Uw merkcommunicatie in de juiste context Hoe zet u het vernieuwde Livios.be optimaal in binnen uw content- en conversatiestrategie? Erwin Vanherle Algemeen directeur van Livios en Verstandig Bouwen
Hét platform om bouwers/verbouwers te bereiken
Veel volk Hét platform om bouwers/verbouwers te bereiken
Veel volk Juiste mindset Hét platform om bouwers/verbouwers te bereiken
Veel volk Juiste mindset Hét platform om bouwers/verbouwers te bereiken Kwalitatieve omgeving
Batibouw elke maand opnieuw bezoekers
Nieuwsbrief 2 x Koning Boudewijnstadion zitplaatsen
Partners Activiteiten Propositie (ver)bouwers relatie distributie opbrengsten Kosten Resources Merken
Trends bij de informatie- consument
Meer macht
Trends bij de informatie- consument Meer macht Veelheid & eenvoud
Trends bij de informatie- consument Meer macht Veelheid & eenvoud Totaaloplossing
Bouwproject Merken 2 jaar
Conversie
(Ver)bouwers: specifieke kenmerken
Investeren in contacten (Ver)bouwers: specifieke kenmerken
Investeren in contacten Verspreiding boodschap (Ver)bouwers: specifieke kenmerken
Investeren in contacten Verspreiding boodschap (Ver)bouwers: specifieke kenmerken Juiste moment
Communiceren als merk
Wisselende doelgroep
Communiceren als merk Wisselende doelgroep Evoluerende communicatie mogelijkheden
Communiceren als merk Wisselende doelgroep Evoluerende communicatie mogelijkheden Paid-owned-earned
Communiceren als merk Wisselende doelgroep Evoluerende communicatie mogelijkheden ROI? Paid-owned-earned
20 feeds + (21%) 1 feed + (49%) 20 feeds + (14%) 1 feed + (26%) 1 feed + (20%)
Content Interactie
Livios – ook uw vergrootglas