Samen goed eten Amstelmeerschool, januari 2008.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De schoolmaatschappelijk werker
Advertisements

Uitval en uitsluiting in het onderwijs
En…geniet je een beetje van je reis?
DE EERSTE LIJN IN HET NIEUWE REGEERAKKOORD
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
U-Talent Academie OP SCHOOL EN DE UNIVERSITEIT
Voorbij & Do Met enkele foto’s van Giovanni.
Ondernemen in de praktijk
Havo 5 Economie De Nederlandse Economie H4 “Het Handelsspel”
7 april 2011 Annelies Kappers
Binden en verbinden van mensen of personeel…
K RIMP & K INDVOORZIENING 23 januari Kinderen in krimpregio’s.
Morele dilemma’s Les 1 Ethiek – Morele dilemma’s – Les 1
Het geven van een workshop
Naam van de Auteur 7 januari 2008 Voorwaarden voor succesvol gebruik van de ELO H-P Köhler
Hoofdstuk 7 verplicht… Keuze.
Regionale samenwerking rondom jongeren Ton EimersMichiel van der Grinten.
OCW 3 juli 2012 Gemeenten en Ouder- betrokkenheid.
Inge Boesveld december 2008 Verloskundige Samenwerkingsverbanden in Nederland Afstudeeronderzoek Master Verloskunde Beleid en Management UvA / AMC Studiebegeleider:
Een dak vol zonnepanelen Betrek de hele community bij Duurzame energie op school Doe mee met Solar Schools Nederland.
Vmbo in beweging Waarom? Wat is het? Doel Wat gaan we doen? Wij doen mee.
Aan de slag met competenties beoordelen
Meer maatwerk door vernieuw(end) teamwerk ‘t Heibosch
Talent in Ontwikkeling
Leren in nieuwe contexten
Van ICT-coördinator naar ICOACH
ICT-er als coach. Stelling "De rol van ICT-coördinator bestaat uit het plannen en begeleiden van een veranderingsproces dat onderwijzend personeel (en.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Hoe krijg ik ze mee Leerlingen, ouders, team Programma Michel Boer Muiswerk, waarom heb ik daar voor gekozen? Opdracht: kansen en bedreigingen Hoe heb.
Sterk Starten engagement naar de beginnende leerkracht
Autisme Vriendelijk Onderwijs
Markthal in Amersfoort
De educatieve SPEELplaats
Lerend Netwerk LOB Eem vmbo-mbo 29 januari 2015 Workshop 9: ‘Teamtraining Gespreksvaardigheden’ door Gideon Hertog Lerend Netwerk Bijeenkomst 29 januari.
Page 1 Workshop thema 4 21 mei 2013 Hanneke Koopmans.
STagebegeleiding Bijeenkomst 8 Blok 2.
Skillzz Handleiding voor mentor Powered by. Waarom Skillzz? Jouw school vindt het belangrijk dat: Jullie als klasgenoten nog beter met elkaar omgaan Dat.
Reclame Masters | Ik en reclame!
Loopbaan oriëntatie en begeleiding. Les 7: Evalueren Doelen: Bespreek hoe de ouderavond is gegaan. Hoe zou je jezelf en je klasgenoten beoordelen? Was.
SOCIAL RETURN SERIOUS GAME voor iedereen die social return serieus op de kaart wil zetten.
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Waarom Kerst? Gespreksspel
Keuzeworkshop 3 “ouders betrekken bij taalbeleid, hoe doe je dat?” Robertjan de Wilde Docent/Trainer C-lion.
Talentgerichte en betekenisvolle gespreksvoering met leerlingen
KOP/MINOR Thema klassenmanagement/ orde in de klas
KOP/MINOR Thema klassenmanagement/ interpersoonlijk leraargedrag en orde in de klas Bijeenkomst oktober oktober 2015.
Richtlijnen voor gedrag Hoofdstuk 4 VP15 Begeleidingskunde Carin Hogenbirk September 2015.
Religie, mens en samenleving (voorlichting algemeen) 1 RMS – Wat? Waarom? Voor wie? Presentatie voor de leerlingen van VWO 3 over een nieuw keuzevak in.
Bijeenkomst 1.2 Vakdidactiek. Inhoud bijeenkomst 1.2  Themabijeenkomsten vanmorgen  Doelen voor vandaag  Einddoelen  Uitleg leertaak 1 + opdrachten.
Samenwerken Werken in teams. Team In welke teams zit jij? In welke teams zit jij?
AtyJean & Kracht On Tour Samen on Tour in Goes op 12 oktober 2016.
U-Talent Academie OP SCHOOL EN DE UNIVERSITEIT
Rijkdom Genesis 13:4-6 “Abram was heel rijk. Hij had heel veel schapen, geiten en koeien, en veel zilver en goud. Lot was met Abram meegereisd. Ook Lot.
INFORMATIEAVOND 15 november 2016 HARTELIJK WELKOM.
Opdracht voor Orienterende stage EA2X0
Voorbereiding op opdracht
Hoever staan wij met ouderbetrokkenheid?
Rijkdom Genesis 13:4-6 “Abram was heel rijk. Hij had heel veel schapen, geiten en koeien, en veel zilver en goud. Lot was met Abram meegereisd. Ook Lot.
LOB Waar ben je trots op?.
DIRECT • RELEVANT • RESULTAAT
Sterzingen.
Training Samenwerken Een project van: In opdracht van:
PROEVERIJ.
Morele dilemma’s.
beslist geen rocket science
Studiefinanciering: dat regel je zo
ONTWERPEN LES: DE WERELD IN 1 DAG!.
Eens / oneens HET EERSTE IDEE IS VAAK HET BESTE IDEE
vragen over, van en aan God
Tijd Expert domein A Expert domein B
Transcript van de presentatie:

samen goed eten Amstelmeerschool, januari 2008

samen goed eten

Scholen moeten zich concentreren op leerdoelen en niet op Samen Goed Eten Stelling 1

samen goed eten Samen Goed Eten is meer dan in één lokaal met z’n allen je lunchbox leegeten Stelling 2

samen goed eten In 2015 biedt 50% van de scholen een gezamenlijke lunchmogelijkheid aan hun leerlingen Stelling 3

samen goed eten De overheid heeft geen rol in het stimuleren van Samen Goed Eten Stelling 4

samen goed eten

Stel je bent minister: wat vind jij dat jouw ministerie samen met lokale beleidsmakers zou moeten doen en welke voorwaarden zou je moeten creëren om samen goed eten verder uit te bouwen. Opdracht 1

samen goed eten Stel je bent schooldirecteur: wat vind jij dat je als school zou moeten doen en welke voorwaarden zou je moeten creëren om samen goed eten verder uit te bouwen. Opdracht 2

samen goed eten