Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan Anita Meulenbroeks Mannus Menting
Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons Afsluiting
Probleemstelling Asociaal rijgedrag 90% kop staart botsingen Jongeren Confrontatie met gevolgen Geen vingers tikken
Doelgroep - Beginnende bestuurders - 18 - 25 jaar - Snelweg
Zender
Doelstelling Kennis overbrengen Minder bumperkleven Rijgedrag verbeteren
Mediakeuze Hoofdmedium promotieteams 2e medium print langs snelweg 3e medium website 4e medium viral
Promotieteams (hoofdmedium) Folders uitdelen na achter na lopen.
Print langs snelweg (medium 2)
Website (medium 3) informatie, weetjes, maar niet op de vinger tikken. http://www.stopbumperkleven.nl.nu
Viral (medium 4) Op een leuke manier boodschap brengen Vanwege het niet op de vingers willen tikken Viral op Youtube
Communicatieconcept Interactief Website = weetjes, polls, gastenboek Betrokkenheid Billboards: confronterend Hele campagne: confronterend, maar toch gezellig.
Verwachte respons Bewust van het gevaar Minder bumperkleven Testen met een poll
Doelstelling Doelgroep Media Interactie Afsluiting Doelstelling Doelgroep Media Interactie
Wij danken u voor uw tijd Mannus Menting Anita Meulenbroeks