Learning by sleep.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Waarom God huisdieren maakte…. Ze helpen in de huishouding....
Advertisements

Programma – Voorstellen & verwachtingen
Digitale middelen ter ondersteuning van het leren schrijven
Ook buiten de klas kennismaken met de taal van je ‘buren’!
Popcornactie voor Benin!
Door: Tim Ties Deniz Jerom Sten
Loopbaan Oriëntatie en Begeleiding
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Onze missie is leidend. Deze legitimeert ons bestaansrecht in de regio
Gepersonaliseerd leren
T-AfL-Q: 0-meting en actieplan
HAN Centrum voor Ondernemerschap
H6 werken Paragraaf 1+2.
Taalkunde Grammatica A
Rashida Abdoelkadir & Noureddine El Amiri
Sociale media op school
LO-2. Bewegen Bewegen & Regelen Bewegen & Gezondheid Bewegen & Samenleven.
Godsdienst.
Godsdienst.

Portfolio 1 Portfolio kunstenaars trekken langs opdrachtgevers om opdrachten in de wacht te slepen ze nemen voorbeelden mee van hun beste producten verzameling.
Dementieconsulent Casemanagement Onafhankelijkheid Specialist Coördinator Ondersteuner Inzicht door casuïstiek en werkdag.
Programma – 13.55Voorstellen & verwachtingen – 14.15Jongerenstrategie – Jongerenprojecten – 14.45Voorbeelden uit de praktijk.
Verhalend Ontwerpen Training.
Succesvoller en plezierige samenwerken
Taalcoaching voor beroepsopleidingen met laagtaalvaardige cursisten
3 H/V, kiezen voor een profiel
Een onverwacht feest Les 2
Programma – 14.10Voorstellen & verwachtingen – 14.25Jongerenstrategie – Jongerenprojecten – 14.50Voorbeelden uit de praktijk.
Online leergang LOB stimulans voor LOB-ontwikkeling
Handvaten voor een eerste gesprek
Samen sterk in verandering
Gemaakt door: Linde en Tessel.
We all want to change the world “You say you want a revolution! Well, you know We all want to change the world” =AqC_Gma221M.
Mijn spreekbeurt gaat over…
Gemaakt door Lieke en Hanna
Les 2 – Jouw media.
BACTERIËN.
Spreekbeurt van Wouter Gramser
Welkom Informatieavond 9 september 2014 “Samen in beweging blijven en oog voor elkaar”
Voortplanting Naut, thema 4, les 1.
Zin Ja Netwerk 27 november 2014
ICT in het onderwijs 1. Hoe past het thema van de vernieuwing in een breder kader van onderwijsontwikkelingen? 2. Welke maatschappelijke en politieke ontwikkelingen.
Training digitale didactiek Effectieve inzet laptop.
CABARET CKV Van brent. INHOUD  Nahjib ahmhali  Jochem meijer  Tineke schouten  Rooyackers, kamps en kamps.
Financieringsplan II Openingsbalans.
Z I U E K M.
Superhelden, we kennen ze allemaal
Les 1 – Jij en de media Vertel:
Presentatie voor gr. 6 t/m 8
Gastvrij Apenheul Kick-off, Ilse de Krosse.
HIT WETENSCHAP ISIS VAN ROOY. ONDERZOEK BRISTOL UNIVERSITEIT Engelse top 40 ( ) Eerste 5 en laatste 5 Tempo, duur, harmonieën, akkoorden ect.
De olympische spelen Gilles en Mohammed.
Spreekbeurt katten!!!!!!!!!!! Leila en Kiana.
Tijd van wereldoorlogen, Agenda Huiswerk vragen 6 t/m 8 pagina 272 New Deal Vragen 9 t/m 11 pagina 273 Opdracht omschrijving personen/begrippen.
Spreekbeurt van Lina en Abdelrahim.
EXOVA ONDERWIJS OP MAAT VOOR ELKE LEERLING Excellent Onderwijs Voor Allen Excellente Ontwikkeling Voor Allen Onderwijsverandering van binnen uit.
Bijeenkomst 2. Terugblik  Wat is er tijdens de eerste bijeenkomst besproken?  Wat is ondernemerschap?  Wat hebben jullie geleerd?  Is het gelukt met.
Bijeenkomst 5.  Doelen  Wat hebben jullie bij thema vanmorgen gedaan?  Feedback geven en ontvangen op huiswerkopdracht  Van doelen naar leeractiviteiten.
Hoe zet je leerlingen aan het werk?
Presentatie EduCheck SOML
Hoe maken wij het onderwijs aantrekkelijker voor doubleurs in havo 4?
LOB 13. Goede en slechte ervaringen
Les 4 De Docent: Voorbereiden op de les.
Hoe geven wij ons onderwijs een nieuwe kleur?
Activernde didactiek & passende werkvormen
HOE SCOOR JIJ? Naam deelnemer: Leeftijd: Project: Datum:
Kennismaken met je klasgenoot
Transcript van de presentatie:

Learning by sleep

Bewegend leren https://www.youtube.com/watch?v=RKZO_f15uGM

Bewegen Maakt leren leuk Maakt leren actief Maakt leren effectief

Leren vanuit interesse De omgekeerde wereld

Wie is geïnteresseerd Wie herkent dit? De docent die graag zijn kennis overdraagt om de leerling geïnteresseerd te maken voor zijn vak.

Waar willen we naartoe? Elke leerling heeft eigen interesses. Maak gebruik van de interesse van de leerling.

De doelen behalen Er blijven natuurlijk doelen voor de leerling

Wie zijn er nodig? Expert

Welke rollen hebben experts Koppelen leerdoelen – interesses. Geen opdrachten maar door alleen vragen, sturen Verbaasde tuinkabouter

Welke rollen hebben experts Voortgang controle. Digitale portfolio

Interesse Leerdoel