communicatieplan “2006” de nieuwe reglementering
2006 scharnierjaar financiering van het voedselagentschap (aangifteformulieren heffingen) erkenningen, toelatingen en registratie autocontrolegidsen uitzonderingen voor ZKO (zeer kleine ondernemingen) de hygiëneverordeningen detailhandel dierlijke producten ombudsdienst
communicatie naar operatoren –wat verandert er ? –situatie voor & na –voor wie ? –timing en overgangsbepalingen –wat betekent dit voor mij ? –administratieve last of vereenvoudiging ? medewerkers favv –wat verandert er ? –situatie voor & na –voor wie ? –timing en overgangsbepalingen –wat betekent dit voor mijn opdracht ? –hoe worden de operatoren ingelicht ?
gelegenheidswebsite overzicht nieuwe reglementering eenvoud en duidelijkheid overgangstabellen “voor & na” evolutie naar fiches koppelingen naar favv.be en favv-fin.be
informatiecampagne radiospots najaar 2005 –informeren dat er een ruime nieuwe reglementering is –sommige sectoren voor het eerst betrokken –leiden naar –ludiek – luchtig + gebruikelijke kanalen: favv.be, Nieuwsbrief, persmededelingen, inschakelen kanalen sectoren, … + intern: instructies (dienstnota’s), intranet, info- en vormingssessies, Foodnotes, …