Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Monitoring. Monitoring  Wat ‘zegt’ men over je website?  In blogs, op twitter, op een website, in een andere applicatie  Gebruik software om dat op.
Advertisements

SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Een gratis snel en multifunctioneel fotoprogramma
Wat is het  Korte berichtjes publiceren (140 tekens).  Combinatie webloggen + instant messaging =microblogging  Opgericht (oktober 2006) door Obvious.
Workshop Hoe een website publiceren. Vrije ruimte reserveren •U moet bij uw provider een URL-adres of webadres aanvragen of webruimte of domein (via bepaalde.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Website usability Door Dyonne en Yanthe.
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Nieuws, activiteiten en meer. Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!
Karsten Campsteyn – Jan Penders
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan populariteit Fundering.
Catalogus van de RU Een bepaald tijdschrift zoeken Verder = klikken.
Backlinks • Verhoog uw ranking • Meer Pagerank • Meer Trustranking Mits u het goed doet!
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Active ageing en social media Evert jan de Voogt.
Social Media én 50 Plus? Presentatie kunt u vinden op Frits Veenstra | november 2011.
Behind Interactive Media. Agenda 1.Mobiel internet 2.Mobiele content 3.Apps 4.Opleveren.
Minicollege Bedrijfsbezoek
Gokverslaving.
Claudia Locatelli – 3 OFM EPM 3 Taak 5b Het landschap van (S)CRM software.
1.Ga naar 2.Kijk rustig rond. 3.Laat een foto van je trekken. 4.Ga naar
Verder = klikken UBA snelzoekbalk. Hoe installeer ik de zoekbalk? Wat kan ik met de zoekbalk doen?
1 Nieuwe (on)mogelijkheden webzoekmachines Jeroen Bosman VOGIN, 16 november 2009 Wageningen.
SEO Tools.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Nr 1 met foto’s Video over image tags
1 realtime and social: blogs & tweets, FB & G+ Jeroen Bosman VOGIN, 17 november 2011 Wageningen.
Workshop 'Weblogs in het onderwijs' Sybilla Poortman Gerard Bierens Pierre Gorissen 14 april 2005.
INTERNET het communicatie-instrument voorbij Introductie.
Bibliotheek Sociale Wetenschappen Introductie tot het zoeken  Website faculteitsbibliotheek  Catalogus LIBISng: boeken, eindwerken, tijdschriften  Databanken:artikels.
Introductie bibliotheek sociale wetenschappen: Master Toerisme   Praktische informatie   Toegang tot de catalogus (boeken, tijdschriften in gedrukte.
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
Meer bekendheid via je Website
Google versus Bing Gigantenstrijd.
Ik hou van Holland.
Wat gaan we doen?  Iets over mij  Iets over leren van tools binnen IAM  Iets over gamemaker.
Debbie Vandekerckhove
Webmaster ToolsWebmaster Tools Google Webmaster Tools Gedetailleerde rapporten over uw pagina's in Google. Weet wat google van u vind! Ontdek.
Online informatie zoeken via de bibliotheekwebsite Demo Nyenrode bibliotheek.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Zoeken naar een bekend tijdschrift of artikel Demo Nyenrode bibliotheek.
Eenvoudige website Weebly
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Sociale media in je les
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …

Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
SEO en SEA Uw website bovenaan in Google! 24 april 2008.
Maak je website beter vindbaar!
SEO Hoger in Google.
Analyse Analyseren van sociale media
Uw website bovenaan in Google!
‘Boost je Business met LinkedIn’
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Zoeken naar een bekend tijdschrift of artikel
Minor Digital Marketing
Online Marketing voor het MBO
Filter bubble Mediabegrip week 6-7
Filter bubble Mediabegrip week 6-7
Transcript van de presentatie:

Hoe wordt de ranking bepaald?

3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social media knoppen + links 3. Klik gedrag in google Komen mensen terug naar Google om verder te zoeken? + De Trustranking

Uitgebreide versie –Ranking factoren Google Bron: 7 basic factors 1. Backlinks 2. Content 3. Authority 4. Trust 5. Reviews 6. Retweets 7. Facebook Shares 8. in some cases: Reviews