 Project Playable  Opdracht: 2 smaken  Uitvoering  Vragen?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Fantasiedier AV1A / AV1B Opdracht 1, Blok 2.
Advertisements

> Volgende week krijgen jullie het eindcijfer > Beoordeling uitsluitend door opdrachtgever > Voor begin pitch: lever in pitchdocument en reflectie (met.
Workshop creatief brainstormen
Aantal spelers. : keeper. Datum. : Teamfunctie
Afspraken en regels.
HKU-KMT Maandag 16 dec ‘08. Jonathan Barbosa Dijkstra Game Design & Development.
Eric Holtman Hoofd Xchange, Centrum voor Nieuwe Media.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 3 januari 2011.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 15 november 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 februari 2009.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 06 maart 2009.
Hoe teken je een klimaatgrafiek?
introductie Overzicht B4 en SBC4 evaluatie Evaluatie B3 in Questback
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 3.
Engagement MEDMEC 04 Les 8 Welkomstwoord Voor CMI-MEDIA 1.
Medmec04 Engagement Les 2. agenda Teams vormen Maatschappelijk thema bepalen Ontwerpprocedure opstellen Dummie Procesverslag.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Medmec03 les 1 Co-creatie.
Medmec04 Engagement Les 2. agenda teams vormen maatschappelijk thema bepalen ontwerpprocedure opstellen dummie procesverslag.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
Medmec04 – Engagement Les 5
Wiki: Medmec04 les 4(week 6)Engagement The game called life
Medmec04 Engagement Les 3.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
Medmec04 les 4 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
MEDMEC – JAAR 1 – Q1 PLANNING
Media en creativiteit Identiteit
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Inleiding (Casper) Projectopdracht (Sander) Game Concept (Jonathan & Melvin) Uitbreidingsmogelijkheden (Alvin & Gabriël) Lesmateriaal (Casper & Sander)
Project Dream Methods of Development Thinking of Development.
 Ontwerp een applied game of interactieve applicatie die de kwaliteit van leven van ouderen (65+) verbetert.
Nederland e Ron Feuler, Joris Akkerman, Niels-Peter Foppen,
Medmec04 les 1 Engagement.
Vrije wil is… - Lees # 1.1, 1.2, 1.3 Maak de discussievraag op pagina 14.
Les 2 Spelen zonder troef
Al doende leren training docenten
Les 2: Het verleden van het Apeldoorns Kanaal. Wat gaan we doen: Terugblik vorige les Filmpje bekijken Foto’s van vroeger bekijken Verder met de presentaties.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 maart 2009.
Les 13 Presenteer je zelf (1)
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
DEEL 1 LES 4 De basis Les 4 Snijden versie
Game development. Inhoud Inhoudsopgaven Wat is gamedevelopment? Proces gamedevelopment Welke beroepen vallen onder gamedevelopment? Wat is de toekomst.
Onderzoek doen Theresialyceum.
Scripting 4 designers aftrap theo arthur bennis
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2.3
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
WII-opdracht  Nog niet bekend met deze werkplek  De module sportschool sluit aan bij profieldeel 1 en 4.
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
Stappenplan film project-4H/V
Beeldspraak: de vergelijking
Laaggeletterdheid en de BPV
Het 24 spel.
Een “gezonde kijk” op je werkomgeving
Vergelijkingen oplossen
Toedienen meststoffen
opdrachtkaart opdrachtkaart wat ga je doen? wat ga je doen? stap 1:
Art& Design Leerjaar 1 Productvormgeving.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 5.
Bewegingen onderzoeken
Hoofdstuk 10 – les 4 Eenparig vertraagd.
Hoofdstuk 10 – les 3 Eenparig versneld.
WANNEER IS IETS VAN JOU? LES 5: DAT IS MIJN STOEL.
Project gamemarket Les 1.
Software Development fundamentals
Transcript van de presentatie:

 Project Playable  Opdracht: 2 smaken  Uitvoering  Vragen?

 Starten aan de basis:  Je bent ontwerper/vormgever/developer in één  Maak een eenvoudig interactieve applicatie in Processing  Focus op development

 Individueel

1. Maak een Arcadegame gebaseerd op a) Parachute panic b) Speed racer (Commodore 64) OF 1. Maak een speelse playable a) Met eenvoudige natuurkunde (vallen, botsen, bewegen, versnellen)

Ton markus Interactive Development Processing

 14 december  Terugblik op het project  Presentaties playables (random 20 personen)

 Lees de opdrachtbeschrijving en stel vragen  Ga de games spelen  Bedenk een eigen concept/variatie op een van de games (mag zelf kiezen)