Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Projectmanagement 5e druk ISBN
Advertisements

Ondernemersfonds Centrum Bussum Activiteiten stap-voor-stap.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
3 voor 12 Succesfactoren. • Interessante nieuwsfeiten • Alle muziek in één oogopslag • Social media.
STRATEGISCHE PLANNING
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Z I NNAI. Wat? Inspirerend lerend netwerk van, voor en door ervaren werknemers in de Vlaamse overheid, die zin hebben in ZINvol werk en die zich ZINvol.
Ivo Valkenburg, directeur Adviesklimaat bv What a Wonderful World! Louis Armstrong
Wat is interactieve marketing?
CLUB 32 De business club van Schaerweijde heet. 2 Club 32 = Liefde voor de club en lol voor de leden.
Doelstellingen formuleren
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Media en creativiteit Herfst les 4.
Dementieconsulent Casemanagement Onafhankelijkheid Specialist Coördinator Ondersteuner Inzicht door casuïstiek en werkdag.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
H 7, 9 HOM. haal-achter-de-viral-stanislav- veilig-internetten/
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Filiaalmanager.
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Marketing Marketingoriëntatie
Detailhandelsmarketing
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Inbound Marketing Plan
Dwaande met je bedrijf Ondernemersvaardigheden
KRACHT VAN AANBEVELING DOOR VRIENDEN 1. 2 het bereiken van héle specifieke doelgroepen anonieme organisatie toegankelijk en ‘menselijk’ maken verspreiden.
Gemaakt door Lieke en Hanna
Les 2 – Jouw media.
Nieuw Schokland Thema 1 - Werk en de samenleving
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Leerdoelen SMART maken
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Nike + Vera, Martje en Gaby.
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Ondernemer detailhandel.
Burgerschap Scholen hebben de opdracht actief burgerschap
Marketing H4 Strategisch managementplan Commercieel medewerker.
Verkopen en kassa H2 Verkoopgesprekken Ondernemer detailhandel.
Detailhandelsmarketing
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
Financieringsplan II Openingsbalans.
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
Door: Andrea Piombo 2 CMD-I VIRALE MARKETING. VIRALE MARKETING ? VIRALE MARKETING WAT IS HET ? Lijkt op mond-tot-mondreclame verstrekt door het internet.
Commercieel beleid en recht
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Filiaalmanager.
Verzendklaar maken H1 Coördineren en plannen Logistiek teamleider.
Commercieel beleid 2 H2 Inkoopbeleid Filiaalmanager.
Marketing H2 Marketing Commercieel medewerker. Alle activiteiten van een bedrijf die tot doel hebben de (huidige en verwachtbare) wensen en behoeften.
VOORBEREIDING BEROEPS PRAKTIJKVORMING SCHOOLJAAR
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Ondernemer detailhandel.
Commercieel beleid 1 H5 Samenwerking Filiaalmanager.
Commercieel beleid 1 H5 Samenwerking Ondernemer detailhandel.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Commercieel beleid 2 H2 Inkoopbeleid Ondernemer detailhandel.
Commercieel beleid 1 H3 Marktsegmentatie Filiaalmanager.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Internet training 2015 gevorderden wat willen we met de website Info delen Passie uitdragen Leden werven...
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Klanttevredenheidsonderzoek
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Toelichting bij ''Backward designing'' uit de kennisbank
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Leren leren.
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Personeelsmanagement
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Management en leidinggeven
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix Ondernemer detailhandel

Marketing voor de winkelformule en de retailmix Marketingdoelstellingen Winkelformule Retailmix De 4 C’s in social media Point® Commercieel beleid 1 | Ondernemer detailhandel

Vormen van marketing Actiemarketing Direct marketing Één-op-éénmarketing Loyaliteitsmarketing Instore marketing Experience marketing Sociale marketing Virale marketing Neuromarketing Relatiemarketing Commercieel beleid 1 | Ondernemer detailhandel

Direct marketing Commercieel beleid 1 | Ondernemer detailhandel

Virale marketing Commercieel beleid 1 | Ondernemer detailhandel

Neuromarketing Commercieel beleid 1 | Ondernemer detailhandel

Marketingdoelstellingen Specifiek Meetbaar Aanvaardbaar/acceptabel Realistisch Tijdgebonden Commercieel beleid 1 | Ondernemer detailhandel

Retailmix Commercieel beleid 1 | Ondernemer detailhandel

Problemen Commercieel beleid 1 | Ondernemer detailhandel

Personeel Kennis Vaardigheden Houding Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

De 4 C’s in social media Commercieel beleid 1 | Ondernemer detailhandel

Content Geef mensen iets om via de social media over te praten. Met een goede content wordt je bereik groter. https://www.youtube.com/watch?v=cA_Zht_z30c Commercieel beleid 1 | Ondernemer detailhandel

Adverteren via social media Doelgericht Inzicht in reclamecampagne Goedkoop Commercieel beleid 1 | Ondernemer detailhandel

Persoonlijk met Passie en Plezier betrokken Oplossingsgericht Point® Persoonlijk met Passie en Plezier betrokken Oplossingsgericht Initiatiefrijk en informerend Nut en waarde leveren Toegankelijk en Transparant l Commercieel beleid 1 | Ondernemer detailhandel