1 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Consumentenklimaat EU 28 – September.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Donderdag 19 juni 2014 Roosterwijzigingen Corvee rooster week 25 (16 juni t/m 20 juni): 10.30, en uur: 3AA en uur: 1A Fietsen in.
Advertisements

Leonardo project : EuroVITO Tsjechië België.
1 Wat doet Europa voor de beroepsopleiding? Wegwijs in de Europese mogelijkheden: EUROGUIDANCE, PLOTEUS, EUROMODULES… Tanja Biebaut & Jef Vanraepenbusch,
Medezeggenschap op scholen Regelgeving in vogelvlucht September 2010 Kees Deijns.
Maatschappelijke Baten van Basisregistraties Project van de Stuurgroep Werkend Stelsel Serious Ambtenaar 2014 Ambassadeur worden van hergebruik.
Prekenserie Handelingen - deel 6 (slot) ‘Gods Woord overwint omdat het mensen in de vrijheid zet!’ Hand 28,31.
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Project REALISE Europees Project Ter bevordering van de tewerkstelling van hooggeschoolde allochtonen op hun niveau van opleiding.
EU Back to School Naam Gastdocent Titel / Functienaam.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Landenproject Tsjechië 2013
Welkom op de informatieavond leerjaar 4 17 september 2013.
Wil Weg Dagen – 14 februari Voorlichting over studie en stage in het buitenland International Office.
Excursie Röntgenafdeling Vie Curi Venlo 15 september 2009 ZijActief Koningslust ZijActief Koningslust Excursie Rontgenafdeling Vie Curie Venlo.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
Jagen & verzamelen Hoofdstuk 1.1.
Workshop contentstrategie
Verkiezingen 2014 E. Van Verdegem. Verkiezingen 2014 Welke verkiezingen? Agenda Belangrijkste wijzigingen Varia
WAAROM KIEZEN VOOR SOCIAAL RECHT?
6.2: Naar een Verenigde Staten van Europa
E-learning portal, Europees Ambtenaren Netwerk Mieke Verhaegh
Europese projecten in gemeenten
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Breuken-Vereenvoudigen
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
2012 Nieuwjaar: zondag 1 januari – Drie Koningen: vrijdag 6 januari.
Het Heiligdom Een Afbeelding voor Redding 4e Kwartaal 2013 INLEIDING
Chronologie van maatregelen tegen de joden in het Derde rijk
Bingo Europese Unie. 1.Waarvoor kun je je stem uitbrengen op 22 mei? Bingo.
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken Kringbijeenkomst III 7 september 2006 Enschede.
28/11/2006 – R. Cools R. Cools – Algemeen Secretaris Vegebe INTERPOM – PRIMEUR 28 november 2006 Marktsituatie van verwerkte groenten in Europa.
Handhaving bestaande bouw Afwegingen en argumenten voor een ‘hoger niveau’ Hans van Gurchom 25 juni 2009.
Software-ontwikkeling I
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
INFORMATIE AVOND VWO 6 MAANDAG 9 SEPTEMBER. WELKOM INFORMATIE EXAMENJAAR INFORMATIE VERVOLGONDERWIJS.
De Stadsregio Arnhem Nijmegen Bureau Brussel
From the cd Opwekkingsliederen nr.28
21/09/  Blauwe licentie 21/09/
21 september 2014 Door Quotering meer mans…!? Limburgse Vrouwenraad, Roermond, 8 maart 2009.
Wegwijs in Europese subsidies Europese instrumenten voor Sociale Innovatie en Sociaal Ondernemerschap in Vlaanderen 31 maart 2014 Astrid Hannes Vlaams-Europees.
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
17/08/2014 | pag. 1 Fractale en Wavelet Beeldcompressie Les 3.
Fractale en Wavelet Beeldcompressie
Jaarlijks congres ouderenmis(be)handeling 13 juni 2014.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
22/11/ DE ADVIEZEN VAN BEURSMAKELAAR BERNARD BUSSCHAERT Week
1 © GfK 2014 | Supermarktkengetallen | augustus 2014.
1 Week 38/ /11/ Voor oktober vrezen velen onder ons een crash Wat denken wij?? Voor de VS zien we weinIg kans van een crash gezien.
Vrijheid, gelijkheid, burgerschap politiek in de griekse polis vakcode 5772IOW11 studiejaar Docent: Dr F.G. Naerebout
ontdek wat jij kunt bereiken
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Thema
ZijActief Koningslust
Het Oogzorgnetwerk Het Oogzorgnetwerk 2.
De Europese Unie: 500 miljoen mensen – 28 landen
1 WG Europass Certificaatsupplement 23/03/2012, Networking the networks Anneke Vanden Bulcke.
Gemaakt door Sophie & Dide
Grafiek 1 – BBP-groei Nederland
Reflectiegroep Europa -14/11/14 - Kortrijk. - intern idee (stadsdienst) - screening MJP/beleidsplan - extern idee (via Europese cel of stadsdienst Europese.
4.5: De referentiekaart van Europa p
1 Juni 2015 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie | 06/15 Consumentenklimaat GfK Europa Consumentenklimaat EU
1 Conjunctuurverwachting Europa Juni Bron: GfK, EU-Commissie > +5 Indicator > +20 Indicator 0 aan +20 Indicator 0 aan -20 Indicator < -20 EU-totaal:
1 Conjunctuurverwachting Europa September Bron: GfK, EU-Commissie > +5 Indicator > +20 Indicator 0 aan +20 Indicator 0 aan -20 Indicator < -20 EU-totaal:
De kracht van verscheidenheid
Nederland en de rest van de wereld
Thema 10 Blok 3: Nooit meer oorlog
Transcript van de presentatie:

1 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Consumentenklimaat EU 28 – September 2014

2 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Conjunctuurverwachting Nederland – September 2014

3 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Conjunctuurverwachting I – September 2014

4 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Conjunctuurverwachting II – September 2014

5 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Conjunctuurverwachting III – September 2014

6 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Inkomensverwachting Nederland – September 2014

7 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Inkomensverwachting I – September 2014

8 © by GfK SE 09/14 Tsjechië 25,0 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Inkomensverwachting II – September 2014

9 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Inkomensverwachting III – September 2014

10 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Aanschafbereidheid Nederland – September 2014

11 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Aanschafbereidheid I – September 2014

12 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Aanschafbereidheid II – September 2014

13 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Aanschafbereidheid III – September 2014