ITALIEVERGADERING 16/01
Spaghetti-avond 1. Praktisch Zaterdag 15/02: 4 shiften Iedereen aanwezig vanaf 10u voor volledige dag. Afspraak Refter boven Voorzie zelf eten! Outfit: jeans + wit/rood of groen Tshirt Opdieners: wit Tshirt Wat breng je mee: 2 handdoeken + waterkaraf+ kaarshouder voor theelichtjes + dessert (cake) + 1 prijs Vrijdag 14/2 na school: klaarzetten van de refter Tegen dan iedereen materiaal bij!
2. Organisatie voorbereiding Victoria en Eline: Italiaanse Muziek + installatie Lisa, Laura, Luna, Solena, Sofie V. en Jill: Italiaans decoratiemateriaal (affiches bij reisbureaus vragen/vlaggetjes…) Deadline materiaal: vrijdag 14/2 Elvire + Sander + …: bonnetjes Prijzen: nog te bepalen Deadline bonnetjes:
3. Taakverdeling vrijdag 14/02 Klaarzetten tafels:…… Muziek: Decoratiemateriaal Drankbar: drank in frigo’s + glazen opstellen Aanvoer borden/bestek Opstellen desserten tafel Opstellen tombola Aanbrengen prijslijsten Kassatafel Iedereen springt bij waar nodig
4. Taakverdeling zaterdag 15/2 4 lln tafels dekken: 2 lln kassa + 1 lrkr: 6 lln kookploeg (spaghetti en saus opwarmen + op borden schikken) 2 lln afwas glazen 4 leerlingen: afwas bestek en borden 6 lln opdienen: (+ aanvullen met lln tafels dekken) 6 lln afruimen 2 lln dessertenbuffet: 1 lln muziek 4 lln transport van afwas 1 lln bij tombola
5. Praktische opvolging Barmensen Glazen vullen (niet te veel/niet te weinig) Bonnetjes goed bijhouden 2) Opdieners Verdeel jullie over de ruimte Aperitief aanraden! Spaghettikaarten opvragen Notaboekjes 3) Afruimers Snelle opvolging van tafels Nieuwe opstelling voor 2de shift 4) Kassa Eindbedrag natellen en in omslag
Taakverdeling is niet exclusief! Spring bij waar nodig Opruim: door iedereen! Tafels proper terugplaatsen Vegen Decoratiemateriaal verwijderen Afwas ….. 7) Laatste vergadering: Do 13/2 12u00- 12u45 in Auditorium
6. Vragen? SUCCES!