Breakfest. Wat is Breakfest  Festival op het Pinkpok terrein in Landgraaf  Music  Games  Skateboarding  BMX  Creative workshops.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Sport en WMO: Kwetsbare groepen
Advertisements

Lisette Vlassak, CO1C. Strenghts • Duidelijke indeling.
Een beknopte SWOT S = Strengt W= Weakness O= Oppurtunities T= Threats.
Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie
Van Culturele Hoofdstad van Europa tot creatieve stad
Studio-opname ‘Weet ik veel’. Opdracht Benoem 3 trends die je ziet.
Emeg Lijst 5 Muziek. Music What? Lees de nieuwsbrief op Why? Ga opzoek naar het verdienmodel.
De EMEG-lijst: BreakFest, Landgraaf. In dit deel van mijn EMEG-(oriëntatie)lijst ben ik opzoek gegaan naar de succesfactoren van het 1-daags festival.
SWOT-ANALYSE SEIZOEN 1 The Big Bang Theory
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Uitgaan en middelengebruik
Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost
Marijke Vande Voorde Psychologe / GON-begeleidster MPI De Mast
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 3.
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Social Media Audit.
Benutten kansen fietsbeleid = Impuls fietsgebruik.
Stefaan De Ruyck. POSITiONERING Historisch overzicht vanaf ’98, fusie BMCie/KNS tot op heden.
Inzicht Resultaten KNAW rapport. Druk op scholen door maatschappelijke ontwikkelingen. Leraar komt onvoldoende toe aan pedagogische taak. Te weinig ‘time.
SWOT Analyse Wat is het? Analytische tool die kan helpen om ideeën te kiezen, rekening houdend met diverse interne en externe factoren: Een interne kijk:
MARKETING-COMMUNICATIE
S.O.R. Strategische Oriëntatie Ronde
Talent in Ontwikkeling
L EIDEN. 1. V ERBREDING BASISAANBOD Voldoende ruimte: meer grote winkelvloeroppervlakten (>1000 m²) Actief aantrekken grote formules Stimuleren nieuwe.
Welkom Workshop: Vereniging van de Toekomst Programma: -Voorstellen -Introductie Huis voor de Sport Limburg -Vereniging van de Toekomst.
De Toekomst Marketing.
Organisatieontwikkeling NPO (1)
Niek Bessems SUNSET FESTIVAL. Inhoudsopgave presentatie 1.Over het festival 2.Verwacht & Ervaren 3.SWOT analyse.
What? Bezoek een festival van minimaal 5000 bezoekers en minimaal 3 podia. Why? Maak een beknopte SWOT en geef 3 adviezen.
Jodelahihi Het grootste najaarsfeest van het zuiden! Van 12 t/m 17 oktober staat de binnenstad van Sittard voor de achtste keer op zijn kop! Trek dirndl.
SLC periode 2 Week 1 Evaluatie
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
OCMW Eeklo, Visstraat 150 medewerkers210 medewerkers Stadsbestuur Eeklo, Industrielaan Divers in interesse, opleiding & leeftijd Eeklo als gezonde stad.
3voor12.nl.
Detailhandelsmarketing
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Van ICT-tool naar ICT-leerlijn.  : invoering leergebied overschrijdende eindtermen  : ICT-tool in onze SG met jaarlijkse ‘check-up’
Waarom zou jij vrijwilliger worden in een vredesbeweging?
Billboard.com EMEG Music Iris Post. muziekplatform entertainment eigen magazine + website muziektrends, -nieuws, -informatie, interviews, video’s 10 miljoen.
Tom Driessen, Tristan Melissen, Shauni Mulder, Joy Verstegen, Lisette Wiegers,
Wat zijn de verwachtingen van de doelgroep vooraf en in hoeverre zijn die uitgekomen?  Welke verwachtingen hadden de bezoekers?  Hoe goed heeft de organisatie.
SWOT-analyse. What?: Music Why?: Maak een Swotanalyse en geef 3 adviezen How?: Powerpoint.
EMEG-Lijst opdracht Maak een SWOT-analyse & geef daarbij advies
Daydream Festival Maak een beknopte SWOT en geef 3 adviezen.
Hulpmiddelen voor bepalen activiteiten
Woensdag16 maart. Een dagdeel met muzikanten van Kytopia Ander dagdeel Buma music academy.
Introductieavond voor bestuursleden Beleidsvorming binnen een Scoutinggroep.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Nieuwkoop, wat heb ik daar te zoeken?!? Jessica Megens Femke van Kampen Jord Klijn Joël Haasnoot Marije Spruit Kees Perquin.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
1 Project energiebesparing bij bedrijven “special” gemeentelijke gebouwen / kantoren Piet Wildschut 21 april 2016.
 Actief lid zijn van de KBO Nu en in de toekomst In gesprek met de leden Ellen van Troost van Moveo Training & Advies.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals.
3 Beleidsprogramma’s –Cultuureducatie met kwaliteit –Versterking Actieve Cultuurparticipatie –Talentontwikkeling en Manifestaties.
Agenda avond Welkom Inleiding avond Presentaties Jeugd en Jongeren Aan de slag in groepen! (analyseren huidige situatie en toekomst) Pauze (± 21.00) Bepalen.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Workshop ‘Studentperspectief’ Lucinda Harryana & Emily van der Sanden
Uitgaan en middelengebruik: trends in Vlaanderen
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Welkom op de najaarsvergadering in de SKALM 13 nov 2018
Patiëntenparticipatie
Marktonderzoek Marktonderzoek.
Workshop Checklist informatievoorziening
Café de Deugd Module groep: P Datum:
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Werking Een jaarlijks 11-daags internationaal filmfestival
Transcript van de presentatie:

Breakfest

Wat is Breakfest  Festival op het Pinkpok terrein in Landgraaf  Music  Games  Skateboarding  BMX  Creative workshops

SWOT- Analyse  Strenghts:  - Veelzijdig programma  - Veel entertainment  - Stimuleren van plaatselijk talent  - Toegankelijk voor alle leeftijden  Weaknesses:  - Weinig Toilet voorzieningen  - Ingang te druk

SWOT- Analyse  Oppertunities:  - Leeftijd van alcohol beter handhaven  - Aankleding  Threats:  - Geen volledige benutting van terrein

Trends  1: Stimuleren van plaatselijk talent,kunstbende, popsport  2:Entertainment/activiteiten op festival terrein  3: co-creatie: samenwerking met Buro Pinkpop