Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Advertisements

MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Medmec04 les 3 Engagement.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 3.
Engagement MEDMEC 04 Les 8 Welkomstwoord Voor CMI-MEDIA 1.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Medmec04 Engagement Les 2. agenda Teams vormen Maatschappelijk thema bepalen Ontwerpprocedure opstellen Dummie Procesverslag.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media & Creativiteit Pia Terstroet P. M.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Medmec03 les 1 Co-creatie.
Medmec04 Engagement Les 2. agenda teams vormen maatschappelijk thema bepalen ontwerpprocedure opstellen dummie procesverslag.
THEMA: Het creatieve proces
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Medmec04 les 5 Engagement.
ENGAGEMENT MEDMEC 04 Les 5. Weekplanning Lesweek 1: Urban Studio Lesweek 2: Kick off en spelopdracht deel l Lesweek 3: hoorcollege gaming, geen lessen.
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Medmec04 les 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les o Werken volgens ontwerp procedure o Werken aan opdracht 3 o Bijhouden.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Medmec04 les 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 6.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 8.
Medmec04 week 7 Engagement.
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Medmec04 – Engagement Les 5
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Identiteit CMDMEC01-2 les 3 (4)
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools
Pia Terstroet (Terpm) Mail: Wiki:
Medmec04 les 1 Game called life. Herfst–creatieve technieken Winter–jezelf als ontwerper (identiteit) Lente–ontwerpen met jezelf en anderen (co-creatie)
Identiteit MedMec0304 les 4 Mail: Wiki:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec Co-Creatie les 2 / Pia Terstroet P. M.
Wiki: Medmec04 les 4(week 6)Engagement The game called life
Medmec04 Engagement Les 3.
Wiki: Medmec04 les 5 (lesweek 7) Engagement The game called life
Pia Terstroet (Terpm) Mail: Wiki: In.
Medmec04 les 1 Game of life.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Wiki: Medmec04 les 6 (lesweek 7) Engagement The game called life
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec 04 Engagement The Game Called Life
Identiteit MedMec0304 les 4 Mail: Wiki:
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
Wiki: Medmec04 les 7 (lesweek 8) Engagement The game called life
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki) Altijd bij vragen de slides van de vorige.
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Medmec04 les 4 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 04 Les 7 Engagement MEDMEC 04 Les 7.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Medmec04 les 1 Engagement.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
Pia Terstroet (Terpm) les 6 Mail: Wiki: Media en creativiteit MEDMC101D Creative.
Medmec04 les 1 Engagement.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
Medmec04 les 1 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
Medmec04 Engagement.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media en creativiteit Identiteit les 7
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Transcript van de presentatie:

Medmec04 Engagement

LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer o Maken opdracht 1 o START met opdracht 2 en 4 o Werken in dummy, inleveren week 6 2 o Verplicht hoorcollege. Deze week geen les van Wil Adolfs o Inleveren opdracht 1, mailen naar o Maken opdracht 2 en uploaden o Werken in dummy 3 o Presentatie opdracht 2 show o Thema’s bespreken en teams vormen o Inleiding opdracht 3 o Ontwerpprocedure en planning maken o Werken aan opdracht 3 o Bijhouden individueel proces verslag o Werken in dummy 4 o Werken volgens planning/ontwerp procedure aan opdracht 3 o Werken aan opdracht 3 o Bijhouden individueel proces verslag o Werken in dummy 5 o Werken volgens planning/ontwerp procedure aan opdracht 3 o Werken aan opdracht 3 o Bijhouden individueel proces verslag o Werken in dummy 6 o Werken volgens planning/ontwerp procedure aan opdracht 3. o In de les testen o Werken aan opdracht 3 o Bijhouden proces verslag o Werken in dummy 7 o Werken volgens ontwerp procedure o Werken aan opdracht 3 o Bijhouden proces verslag o Werken in dummy 8 o Spellen spelen 9 10 o Herkansing

6 o Werken volgens planning/ ontwerp procedure aan opdracht 3. o In de les het laten testen van je spel/game (versie twee) o Dummy inleveren/bespreken o Werken aan opdracht 3 o Bijhouden individueel proces verslag 7 o Werken volgens ontwerp procedure o Voorbereidingen treffen voor het spelen. Feedbackformulier printen. o Bijhouden individueel proces verslag 8 o Spellen spelen o Spel beoordelen o Jouw spelbeoordeling verwerken in conclusie o Opdracht 3 afronden 9 o Inleveren opdracht 3 10 herkansing 8 o Spellen spelen o Spel vastleggen o Feedback verzamelen o FEEST!!! o Maken opdracht 4 o Afronden opdracht 5, (de dummy) 9 o Inleveren opdracht 3, 4 en 5 10 o Herkansing

Les 4 o Werken volgens planning/ontwerp procedure aan opdracht 3

Opdracht 3 Het spel (teamopdracht) - product realiseren ontwikkel een spel rondom een centraal thema met een maatschappelijk karakter

Opdracht 3 Ontwikkel een spel rond een centraal thema met een maatschappelijk karakter. 1 Het spel heeft een informatief, educatief of preventief karakter. 2 Het spel wordt gespeeld in de openbare ruimte. 3 Bij het spel maak je gebruik van moderne communicatiemiddelen zoals internet, mobiele telefonie, gps enz. 4 Het spel dient met drie tot vier mensen gespeeld te worden. 5 De spelduur ligt tussen 40 en 80 minuten. 6 Je doet onderzoek naar spellen, het gekozen thema en het karakter van het spel waarin ideeën, inspiratie en schetsen zijn vastgelegd. 7 Beschrijf de doelgroep, de doelstelling en de regels om het spel te spelen. De spelregels zijn eenduidig. De spelregels (inhoud en vorm) zijn onderdeel van de opdracht en de oplevering. Dus besteed aandacht aan de vormgeving. 8 Het spel is aantrekkelijk en inspirerend om te spelen. Het spel nodigt uit tot spelen en je wordt op ideeën gebracht over het centrale thema en hoe je hier zelf mee om kunt gaan. 9 Je maakt een relevant feedbackformulier voor de spelers van jouw spel door specifieke vragen toe te voegen aan het standaard feedbackformulier. (Link naar het standaard feedbackformulier: De link naar dit standaard feedbackformulier staat ook op de wiki. 10 Laat het spel spelen door eerstejaars studenten uit een andere klas (week 8), ontvang en verwerk de feedback, eindig met conclusies. Beoordeel en evalueer individueel het spel in een verslag van ongeveer één A4. 11 Voeg de procesmap toe met daarin de planning die in het begin is gemaakt met je team, een takenlijst, een urenverantwoording, het onderzoek, het aangepaste feedbackformulier, de evaluatie van het spel en de conclusies en eventueel TOPS en TIPS voor de werkwijze en de inhoud van de module.

Deliverables opdracht 3 Het spel -De spelregels (omschrijving van de doelgroep, doel van het spel en eenduidige regels) -Een procesmap : -planning die je in het begin met je team hebt gemaakt, -takenlijst, -urenverantwoording, -de research, -het aangepaste feedbackformulier, - -evaluatie van het spel -conclusies -Eventueel tops en tips betreft de inhoud van de module

Opdracht 4 dummy

Nu bespreken opdracht 3 Procesmap bespreken: Planning, takenlijst, uur verantwoording, etc. Verder werken aan opdracht 3

Huiswerk voor de volgende les Lesweek 5 : Werken aan opdracht 3 Bijhouden individueel proces verslag Werken in dummy