TED ted BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage 45.000.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
‘Goeiemoggel tis uit’ - Nederlandse jongeren leven online Juli 2008.
Advertisements

Maestro Events. Ferrari Kroymans en Ferrari Club NL Lifestyleplein 1 Lifestyleplein 2 FIAT NL Pleinenplan Italia a Zandvoort 2014.
M3F-MATEN - Tijd en Snelheid
Naam van de Auteur 7 januari 2008 Schoolboeken de klas uit? Een korte inleiding…… Michiel Maas, programmamanager VO 23 januari 2008.
Beroepsonderwijs tijdens de energie transitie Vergroten uitstroom naar (top)sector energie dankzij unieke samenwerking. : HAN.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Studiefinanciering hoger onderwijs
Studiefinanciering hoger onderwijs
Mijn zoon of dochter gaat studeren aan de universiteit Voorlichting voor Ouders Ad van Hout, coördinator aansluiting vwo-wo 30 januari 2014.
Hoeveel weet jij over de voetbalclub
Totaljobs.nl Olivier van Duijn. Totaljobs Group Snelste groei • 5 miljoen bezoeken van 3.2m kandidaten per maand • Iedere 2 seconden een sollicitatie.
PCM Dagbladen op weg op het web Hidde Kross - november PCM Dagbladen op weg op het web.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
Kennismaken met studiefinanciering
Stand van zaken Digitalisering Nederlandse Volkstellingen, Luuk Schreven (NIWI)
SPONSORLOOP BASISSCHOOL : DE VELDHOF 18 APRIL Moeder met een Missie Jolanda de Groot-Gravee.
De Korbis Sponsormap
Toepassingen 5L week 1: ‘Een nieuwe start’
Leren omgaan met geld Olaf Simonse
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
MBO & Cursorisch Onderwijs
Drentse Onderwijsmonitor 2013
CFES Stimulering en Sturing van Innovatie Willem Pieterson, PhD May 26th, 2009.
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
B O S A T L A S VAN ONDERGRONDS NEDERLAND
BZ voor de Klas 3 juni 2010.
RONDE VAN VLAANDEREN ENERGIE WELKOM
5 maart Ruud van Zijl Projectmanager MMS. Ontwikkelingen 2008 Robuust maken server park uitgevoerd Plaatsing in Datacenter uitgevoerd Migratie.
Inkomen bij ziekte en arbeidsongeschiktheid
1. School in zicht 1.Projectaanpak & resultaten 2.School in zicht in Segregatie is meer dan witte schoolvlucht 4.Twee dimensies van kwaliteitsvol.
DCMR Buro Lucht / Marcel Koeleman
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Lesplanning – paragraaf 7 blz. 38 Binnenkomst Intro Vragen huiswerk Uitleg docent Zelfstandig werken, met radio?? Afsluiting van de les. Lokaal verlaten.
1 Voorlichting keuzes klas 2 Het Hooghuis locatie Centrum Vanaf begin maart: locatie Stadion Frans Christophe, decaan.
Games bij werving Campagne AA-worden 27 november 2008.
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Ruimte om te leren Onderwijs in Zambia kinderen in Zambia willen naar school!
Effectief adverteren op Marktplaats.nl Gericht communiceren met een relevant publiek.
HOSTA 2010, Vastgoedcongres 29 september september Horwath HTL.
WELKOM BIJ TWIN MEDIA RELATIE-NETWERKDAG Redactie advies Elke doelgroep verdient een excellent tijdschrift Twin Media Relatie-Netwerk dag – 28 juni.
Wob ten Hoeve Bob Spijkstra.
11 STUDIE- EN BEROEPSKEUZE HAVO 1 De keuzesituatie 2 Wat ga ik kiezen? 3 Hoe ga ik kiezen? 4 Rol van de ouders 5 Studiefinanciering 18 november 2014Studiekeuze.
Ondertekening van overeenkomsten KS 2014/2015. Algemene voorwaarden studiefinancieringsregeling Nederland en Plaatselijk 2014/2015 Artikel 1.1 t/m Artikel.
Ouderavond groep
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
Arno Dieteren Studiefinanciering
Eurekas wedstrijd rond wetenschappen en technologie.
Algemene Ondernemersvaardigheden
Welkom op de informatieavond
Introductie De Hoop, 1975 (2015: 40 jaar!) Missie Particulieren, bedrijven, kerken, vermogensfondsen, vrijwilligers Fonds wervende evenementen.
Algemene Ondernemersvaardigheden
ontdek wat jij kunt bereiken
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
Handvatten voor gebruik audiovisuele bronnen in de onderwijspraktijk Media in de klas Dalida van Dessel Teamleider onderwijsplatformen.
Welkom bij DUO.
Startmoment Master Politieke Communicatie 24 september 2007.
11 februari Arno Dieteren Studiefinanciering Programma: Studiefinanciering; de nieuwe regels.
Workshop studiekeuze 10 december 2014
Samenwerking bij tandartsen algemene inleiding en situering van de huidige situatie. Paul De Hondt Stafmedewerker STV-Innovatie & Arbeid.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Bevraging mediawijsheid Overzicht reacties. Lager onderwijs.
Personeelsmeeting 26 februari 2015
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Transcript van de presentatie:

TED ted

BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage scholen 7 t/m 10 jaar PAUZE Oplage middelbare scholen DEZE WEEK Oplage t/m 15 jaar16 t/m 20 jaar21 t/m 25 jaar Kidsweek Junior Oplage Site:7.500 bez Kidsweek Oplage Site: bezoekers Kidsweek “Senior” Start oplage Lancering najaar 2008 Fibula Blad over geschiedenis Blad voor HBO en WO In ontwikkeling Jongerenplatform P A R T I C U L I E R E N

Kidsweek Junior (in de Klas)‏ Kidsweek Junior Krant Particuliere abonnees Oplage: In de Klas krant + leskaarten Oplage: scholen Digitaal Kidsweek Junior Journaal (in ontwikkeling met ANP)‏ Site voor leerkrachten (wordt opgestart per 1 september)‏ Site voor ouders (wordt opgestart per 1 september)‏ Digitaal Boeken Journaal (verschijnt nu maandelijks )‏ Kidsweek Junior site Leuk lezen!

Volkskrant Heeft meer klanten dan ooit o Totaal aantal abonnementen 11% toegenomen o In drie jaar van naar abonnees in 2007 Bron: abonnementenbestand de Volkskrant peildatum 17 augustus 2008

Mijlpalen Volkskrant Online o Bereik stijgt met 56% naar 10% in 2008 o uniek bereik (Bron: STIR, juli ‘08)‏ o Opinie site in maart 2008: VK columnisten en bezoekers ( uniek bezoek) o Mobiel nieuwe site in juli 2008: explosieve stijging pageviews (van naar per maand)‏

Mijlpalen Volkskrant Online o EN.nl: Nieuwssite zonder redactie o Volkskrantblog: Best of Blogs Award 2007 ( uniek bezoek)‏ o Advertentiepropositie: homepage take-over o Behavorial Targeting in samenwerking met Trouw, NRC en DAG

Functiesites & Samenwerking

Gratis

o Kranten zijn commerciële media organisaties. o De positie van kranten is afhankelijk van gezonde bedrijfsexploitatie, ook in het digitale tijdperk. o Let op de frenemies Onze toekomst

Komkommers komkommers