Ervaringen uit Vimmerby Victor Meck. Introductie Charles Nigel Puddleton Phd, Founder and Principal of Puddleton IRM Consulting.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Corporate Identity in SharePoint 2010
Advertisements

GERICHT VERBETEREN VAN DE KWALITEIT VAN HET ONDERWIJS
Waarom Amsterdam niet zonder topologie kan.
Welkom bij. Wat doen wij? Eén volledig geïntegreerde totaaloplossing.
Milieudienst Westfriesland November 2005 Dia nr. 1 Inhoud presentatie Aanleiding Introductie Milieudienst Westfriesland ICT Digitale handhaving Ervaringen.
Easy Bis Bestuursdienst Informatie Systeem Van agendapunt tot besluit Met automatische internet publicatie.
Ontwerpprojecten In de praktijk
“De ontwikkeling van een kwaliteitsmanagementsysteem ten behoeve van de plan- en projectontwikkeling” Bart Snijders
Samen innoveren: duurzaam samen
Kevin Lecossois Louis Massagé 28/03/2013
Innovatie Radar Installatiebranche
Michel Visser Founder EesySoft
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Rechtmatigheid en risicocontrole in de WWB Met lastenreductie voor burger en organisatie Ben Schepers.
Praktijk case: “Geautomatiseerd scannen én verwerken van ingekomen facturen” ICT Platform.
SPF SANTE PUBLIQUE, SECURITE DE LA CHAINE ALIMENTAIRE ET ENVIRONNEMENT 1 Introduction Journée d'étude e-HR: un rêve ou un cauchemar ?
Door: Saar, Victor, Lotte en Axel Maatschappelijke stage Duurzaam Eindhoven.
Ziekteverzuim Niveau 4 Kerntaak 1 PM Blz. 115.
Essent Rinus van Tol SEPA Quality Assurance Manager bij Essent
anno 1995 realisatie concept Marketing Creative strategie websites animaties Direct Online brand activation.
Zelforganisatie: wie orde zaait zal chaos oogsten!
SPANNINGSVELD Standaardisatie versus klantverwachtingen.
Meten = weten? Aandachtspunten bij (kinder)rechtenindicatoren 4 april 2014 – Wouter Vandenhole.
De patiënt aan zet Lynn Rulkens Programmamanager zorginnovatie, CZ
Introductie film Korte uitleg Medewerker uit SW aan het woord
FWG CONTACTDAGEN 2009 VAN FUNCTIE NAAR MENS.
Informatiesessie kwaliteitscirkels OCMW’s
Verbetering binnenmilieu Rob van der Westen Staffunctionaris huisvesting Katholieke Scholenstichting Utrecht Voorzitter werkgroep binnenmilieu, energiebesparing.
Consyst “Leuker kunnen we het niet maken”. Wat? Werkgever Front office Afspraken Mid office Regeling Overeenkomst Collectieve polis Pensioenbrieven Back.
Foutvrij Productontwerpen met IDOLLSS
Dat zouden we vaker moeten doen…
Kassatrainer.
{ Workshop 1 Verantwoordelijkheden, procedures, openbaarheid Peter Horsman.
Nieuwe Wat? Van idee naar uitvoering – HNW in de praktijk II hoorn.nl.
Stellingen en Panel Testpanel (n=122) Vraag 1 Mijn organisatie leert voldoende van ervaringen van andere organisaties in binnen en buitenland 1 maart 2012.
Duurzaam besparen Voor het MKB bedrijf. Verbeter de dienstverlening, verlaag de kosten Verlichtingskosten – 58% Laagste prijs garantie op gas & elektra.
Innoveren. Wat is innovatief organiseren Innovatief organiseren is leren het vertrouwde los te laten.
NOODZAAK Vragen personele vraagstukken binnen de sector om een betere profilering op de arbeidsmarkt? Bart de Zwart A&O-fonds Waterschappen.
Emilie Wyckmans Sanne Dockx Wim Gabriels. Ontstaan Oorspronkelijk: universitair bedrijfsproject Lancering: 2005 Idee: eender waar, makkelijke toegang.
Hoofdstuk 8: E-businessnetwerk. Wat is e-business? ‘E-business heeft alles te maken met Business- transformatie. E-business heeft alles te maken.
Connected Company & The Digital WorkSpace Roland Hameeteman 29 april 2015.
Masterclass Duurzame inzetbaarheid & Mobiliteit. Werkgroep DI waarin management, staf en ARBO waar verbinding van de organisatie op het gebied van DI.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
Insights & Essentials Willem van Putten
Prestatiecontracten Rotterdam Ard den Outer / Gert Jan de Looze Stadsontwikkeling, Gemeente Rotterdam Oktober 2015.
PUSH … WE COME  0499/ Het hipste draadloos communicatiesysteem van 2016 !
+ Praktijkscasus Business Intelligence Dashboard in de thuiszorg.
ARRIVA.NL Pilot Touch&Travel Arriva Nederland Bas van Weele | 26 september 2014.
Doelstellingen, Implementatie en Ervaringen met Single Sign On.
Komt dit beeld u bekend voor? Quality Manager Of dit?
Organisatiemet zelfsturende teams  1. Waarom  Mensen willen graag zelf beslissingen nemen en (mede)verantwoordelijk zijn  Direct in overleg met de.
Gespecialiseerde sportondersteuning voor mensen met een beperking.
Welkom bij het project: Zeg het Ons! Een kwaliteitsonderzoek voor en door mensen met een verstandelijke beperking.
In the loop Game: introduction on Circular Economy
6 september 2012 Heb jij genoeg ruimte om je werk goed te doen? Ans Jansen.
Productingenieur Automobielsector- West-Vlaanderen
K.I.S.S. (Keep it super simple) voor de klant
the digital workspace Connected Company & The Digital WorkSpace
Meldingen registratie business information management
Vragen stellen over bestaande data in de school
Van Zorg naar SOCAV.
Vragen stellen over bestaande data in de school
Vragen stellen n.a.v. bestaande data in de school
Voeg hier het organisatie onderdeel in
Het E-depot van Rotterdam
Cursus Interne auditor
Ipse Idee is ok Rene Albert Blok Oscar van Lingen
Kleuren, Welke Piet hoort bij welke schoorsteen?
Ervaringen na behandeling
Transcript van de presentatie:

Ervaringen uit Vimmerby Victor Meck

Introductie Charles Nigel Puddleton Phd, Founder and Principal of Puddleton IRM Consulting

Besparingen op het aantal administratieve medewerkers door: –Beperking informatie overload –Beperking archiveringstijd Verbetering van de kwaliteit van het document management Resultaten

Isidorus Bisschop Isidorus van Sevilla Patroonheilige van computergebruikers en het Internet

ISIDOR EASY CONFUSION Systemen

Het gaat om mensen en kennisdelen Het systeem van Heijermans “Op Hoop van Zegen” werkt niet meer Lessons learned

Duurzame opslag Weg met de schoorstenen en de silo’s!

Vimmerby

Probleem Lange rijen, vreselijke ervaringen!

Geen klant = geen wachtrij Øre di Smøre, begunnan ni døre! Het “fifteen”-concept Oplossing

Beperk informatie tot het hoogst noodzakelijke Beperk de rechten van de klant Conclusies