Teken een bovenaanzicht van dit gebouwtje op ware grootte

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De Lorentzkracht Prof. H. A. Lorentz ( )
Advertisements

Knikkerbaan maken Maria Al; september
tattoo tatto + + +veelgestelde vragen over tatoeages+ + +
Samenstellen van twee krachten
Presentatie gaat over: Slangen
Presentatie over vogels
H4 Wonen Paragraaf 1+2.
Naam: ciska en funda Presentatie over dalmatiers Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
De kleurenleer Primaire kleuren Secundaire kleuren
Je moet 2 soorten schaduwvormingen kennen
Figuur maken met coördinaten in vier kwadranten
Breking van licht Bolle lens Holle lens
Naam: ______________ GA VOORZICHTIG MET DE SLAKKEN OM
Fluister, fluister……………….
Tekenen.
Kleuren Kleuren.
Swing en andere aanzichten
Mijn sport: breakdance
Presentatie over Gras Parkieten
Naam: monique en theresia
Presentatie over Mechelse Herders
Presentatie over tijgers
Presentatie:yorkshire terrier
O wacht even ik zie een kaT
Fotografie - Beeldaspecten
Beeldaspect RUIMTE. Beeldaspect RUIMTE Beeldaspect RUIMTE Beeldvlak Het beeldvlak is een plat oppervlak met een afbeelding erop. Een beeldvlak.
Freudenthal Instituut
Puzzels, Blokken en Veranderbare Kunst
2 vmbo basis 4.1Vlakke figuren
2.1 Vergrotingsfactor Vergrotingsfactor cm : 40 cm = 787,5
Opdracht: Ontbind de kracht F in twee krachten F 1 en F 2. Krachtenschaal: In de tekening stelt 1 cm steeds 15 N voor.
Ruimtefiguren Alle dingen die ruimte innemen noemen we in de wiskunde ruimtefiguren. kubus balk bol kegel prisma piramide balk prisma cilinder.
Zelfstandig werken Groepen 3.
Sensoption Door: Sandra, Roos, Laura, Dorian en Rianne Vak: Crosslab.
Er was eens een leesvirus,die was zijn stippen kwijt.
Ruimtefiguren.
Technisch tekenen Aanzichten.
Architectuur.
Conceptpresentatie Mobiele applicatie voor Bouwfonds.
Natuurkunde Paragraaf 5.1 & 5.2 Gemaakt door: Martijn van den Berg
Basisschool De Bron – Veenendaal-Oost Groep 3-4-5
Corneille Guillaume Beverloo
Inhoud van een balk en cilinder
Gemaakt voor alle leerlingen voor de basisklassen van het 3 e leerjaar.
5L week : ‘Herhaling’ Meetkunde 5L week 8: ‘Herhaling’
ALS EEN WAARDEVOL STUKJE BELEVING HET BOEK. BOEKEN.
Projectie tekenen Dal\RvP 2015.
voorvoegsels van eenheden
Lekker hangen! Een hangplek in schutkleuren of signaalkleuren Blz
Meetkunde 5de leerjaar.
Groepsopdracht ‘Maak samen één schilderij’ THTEX
TEKENEN RASTER voor opdracht PORTRET
Loodrechte lijnen tekenen
Hoe teken ik een lichtstraal die weerkaatst op een spiegel?
Rijen, Fibonacci, Gulden Snede
Paragraaf 1 – Krachten herkennen
Nodig: 2H-potlood, geo-driehoek en gum
Uitsnedes uit één grote plaat
Hoofdstuk 13 figuren. Hoofdstuk 13 figuren Paragraaf 17.1 Vlakke figuren.
Transport middel van de toekomst
“Knuffels” kleuren digibordpeuters.
Exterieurverzorging hond: aandoeningen en afwijkingen
bingo Een bingokaart maken. Teken een vierkant van 4 x 4 cm
Blokkenbouwsels.
Ontdekkingen in de herfst
Wat heb je nodig? Papier, potlood en materiaal om in te kleuren.
voorbeeld volgende bladzijde terug
Glazen balustrade balkon - Haarlem
Hoofdstuk 1 2D en 3D figuren. Hoofdstuk 1 2D en 3D figuren.
Transcript van de presentatie:

Teken een bovenaanzicht van dit gebouwtje op ware grootte NB: GEBRUIK JE GEODRIEHOEK EN JE POTLOOD! 2 cm 3 cm 8 cm

Teken een bovenaanzicht van dit gebouwtje op ware grootte NB: GEBRUIK JE GEODRIEHOEK EN JE POTLOOD! 2 cm 2 cm 2 cm 10 cm

Kleur het gedeelte van de tuin waarvandaan de kat gezien kan worden Kamer

Kleur het gedeelte van de tuin waarvandaan de kat gezien kan worden Kamer

Vanaf welke plek in de kamer kun je én Oranje en Paars zien Vanaf welke plek in de kamer kun je én Oranje en Paars zien? Kleur dit gedeelte. Tuin Kamer

Vanaf welke plek in de kamer kun je én Oranje en Paars zien? Tuin Kamer

Uit hoeveel blokjes bestaat dit bouwwerk? Zij Voor

Teken een voor én een zijaanzicht van dit bouwwerk

Vooraanzicht

Zijaanzicht

Hoeveel blokjes kun je weghalen, zonder dat de aanzichten veranderen Hoeveel blokjes kun je weghalen, zonder dat de aanzichten veranderen? (en er geen vliegende blokjes zijn!!) Zij Voor

Hoeveel blokjes kun je weghalen, zonder dat de aanzichten veranderen Hoeveel blokjes kun je weghalen, zonder dat de aanzichten veranderen? (en er geen vliegende blokjes zijn!!)

http://www.fi.uu.nl/wisweb/