding.
Informatie- avond groep 6
“Een dure GSM hebben ze wel, maar hun schoolrekening betalen…”
Niemand kan tot Mij komen, tenzij de
Welkom!.
Bouw!.
Hoe ga ik als leerkracht om met……
Module 1 – Dag 3 Hallo Module 1 – Dag 3 een 1 Module 1 – Dag 3 twee 2.
preek over Deuteronomium 6:20-25
BODDEMAN DOOR: LUCAS, LUKA, FLORIS, SARAH, LAURA EN LENA.
Schooljaar Het schoolplein Taal- en spellingmethode Dit schooljaar starten we met de nieuwste versie van de taal- en spellingmethode De.
Workshop werken met de Rapucation ‘hulpmiddelen’.
Over Paulus en profetie Handelingen 21:10-14
Preek Lucas 18: 1-17 Preek Lucas 18: 1-17 Slide 1
LES 1 LESMODULE LAAGGELETTERDHEID
Workshop werken met de Rapucation ‘hulpmiddelen’
Andere Schooltijden 12 januari 2015.
Workshop klassenmanagement
Les 3 Politiek H1 en H2. Agenda Korte overhoring Presentaties Wat is politiek? Cultuur Autochtoon en allochtoon Dictatuur/democratie Huiswerk Afsluiting.
(Voor)lezen is leuk!.
Lezen: doe het goed voor
Het 5 gelijke dagenmodel Obs ’t Hunnighouwersgat.
Verkorte Middagpauze Model Obs ’t Hunnighouwersgat.
G EZAMENLIJKE OUDERAVOND W ELKOM !. Programma 1.Actuele stand van zaken m.b.t. de samenvoeging. 2.Informatie over de gekozen methodes. 3.Informatie over.
Vele wegen leiden naar Rome Over differentiëren in het Primair Onderwijs EDR Studiedag 22 november 2012 Onderwijs op maat Jantine Kuijpers
Inhoud van de avond uur: opening voor- en nadelen huidige rooster voor- en nadelen continurooster korte pauze stellingen vragen? hoe nu verder?
cbs Koningin Wilhelmina Leerdam1 ANDERE SCHOOLTIJDEN: VOOR- EN NADELEN EERSTE DIALOOG.
Kansen en knelpunten voor lezen in het vmbo Onderzoek door CED-Groep en DUO Marketresearch in opdracht van Stichting Lezen.
Bibliotheek op school in de praktijk Inspiratiedag 5 mei 2015.
Ouderinformatieavond Andere schooltijden Het belang van alle kinderen staat voorop!
GROEP 7. Deze informatie kunt u nog eens nalezen op onze website! GROEP 7.
Deze informatie kunt u nog eens nalezen op onze website!
Presentatie Nederlands Over 4 stellingen Naam: xx Klas: 4vmbo bk Datum:
Andere schooltijden; continurooster
Het school jaar Het school jaar is al bijna geweest van Boschveld iedereen is heel erg blij. Iedereen gaat bijna op vakantie het schooljaar was heel.
Schooltijdenonderzoek
Leren Lezen op de 1e Amstelveense Montessorischool
Andere Tijden? Informatie-Werkavond andere schooltijden.
Social Media.
Henny presenteert.
GEDOCUMENTEERD SCHRIJVEN Revisited
Kaars Kaarsen.
Met dit programma kun je de jaarlijkse vakanties berekenen
Welkom!.
? Wie is dat? Ik weet het niet.  Ik VRAAG het.
SAMEN KINDERARBEID STOPPEN IN MALI
blok 1 les 4: samen praten samen leren
Transcript van de presentatie:

Uitwerking van Lezen – H1 – Opdracht 1 – p. 13 Tekst 1 Doe mij maar 105 1

De Zomervakantie moet twee weken korter worden Voor werkende ouders is het een jaarlijkse worsteling

Voor werkende ouders is het een jaarlijkse worsteling De herfst- en voorjaarsvakantie worden een week langer. De leerlingen spreken zeven weken geen Nederlands. Leerlingen hebben meer vakantiedagen dan hun ouders. Na vijf weken zijn de docenten en de leerlingen ook uitgerust. In zeven weken vergeten leerlingen veel. Lange vakanties zijn slecht voor allochtone leerlingen. Bijna niemand gaat langer weg dan drie weken. Lange vakanties zijn slecht voor leerlingen met een leerachterstand. Lange vakanties zijn onnodig. Werkende ouders weten niet hoe ze hun kinderen kunnen opvangen.   Welke argumenten hebben ook te maken met werkende ouders?

