Project ondersteuning Medewerker beheer ICT Leerjaar 2 Blok 8.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Wiki’s in het Hoger Onderwijs Pierre Gorissen Fontys Hogescholen
ICT zonder beperkingen Softwareprogramma’s. 1. Software op maat • Zelf oefeningen maken • 2 programma’s: 1 voor de leerling om de oefeningen te maken,
De hoeden van Edward de Bono
PSO for Microsoft Dynamics 2013
CLB BENELUX BV 4 oktober 2006 Presentatie AMR ICT
Stijn Hoppenbrouwers Software Engineering les 1 Algemene inleiding en Requirements Engineering.
Digitaal Depot. Waarom een Digitaal Depot •Overheden en particulieren werken steeds meer en soms alleen nog maar digitaal; •Gebruikers verwachten digitaal.
Applicatie virtualisatie
Intro Interactieproces Soorten edusoft Van COO tot CBO Open of gesloten Spelen of leren Online of offline Beoordeling Criteria Organisatie Aan de slag.
Buikpijn van systeembeheer? Een praktijkvoorbeeld uit Wageningen Jan Inden uit Wageningen.
Kennis Sessie PSO 2013.
Sumatra gaat verder >> waar Exact ophoudt
Easy Bis Bestuursdienst Informatie Systeem Van agendapunt tot besluit Met automatische internet publicatie.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Digitaal Wedstrijd Formulier
Digitaal informatie-beheer in Rotterdam
Adobe formulieren : stand van zaken.
Inleiding Social Software Pierre Gorissen Fontys Hogescholen
2IO05: OGO 1.1 Informatiesystemen. OGO – ontwerpgericht onderwijs Hoe leer je ontwerpen? doen: stap voor stap + terugkijken Telkens: modelleren: probleem.
Debriefing 24 januari 2012.
Opleveren –Intake-POP –IAM Brand Materiaal uitdelen –Manual blok 1 –Dummy –SBC manual & Opdracht kennismakingsgesprek –Rooster blok 1 Introductie –Propedeusejaar.
Naam van de Auteur 7 januari 2008 Voorwaarden voor succesvol gebruik van de ELO H-P Köhler
Media en creativiteit Mail:
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 6.
Medmec04 les 4 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met geïntegeerde.
Incident & Probleem management
Hogeschool van Utrecht1 LEERPLAN V2GDSY3 Februari 2010 – August 2010
2IO05: OGO 1.1 Informatiesystemen. OGO – ontwerpgericht onderwijs Hoe leer je ontwerpen? doen: stap voor stap + terugkijken Telkens: modelleren: probleem.
1 Peer Assesment Studenten beoordelen elkaar. 2 Doel  Er wordt je een spiegel voorgehouden  Het ‘beter’ functioneren in een groep waardoor de groep.
Instrueren Leidinggeven Blz. 161.
Verdien jij meer zakgeld? Havo/Vwo-onderbouw VMBO-bovenbouw
Presentatie Stageplaats Roose Ben 7IC Inhoud -Bedrijf -Functie in het bedrijf -Stage activiteiten -Project/opdrachten bespreking : - Assemblage.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Waardecreatie Experience Economy Auteurs: Alexander Bakker en Saskia Best.
METIS © Universiteitsbibliotheek Groningen METIS Wat is metis Aanpak Rollen Planning Ondersteuning.
Project Erusmushuis ICT Beheerder Leerjaar 3 Blok 1.
Project Rassidon SAS Netwerkbeheer Leerjaar 3 Blok 1.
Project Erusmushuis UML
MCSA traject Leerjaar 4 H /10 Agenda Samenvatting H1.
ICT Beheerder Leerjaar 4 Blok 1 en 2
Project Erusmushuis UML
Project ondersteuning Medewerker beheer ICT Leerjaar 2 Blok 8 Les 5 Probleemafhandeling.
Resultaten Ouderpeiling Andere Schooltijden
Taalportfolio Les 4, jaar 1, Lente 2008
Mobiele Telefonie Informatiseringscentrum Renée Janse-de Vries.
Update Implementatie en beheer
Internet IG8 INT Database driven websites. 2 Module opzet Hoorcollege Practicum Opdrachten Planning Beoordeling Materialen.
Les 1 – Jij en de media Vertel:
OMAR EZZAT SHALAAN & SALAHEddine aithakki
Van data naar kennis. Customer Case – Robeco Forms naar Apex Migratie.
Project Architectuur en Beheer BI2-DT en Inf2-DT Module CMIPRJ25DT George Pluimakers en Jacques Wetzels Studiejaar 2011/2012 Opdracht 3.
Beheer in BedrijfsContext AD ICT Leerjaar 2 George Pluimakers Module: ICTBBC01DX Studiejaar 2013/2014.
Beheermodel van M. Looijen
DE UT EN JOIN LISA Business Information Management & Recordmanagement Petra de JongeDecos- 1.
 Duurzame relatie  Name:Eric Teuling (IT-Manager RNL)
Efficiënt onderhandelen Beter, sneller, goedkoper 11 februari 2016 Bart van Reeken.
Change support Tactisch support Strategisch support Management support Monitoring Educatie Management- informatie Data- beheer Behoefte- management Contract-
Gebruikers- ondersteuning Monitoring Data- beheer Management- informatie Change support Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte-
Change support Tactisch support Strategisch support Management support Monitoring Educatie Management- informatie Data- beheer Behoefte- management Contract-
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Meldingen registratie business information management
Vandaag: BCT en CORSA Opbouw en afbakening cursus
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Doorontwikkelen BRON vo
Procesmigratie van ITIL naar ISM
Verbeteren paspoort – review 1
<Geef de titel van het probleem op>
Transcript van de presentatie:

Project ondersteuning Medewerker beheer ICT Leerjaar 2 Blok 8

/8 Agenda Introductie Beoordelingseenheid Beoordeling Rooster Applicatie Vragen

/8 Beoordelingseenheden Beoordelingseenheden MBI BEMBI-1: Installeert hard- en software BEMBI-2: Beheert hard- en software BEMBI-3: Ondersteunt systeemgebruikers Bron:

/8 Beoordelingseenheid BEMBI-3: Ondersteunt systeemgebruikers C7: Gebruikers te instrueren Werking van een systeem mondeling toe te lichten aan gebruikers C8: Informatieverzoeken af te handelen Vragen accuraat en snel beantwoorden, gebruik makend van documentatie enz. C9: Incidenten te registreren en op te lossen Kan incidenten registreren en oplossen

/8 Beoordeling Proeve van bekwaamheid Sessie van 30 minuten waarop de werking enz. van een applicatie toegelicht moet worden aan een aantal gebruikers Per individu

/8 Rooster Week 1 Intro Week 2 Terugblik op ITIL Week 3 Terugblik op ITIL Week 4 Handleidingen Hoe stel je ze op, wat moet er in? Week 5 Manier van probleem afhandeling Week 6 Registratie van incidenten en problemen Week 7 Test beoordeling Week 8 Daadwerkelijke beoordeling

/8 Welke applicatie? IC en AO Applicatie die ontwikkeld wordt bij project Erusmushuis NB en MB Applicatie wordt nog bekend gemaakt

/8 Vragen ?