Uw merkcommunicatie in de juiste context Hoe zet u het vernieuwde Livios.be optimaal in binnen uw content- en conversatiestrategie? Erwin Vanherle Algemeen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

BFB-bier-krat Q
Enquête bij de leden van Fietsersbond Halle Resultaten.
VH naar … De Veiling van Morgen
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Hoe om te gaan met mobile commerce?. Iedereen heeft een mobiele telefoon… Consumenten kopen al via mobiel… 2010 Expected 2011 > 2 billion.
Mijn Verstandige Verbouwing Uw FlexLead-aanpak voor het enorme renovatiepotentieel Bart De Witte Communicatiespecialist en gedelegeerd bestuurder van Verstandig.
9 BOUW STENEN Alex Osterwalder heeft negen bouwstenen ontwikkeld waar dit proces mee is te beschrijven. Deze bouwstenen worden samen het ‘Business model.
Vera Dalm Directeur Milieu Centraal.
Onderwerpen Oude situatie Eerste aanpak en problemen
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
05/07/ De handel: gaat nog jobs creëren in 2010! Dominique Michel Gedelegeerd bestuurder 25 februari 2010.
Bavaria Serveerdesk Zo. kan het ook!
Welkom Katja Goertz, commercieel adviseur Ascom Nederland.
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
Relatiegeschenken Maaike Hanoulle 6 OP 11.
Narrowcasting.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
Pilootproject ZorgTV Ervaringen en conclusies Landsbond van de Onafhankelijke Ziekenfondsen 29 juni 2010.
Het Nieuwe Medialandschap Petcha Kutcha voor de cursus Marketinginnovatie Gerlach Velthoven 2011.
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
Een startersgids voor innovatie
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
MONITORING PILOT MDO BEDRIJFSECONOMISCH (BUREAU INFINITE)
Workshop contentstrategie
Department of Marketing Faculty of Economics Het vangen van de ongrijpbare consument: Effectiviteit van multi-media campagnes Prof.dr Tammo H.A. Bijmolt.
Agenda  Lessen (6)  tot  hs 30
Dag van de lokale overheid. March 9th Microsoft Belux Paul Faes Business Development Manager Lokale Overheid.
Succes- en faalfactoren van gezondheidscampagnes tegen overgewicht
Het Nederlands Uitburo
6 maart 2012 Promotiecampagne Technopreventief adviseur.
Basisboek marketingcommunicatie
Generiek beleid met oog voor detail
Het individueel zorgplan Vitale Vaten
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
Basis communicatieplan
Middenstandsvereniging Heusden-Zolder vzw heet u welkom
bereik nationaal, adverteer lokaal
Henriëtte Sperling, 12 december 2014
WELKOM publiek in control, draai de rollen om Anneke van der Vaart Account manager CJP Thijs Sprangers CEO Live on Demand CJP Cultuurkaart.
Sportevenementen: the next step
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
KRACHT VAN AANBEVELING DOOR VRIENDEN 1. 2 het bereiken van héle specifieke doelgroepen anonieme organisatie toegankelijk en ‘menselijk’ maken verspreiden.
Uit in Brabant Doel: stimulering cultuurparticipatie Initiatief van: Brabants Bureau voor Toerisme Provinciale Bibliotheekcentrale Omroep Brabant Provincie.
Social media presentatie
Interactive Experience model
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Online video strategie. ALGEMEEN YouTube is 2 de grootste zoekmotor, na Google Zoekopdracht Google geeft steeds meer videoresultaten Kan gelijk waar en.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
De tablet speciaal ontwikkeld voor ouderen Laat ouderen weer delen in onze digitale wereld: foto’s & video’s, berichten, beeldbellen, lokaal nieuws, online.
De rol van de businesscases bij opschaling in de zorg Marian Schoone – TNO Work Health Technology Irek Karkowski – Dutch Domotics.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
LET’s get Social.
Communicatie(beleids)plan Prot. Gemeente Badhoevedorp-Lijnden
ITU World Triathlon Grand Final
Contentstrategie voor het web
ITU World Triathlon Grand Final
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
De kracht van de Fietsersbond
WAT IS ENERPEDIA? Platform rond energie in de land- en tuinbouwsector
Regel nu de beste zorg.
Marketingcommunicatie
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Uw merkcommunicatie in de juiste context Hoe zet u het vernieuwde Livios.be optimaal in binnen uw content- en conversatiestrategie? Erwin Vanherle Algemeen directeur van Livios en Verstandig Bouwen

Hét platform om bouwers/verbouwers te bereiken

Veel volk Hét platform om bouwers/verbouwers te bereiken

Veel volk Juiste mindset Hét platform om bouwers/verbouwers te bereiken

Veel volk Juiste mindset Hét platform om bouwers/verbouwers te bereiken Kwalitatieve omgeving

Batibouw elke maand opnieuw bezoekers

Nieuwsbrief 2 x Koning Boudewijnstadion zitplaatsen

Partners Activiteiten Propositie (ver)bouwers relatie distributie opbrengsten Kosten Resources Merken

Trends bij de informatie- consument

Meer macht

Trends bij de informatie- consument Meer macht Veelheid & eenvoud

Trends bij de informatie- consument Meer macht Veelheid & eenvoud Totaaloplossing

Bouwproject Merken 2 jaar

Conversie

(Ver)bouwers: specifieke kenmerken

Investeren in contacten (Ver)bouwers: specifieke kenmerken

Investeren in contacten Verspreiding boodschap (Ver)bouwers: specifieke kenmerken

Investeren in contacten Verspreiding boodschap (Ver)bouwers: specifieke kenmerken Juiste moment

Communiceren als merk

Wisselende doelgroep

Communiceren als merk Wisselende doelgroep Evoluerende communicatie mogelijkheden

Communiceren als merk Wisselende doelgroep Evoluerende communicatie mogelijkheden Paid-owned-earned

Communiceren als merk Wisselende doelgroep Evoluerende communicatie mogelijkheden ROI? Paid-owned-earned

20 feeds + (21%) 1 feed + (49%) 20 feeds + (14%) 1 feed + (26%) 1 feed + (20%)

Content Interactie

Livios – ook uw vergrootglas