De Zomervakantie moet twee weken korter worden Voor werkende ouders is het een jaarlijkse worsteling Werkende ouders weten niet hoe ze hun kinderen kunnen opvangen Leerlingen hebben meer vakantiedagen dan hun ouders De herfst- en voorjaarsvakantie worden een week langer

De herfst- en voorjaarsvakantie worden een week langer De leerlingen spreken zeven weken geen Nederlands. Na vijf weken zijn de docenten en de leerlingen ook uitgerust. In zeven weken vergeten leerlingen veel. Lange vakanties zijn slecht voor allochtone leerlingen. Bijna niemand gaat langer weg dan drie weken. Lange vakanties zijn slecht voor leerlingen met een leerachterstand. Lange vakanties zijn onnodig.   Geen! Welke argumenten hebben ook te maken met de herfst- en voorjaarsvakantie?

De Zomervakantie moet twee weken korter worden Voor werkende ouders is het een jaarlijkse worsteling Werkende ouders weten niet hoe ze hun kinderen kunnen opvangen Leerlingen hebben meer vakantiedagen dan hun ouders De herfst- en voorjaarsvakantie worden een week langer Lange vakanties zijn onnodig

Lange vakanties zijn onnodig De leerlingen spreken zeven weken geen Nederlands. Na vijf weken zijn de docenten en de leerlingen ook uitgerust. In zeven weken vergeten leerlingen veel. Lange vakanties zijn slecht voor allochtone leerlingen. Bijna niemand gaat langer weg dan drie weken. Lange vakanties zijn slecht voor leerlingen met een leerachterstand. Lange vakanties zijn onnodig.   Welke argumenten hebben ook te maken met lange vakanties?

De Zomervakantie moet twee weken korter worden Voor werkende ouders is het een jaarlijkse worsteling De herfst- en voorjaarsvakantie worden een week langer Lange vakanties zijn onnodig Lange vakanties zijn slecht voor allochtone leerlingen Werkende ouders weten niet hoe ze hun kinderen kunnen opvangen Bijna niemand gaat langer weg dan drie weken Na vijf weken zijn de docenten en de leerlingen ook uitgerust Leerlingen hebben meer vakantiedagen dan hun ouders

Lange vakanties zijn slecht voor allochtone leerlingen De leerlingen spreken zeven weken geen Nederlands. In zeven weken vergeten leerlingen veel. Lange vakanties zijn slecht voor leerlingen met een leerachterstand.   Welke argument heeft ook te maken met allochtone leerlingen?

De Zomervakantie moet twee weken korter worden Voor werkende ouders is het een jaarlijkse worsteling De herfst- en voorjaarsvakantie worden een week langer Lange vakanties zijn onnodig Lange vakanties zijn slecht voor allochtone leerlingen Lange vakanties zijn slecht voor leerlingen met een leerachterstand Werkende ouders weten niet hoe ze hun kinderen kunnen opvangen Bijna niemand gaat langer weg dan drie weken Na vijf weken zijn de docenten en de leerlingen ook uitgerust De leerlingen spreken zeven weken geen Nederlands Leerlingen hebben meer vakantiedagen dan hun ouders

Lange vakanties zijn slecht voor leerlingen met een leerachterstand In zeven weken vergeten leerlingen veel.   Welke argument heeft ook te maken met leerlingen die een leerachterstand hebben?

De Zomervakantie moet twee weken korter worden Voor werkende ouders is het een jaarlijkse worsteling Werkende ouders weten niet hoe ze hun kinderen kunnen opvangen Leerlingen hebben meer vakantiedagen dan hun ouders De herfst- en voorjaarsvakantie worden een week langer Lange vakanties zijn onnodig Bijna niemand gaat langer weg dan drie weken Na vijf weken zijn de docenten en de leerlingen ook uitgerust Lange vakanties zijn slecht voor allochtone leerlingen De leerlingen spreken zeven weken geen Nederlands Lange vakanties zijn slecht voor leerlingen met een leerachterstand In zeven weken vergeten leerlingen veel