SLA management Meet Monitor Stuur Verbeter

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De levenscyclus van een informatiesysteem
Advertisements

Presentatie Fietsberaad
Bijeenkomst 4 november 2010 De basis De stichting CRKBO De audit Het beroepsonderwijs De overgangsregelingen.
It’s all in the game. Wat bieden wij aan Wat bieden wij aan  Planning en opleverdatum gegarandeerd  We houden ons aan uw budget en geven de beste mogelijkheden.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Het Nieuwe Werken De optimale werkplek Vijf best practices voor een geoptimaliseerde werkplek Michel Ehlert & David Stoeckel.
INTERNET EN UW DAGELIJKSE BEDRIJFSVOERING Wim de Rave De BedrijfsAdviseur.
Het pakket in het kort Eenvoud, gebruikersvriendelijkheid en overzicht Gebruiker betrokken houden bij TRA’s Laagdrempeligheid bij opzetten van TRA’s Snelheidswinst.
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
AUTOMATISEREN IS VOORUITZIEN
Innovatiecentrum confidentialiteit onafhankelijk advies gesubsidieerd laagdrempelig alle sectoren.
I-Concept InternetWorks BV Bergweg BH Rotterdam Tel +31(0) Fax +31(0)
ITSMF Jaarcongres 2009 Inspiratie aan het werk! Van denkkracht naar daadkracht.
Symbiosis onderzoek naar Sourcing Succes in Nederland
TOEWIJZING EN SELECTIE 3 APRIL GOUDA Marvin Hendrikse.
Cloud Economics in Education
Benchmarking Publiekszaken 2005 Benchmarking Publiekszaken Stuurgroepbijeenkomst 29 juni 2005 Den Haag.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met geïntegeerde.
De kracht van Verito Verito is een partner die met u meedenkt en met u meegroeit naar de toekomst. Samenwerking en partnership staat bij Verito hoog in.
De kracht van Abecon Abecon implementeert sinds 1979 standaardsoftware voor specifieke nichemarkten. Met Microsoft Dynamics als krachtig platform, realiseren.
27 januari 2011.
Incident & Probleem management
Samen werken aan betere dienstverlening VERA gebruikersdag Leuven 14 september 2007.
Cloud voor uw bestuur? Wij gaan samen met u op onderzoek. Nabespreking.
Van JBF via Degelijkheid naar Pro-actief Beheer
BROCADE BI Infodag PBS 22/04/13 Nini Vranken – Ghislain Theuwissen.
Integratie Eduarte 22 januari 2013
Petrick Pap 34 jaar (out)sourcing adviseur Getrouwd
Tebrona Data Systemen Beijerlandselaan EH Rotterdam
Onsight Managed Security Services
Restricted © Siemens AG All rights reserved.siemens.com/answers Mechanisch onderhoud op wereldschaal. Hoe investeren in preventief onderhoud kostenbesparing.
Strategie en positionering
Dennis Daalhuizen Transitiemanager
Duurzaam besparen Voor het MKB bedrijf. Verbeter de dienstverlening, verlaag de kosten Verlichtingskosten – 58% Laagste prijs garantie op gas & elektra.
Update Implementatie en beheer
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
Inleiding Deel I Waardecreatie Wat is innovatie Waarom innoveren we
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 2
1 IT Service Management George Pluimakers Theorie (3)
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 2 Thema 3 - Dienstverlening Business IT & Management
BUSINESS IT & MANAGEMENT Instituut voor Bedrijfskunde.
}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein
Start Inhoud introductie BiSL Informatiesysteem, gegeven Informatiebeleid Positionering: Beheer informatiesystemen BiSL als informatiearchitectuur.
Business Service Management: de zwakste schakel in de keten?!
Change support Tactisch support Strategisch support Management support Monitoring Educatie Gebruikers- ondersteuning Management- informatie Data- beheer.
Testen Realisatie Ontwerp Require- ments man. Gebruikers- ondersteuning Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel support Tactisch.
Bepalen veranderbehoefte Bepalen toekomstige computertechnologie Bepalen toekomstige bedrijfsprocessen Bepalen huidige “Gap” Bepalen huidige computertechnologie.
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Change support Tactisch support Strategisch support Management support Monitoring Educatie Management- informatie Data- beheer Behoefte- management Contract-
Gebruikers- ondersteuning Monitoring Data- beheer Management- informatie Change support Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte-
Change support Tactisch support Strategisch support Management support Monitoring Educatie Management- informatie Data- beheer Behoefte- management Contract-
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
We Support Your Success!.
KNVI Congres Introductie BI.
WirelessCity Ontdek de mogelijkheden van HP Wireless
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
√ √ √ √ √ √ √ Services Healthcare™ Kostenmodel in één dag
Transcript van de presentatie:

SLA management Meet Monitor Stuur Verbeter Uw Service Level Agreements en vergroot en beheers daarmee uw zone of compliance

1. Doen we de goede dingen? 2. Doen we de goede dingen goed? Het draait om slechts twee vragen: 1. Doen we de goede dingen? 2. Doen we de goede dingen goed?

Zone of compliance GECONTRACTEERDE DIENSTEN PerformWorks beheerst en vergroot uw zone of compliance BENODIGDE DIENSTEN GELEVERDE DIENSTEN

SLA management biedt u: Volcontinu SLA monitor Geintegreerd verbetermanagement Samenwerkingsportal SLA en contract BI datawarehouse Service vraag en aanbod behoefte analyse Management rapportage Krachtig en gebruikersvriendelijk platform Betaalbare Software as a Service

Uw resultaat: Koppeling van harde IT service data aan klantperceptie Ketenintegratie door SLA management Betrokkenheid van alle SLA Stakeholders Waardecreatie door contractverlenging Ongekend hoge klanttevredenheid Business service Alignment Adresseren zachte kant van harde IT services Meetbare dienstverlening Vraag / aanbod optimalisatie

Impact gebieden:

Brochure ontvangen? www.custon.nl/performworks of vraag deze aan via info@custon.nl

Contact Custon Lelystad Custon Rotterdam Adres Weena 290 3012 NJ Rotterdam Adres IJsselmeerdijk 2 8221 RC Lelystad Postadres Postbus 409 8200 AK Lelystad Postadres Postbus 819 3000 AV Rotterdam Tel. +31 (0)320 279 860 Fax. +31 (0)320 263 331 Tel. +31 (0)10 282 16 35 Fax. +31 (0)10 282 16 22 info@custon.nl