DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]0826443  May Bui0819878  Dineke Delst0821185  Maarten Förster0823575.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Campagne ‘Roken kan echt niet meer’ Roy Meerburg, projectleider RookvrijNL NCVGZ 4 april 2013.
Advertisements

Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Inleiding Presentatie waarover?
sociale media: de nieuwe realiteit
Self Supporting Groups DOEL WAT WIE WANNEER. Self Supporting Groups DOEL De mogelijkheden van het internet leren kennen en benutten voor mijn zaak. Wat.
Biografisch onderzoek en Bi(o)g(rafische) data Brainstorm THATcamp, Den Haag Dr. Serge ter Braake et al.
NIEUWBOUW Zorgcentrum Op den Toren, Nuth BAM Utiliteitsbouw
Bouwbeurs Wat is NBD-online? •NBD-online, de meest volledige en actuele kennisbank met product-, leveranciersgegevens en vakinformatie.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Titel presentatie. Voortgang S-factor op 19 jan ‘10 “De succesvolle leerloopbaan in Zorg en Welzijn” •Doelen: “Rome” •Waar staan we? •Voor gaan we naartoe?
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Marketingcommunicatiemix
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders.
Uw persoonlijke creatieveling:
AGENDA Februari 2 Tienerclub 3 Kaderdag AJV-scouting 5 V&T preekcursus RN Afsluitend Plantersweekend Preken vanuit de grondtekst.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Dynamische tijdbalk Een dynamische tijdbalk geeft een uitvergroot deel van de algemene tijdbalk weer. Hij heet dynamisch omdat hij er voor elke periode.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
De Kalender en De Seizoenen Ellen Adriansens Gegradueerde in de ergotherapie BuSo – OV 2 – 2 e graad Algemene en Sociale Vorming Raamplan BuSo.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
De excursie van klas 2M 4 april 2017
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 15 november 2010.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 11 oktober 2010.
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Project jongerencentrum Project jongerencentrum Khymani Timmerman & Najma Abdullahi.
1 Minor Digital World. Social networking en lectoraat Digital World Social Networking: de digitale communicatiemiddelen via internet, met elkaar, met.
WELKOM BIJ HET RACKETLON EVENT VOOR 55-PLUSSERS. WAT GAAN WE DOEN? Presentatie Wie zijn wij? Wat is ons doel? Geschiedenis Wat is racketlon? Waarom racketlon?
Goedemiddag H3b.
Vincent Castenmiller - ipsis Crossmediaal reclame- en internetbureau 17 jaar ervaring 19 creatieve en technische professionals 31 juli 2014©ipsis.
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
De vierkantjes ! Dit is een puzzel om uw hersens eens goed te laten werken. De vraag is bij elk figuur hoeveel vierkanten u ziet.
Oprichtingsvergadering STERKE CLERCQ
Presentatie VSC,De toekomst van de technische arbeidsmarkt IV, Dossier Duyvis, 19 maart 2013 p. 01/12 Dossier Duyvis Best practice.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Welkom. Teamleider HAVO/ VWO De heer C. Bentlage.
Games bij werving Campagne AA-worden 27 november 2008.
ClearSense the first choice in local search and advertising.
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen Raadgevend Comité van 28 september 2011 Heffingen 2011 Federaal Agentschap voor de Veiligheid.
Voorlichting VMBO- 4 PTA -examenjaar- 06 oktober 2009.
Niet vergeten Zaterdag: Aankomst:10.15 de Fakkel (Italianen) CS (Fransen) Zondag:Family Day.
Welkom op de 3 e Bijeenkomst VSV contactpersonen samenwerking: alle scholen alle gemeenten 10 november 2010regio 37.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Ridderweekend Vrijdag 24 april 2009 t/m zondag 26 april De Heikop, Brunssum.
USABILITY MYTHBUSTERS BASTIAAN KLOOSTER & PETER AKERBOOM CONGRES WEBREDACTIE 2011.
HOSTA 2010, Vastgoedcongres 29 september september Horwath HTL.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
De vierkantjes ! Dit is een puzzel om uw hersens eens goed te laten werken. De vraag is bij elk figuur hoeveel vierkanten u ziet.
ontdek wat jij kunt bereiken
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Zaterdag 30 mei 2015 & Zaterdag 13 juni Kom in beweging!
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West.
S OCIAL N ETWORK- I T Stefan, Inge, Fatemeh, Chris & Mark.
Project college: Promotie Jaap Evenhuis.
Dennis Nederlof Tom Hagemans Roy Selbach. SEO Search Engine Optimization.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Jongerenonderzoek Fairtrade Gemeente campagne
Transcript van de presentatie:

DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster  Ronald Capelle INTRODUCTIE

DILIGENTIA |INTELLIGENTIA CAMPAGNES Data 1) Maandag t/m zondag ) Maandag t/m zondag In totaal dus 3 weken.

DILIGENTIA |INTELLIGENTIA WatKostenBereik Google Adwords/ SEO€19.000n.b. Wekelijkse mailing €890, AD Haagse Courant 3 weken – 1/5 deel € Hyves Banner 8 views per persoon €7280, Beide geslachten, 15 – 30 jaar, HBO en WO, Regio Den Haag Green Graffiti €1500,-n.b. Den Haag FM 3 weken €2847,- Tijdens campagne 3 keer per dag/ overige maanden 1 x per 2 weken 2 Computers in Diligentia voor database €1500,- NS – Spread18 stuks € per dag YouTube/ Facebook/ Hyves/ Twitter: Gem. 10 uur per week online ADVERTEREN

DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Bedankt voor uw aandacht. SLOT