Communicatieplan “2006” de nieuwe reglementering.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tevredenheidsenquête. Hoe tevreden zijn onze klanten ?
Advertisements

Wet meldcode van kracht!
Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.
1 RAADGEVEND COMITE FAVV PLENAIRE VERGADERING 13 januari 2006.
Preminiemen in competitie Kristof De Loose 26 november 2012.
ESF Krachtlijnen van de komende programmering (Stand van zaken januari 2005)
Communicatie en draagvlak
Communicatie- programma 10
Infrastructuurvereisten FAVV Quality Days 28/04/2011
Het pakket in het kort Eenvoud, gebruikersvriendelijkheid en overzicht Gebruiker betrokken houden bij TRA’s Laagdrempeligheid bij opzetten van TRA’s Snelheidswinst.
Interne Communicatie Masterclass NFK 24 november 2012 Marjan Engelen.
Beroepsgeheim en cliëntperspectief
Impact van de dienstenrichtlijn op de sector van de sociale economie Hans De Vriese vzw Kleis.
Ondernemerschap in het mbo
Marketing H.2 Marketingbeleid.
omzetting van de richtlijn 2006/123/CE FOD Sociale Zekerheid – Van De Sande J.M. FOD Economie – AD Economisch Potentieel.
1 Prof. Dr. Martine De Cock academiejaar Eenvoudige wiskundige uitdrukkingen.
Digitaal Sociaal Huis Samenwerkingsproject Vlaams-Brabantse sociale huizen 2 februari 2009.
Afdeling Studietoelagen Kwaliteitsnetwerk 31 januari 2005.
Strategie FAVV in het kader van de bestrijding van BSE.
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen DIS - PCE OVL Actie Geraardsbergen mei 2009.
Agence fédérale pour la Sécurité de la Chaîne alimentaire Heffingen Raadgevend comité van 25 juni 2008 Véronique Berthot Federaal Agentschap voor de Veiligheid.
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen Toepassing huishoudelijk reglement en Evaluatie prestatie-indicatoren november 2007 tot oktober.
Auditprogramma 2007 Resultaten Raadgevend Comité - 27 februari 2008
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen Jaarverslag ombudsdienst 2007 Raadgevend Comité 19 maart 2008 Frans Vromman Federaal Agentschap.
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen Jaarverslag ombudsdienst 2008 Raadgevend Comité 25 maart 2009 Frans Vromman Federaal Agentschap.
1 Overzicht timing betreffende de herziening van de regelgeving in het kader van het hygiënepakket.
Raadgevend Comité ir. Gil Houins Directeur-generaal DG Controlebeleid.
Ombudsdienst. Ontstaan  Uiteenlopende kanalen : pers, politiek, Gedelegeerd bestuurder,… OMBUDSDIENST Klachten tegen het FAVV Kwaliteitssysteem  Klachtenbeheer:
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen Ontwerp KB tot wijziging van KB van 16/01/2006 “erkenningen, toelatingen, registraties” Paul.
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen Standaard Kosten Model (SKM) meting FAVV Aleydis Kestens Februari 2007 Federaal Agentschap voor.
Overzicht communicatie. DOELSTELLINGEN Duidelijk informeren In dialoog treden Ondersteunen Aangepast aan het doelpubliek.
Gemeente Maassluis Afdeling Dienstverlening. korte presentatie Uitgangspositie Ontwikkelingen in 2005 Een blik op 2006.
© Significant Meten met de CQ-index Klantervaring telt, 24 april 2007, Rotterdam.
Communicatie BBL-draagvlakdag 5 oktober Wat is communicatie?
Workshop doelgerichte communicatie Prof. Van Yperen NLP als filosofie en basis van dialoog Thuisbegeleidings- dienst Golfbreker als experiment en ervaring.
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen Raadgevend Comité van 28 september 2011 Heffingen 2011 Federaal Agentschap voor de Veiligheid.
Workshop Kennisdelen Wilma Kossen 16 januari 2014.
Waarom lid worden van BVB ? 1 Toegevoegde waarde voor u & voor uw onderneming / administratie / instelling.
Voorstelling Juridische Dienst
De beroepseed voor financiële dienstverleners: Een eervolle erkenning Hans Ludo van Mierlo EFD Noord – Veenhuizen 16 oktober 2013.
Kwalitatieve bevraging van de stakeholders van het FAVV-AFSCA 2014 Presentatie Raadgevend Comité 24 september 2014.
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen Medisch toezicht van personen in de levensmiddelensector. Koninklijk besluit tot wijziging van.
Agence fédérale pour la Sécurité de la Chaîne alimentaire Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen Operationele doelstellingen DG Algemene.
RAADGEVEND COMITE FAVV PLENAIRE VERGADERING 21 APRIL 2005.
Nieuwe financiering FAVV: stand van zaken dd 09/05.
B AAS BOVEN BAAS ( SCOREN MET EXCELLENTE INTERNE COMMUNICATIE ) Sophie D’Hondt Sadan-opdracht deel 2 BaTP A2.
TRANSITIE BINNEN DE ORGANISATIE. En nu?  Denk intern na over manieren om deze materie verder te laten binnensijpelen in het dagelijkse doen en denken.
Digitale Dienstverlening aan Ondernemers Patrick van Domburg Wethouder gemeente Zoetermeer.
Veranderen, Haal er uit wat er in zit!. Programma: Voorstellen Wat verandert er bij jullie? Veranderen. Welke processen spelen er? Model. Hoe kijk je.
Management en leidinggeven
Zakelijke communicatie
Omgevingsvergunning: betere dienstverlening door integratie en digitalisering vergunningsverlening? Durven met dienstverlening 15 oktober 2015 Ranja Van.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 6 Hoe ziet jouw product eruit?
Deel 1 Oriëntatie op het starten van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 1 Wat voor ondernemer ben ik?
De Bouwplaats-ID, een goed idee?
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
Personeelsleden / onderhoudsmedewerkers / … School … Datum …
De 8 meest gestelde vragen over interne communicatie
HET NIEUWE BV-RECHT: WAT BETEKENT DAT VOOR U? 30 MEI 2016.
Stand van zaken proces GOR bij GGD’en Resultaten inventarisatie april 2012 Laura Rust GGD Nederland
Innovatieve arbeidsorganisatie. profiel Oesterbank - maatschappelijke rol : tewerkstelling doelgroep – 400 medewerkers - geen eigen product - verdedigen.
Toerisme Zonder meer? Toerisme Oost-Vlaanderen logies Het nieuwe logiesdecreet Katia Versieck, algemeen manager.
Communicatie bij OCB Doel presentatie: Gedrag, symboliek en communicatie Indruk geven van mijn aanpak Managers betrekken bij imago Hoe gedrag beïnvloeden?
Voorstelling Juridische Dienst
Klantentevredenheidsenquête 2016 Resultaten
Incident fipronil: lessons learned
Directie Dierengezondheid en Veiligheid van de Dierlijke Producten
Rapport evaluatie proactieve flux V.T.
Rapport evaluatie proactieve flux V.T.
Transcript van de presentatie:

