Anita Meulenbroeks Mannus Menting

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Campagnes Rijksoverheid Feiten en beeldvorming
Advertisements

Fietsverlichtingscampagne 2011
Het programma In voor zorg
Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
Welkom bij Best Buddies Nederland
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
WELKOM. Geschiedenis Doelstelling Stichting Testjeleefstijl.nu: “Op een eigentijdse, betekenisvolle en interactieve manier jongeren bewust maken.
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Personalisatie van de Archis website Naam: Sing Hsu Student nr: Datum: 24 Juni 2004.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Welkom op de presentatie van: Waterbouw Team 27. INHOUD PRESENTATIE •Inleiding •Voorbereiding en motivatie •Eigen onderzoek •Doelstellingen •Sand-storage.
Jongeren, internet en seksualiteit
De psychologie van communicatie
Eindpresentatie Project Verkoopuwbootsnel.nl
Welkom 1.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
N o o r d o o s t F r i e s l a n d. Alvorens afscheid te nemen… Zouden wij ook graag van u willen leren!
Welkom bij de tussentijdse presentatie
Een communicatiecampagne over dakisolatie. Hoe pak je dat aan?
HOMCOM LEDEN VERGADERING 18/05/2009. Nieuws  Google doet het goed en minder goed Er is winst maar minder dan 10 % Er is winst maar minder dan 10 % Omzet.
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
6e EMEG item Mathijs van Zantvoort
Cross Media.
Cross Media.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
Media & Creativiteit Pia Terstroet P. M.
Media en creativiteit Mail:
Nieuw relatiemanagement / scrm
Corporate Communication & Design
Wat is een communicatieplan?
Onze missie Wij willen een: Brug slaan tussen mensen die willen geven en mensen die hulp nodig hebben.
DENK VOORUIT de nieuwe rampencampagne
Online Conferentie Nederland 8 oktober Welkom allemaal! Onderwerp: “Urban Culture”
Docent Ontwikkelteam Nederlands
Public design – Concept 2 Pascal Burggraaf Pim Donkerlo Joris van Laernhoven Wakker worden!
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Doelstelling Boodschap Communicatieconcept Verwachte respons mediakeuze.
Crossmediale Communicatie
PRESENTATIE ROLSCHAATSEN
Basis communicatieplan
NOS Journaal Kijk een week lang het NOS Journaal. Ga op zoek naar de succesfactor.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
The medium is the message
Media en de massa.
Wie zijn wij? WE CAN (end all violence against women) WE CAN Young Eindhoven/Helmond.
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
GPO CULTUUR EN MEDIA DOOR TAYSON HICKS, ASMARA PAPA EN NOËLLE DOODEMAN.
Cross Media: een goede en een slechte campagne
R&D 17:10 – 18:00 GEZAMENLIJKE OPSTART 18:00 – 18:30 ETEN 18:30 – 19:20 SPLITSEN 1 E EN 2 E JAARS 19:20 GEZAMENLIJKE AFSLUITING Trainingsbijeenkomst.
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
Door: Andrea Piombo 2 CMD-I VIRALE MARKETING. VIRALE MARKETING ? VIRALE MARKETING WAT IS HET ? Lijkt op mond-tot-mondreclame verstrekt door het internet.
Les 1 – Jij en de media Vertel:
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons.
Crossmediale Marketing Campagne
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Project ‘The medium is the message’
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren.
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Milieu Defensie Campagne
Veerkracht Meer dan zelfredzaamheid Marcel Matthijsse Msc Strategisch Beleidsadviseur Veiligheidsregio Zeeland.
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
Onlinehulptoepassingen in OCMW’s
Direct 3. Direct Marketing Media
Sociale Media.
H1 Media en communicatie
Basics over communicatie
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
WELKOM.
Transcript van de presentatie:

Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan Anita Meulenbroeks Mannus Menting

Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons Afsluiting

Probleemstelling Asociaal rijgedrag 90% kop staart botsingen Jongeren Confrontatie met gevolgen Geen vingers tikken

Doelgroep - Beginnende bestuurders - 18 - 25 jaar - Snelweg

Zender

Doelstelling Kennis overbrengen Minder bumperkleven Rijgedrag verbeteren

Mediakeuze Hoofdmedium promotieteams 2e medium print langs snelweg 3e medium website 4e medium viral

Promotieteams (hoofdmedium) Folders uitdelen na achter na lopen.

Print langs snelweg (medium 2)

Website (medium 3) informatie, weetjes, maar niet op de vinger tikken. http://www.stopbumperkleven.nl.nu

Viral (medium 4) Op een leuke manier boodschap brengen Vanwege het niet op de vingers willen tikken Viral op Youtube

Communicatieconcept Interactief Website = weetjes, polls, gastenboek Betrokkenheid Billboards: confronterend Hele campagne: confronterend, maar toch gezellig.

Verwachte respons Bewust van het gevaar Minder bumperkleven Testen met een poll

Doelstelling Doelgroep Media Interactie Afsluiting Doelstelling Doelgroep Media Interactie

Wij danken u voor uw tijd Mannus Menting Anita Meulenbroeks