1 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Consumentenklimaat EU 28 – September 2014
2 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Conjunctuurverwachting Nederland – September 2014
3 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Conjunctuurverwachting I – September 2014
4 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Conjunctuurverwachting II – September 2014
5 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Conjunctuurverwachting III – September 2014
6 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Inkomensverwachting Nederland – September 2014
7 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Inkomensverwachting I – September 2014
8 © by GfK SE 09/14 Tsjechië 25,0 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Inkomensverwachting II – September 2014
9 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Inkomensverwachting III – September 2014
10 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Aanschafbereidheid Nederland – September 2014
11 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Aanschafbereidheid I – September 2014
12 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Aanschafbereidheid II – September 2014
13 © by GfK SE 09/14 Bron: GfK consumentenonderzoek in opdracht van de Europese Commissie Consumentenklimaat GfK Europa Aanschafbereidheid III – September 2014