communicatieplan “2006” de nieuwe reglementering

2006 scharnierjaar financiering van het voedselagentschap (aangifteformulieren heffingen) erkenningen, toelatingen en registratie autocontrolegidsen uitzonderingen voor ZKO (zeer kleine ondernemingen) de hygiëneverordeningen detailhandel dierlijke producten ombudsdienst

communicatie naar operatoren –wat verandert er ? –situatie voor & na –voor wie ? –timing en overgangsbepalingen –wat betekent dit voor mij ? –administratieve last of vereenvoudiging ? medewerkers favv –wat verandert er ? –situatie voor & na –voor wie ? –timing en overgangsbepalingen –wat betekent dit voor mijn opdracht ? –hoe worden de operatoren ingelicht ?

gelegenheidswebsite overzicht nieuwe reglementering eenvoud en duidelijkheid overgangstabellen “voor & na” evolutie naar fiches koppelingen naar favv.be en favv-fin.be

informatiecampagne radiospots najaar 2005 –informeren dat er een ruime nieuwe reglementering is –sommige sectoren voor het eerst betrokken –leiden naar –ludiek – luchtig + gebruikelijke kanalen: favv.be, Nieuwsbrief, persmededelingen, inschakelen kanalen sectoren, … + intern: instructies (dienstnota’s), intranet, info- en vormingssessies, Foodnotes, …