Inleiding (Casper) Projectopdracht (Sander) Game Concept (Jonathan & Melvin) Uitbreidingsmogelijkheden (Alvin & Gabriël) Lesmateriaal (Casper & Sander) Gebruikte middelen (Alvin & Gabriël) Demonstratie Blockbox & Phyzle (Jonathan & Melvin) Afsluiting 7/31/ Project Game Keuzemodule | QPG & Equabyte
Samenwerking QPG en Equabyte Ontwikkelprocess Projectruimte Game PC’s 7/31/ Project Game Keuzemodule | QPG & Equabyte
Maken van een spel 3D Natuurkundige krachten (Physics) Open source Bestaande game engine Bedenken van lesmateriaal 7/31/ Project Game Keuzemodule | QPG & Equabyte
Multiplayer splitscreen Verschillende auto’s Bonussen Meerdere gamemodes Veel random generated content Met een balletje een parkours afleggen High scores Secrets Pickups Level editor Eenvoudige modellen 7/31/ Project Game Keuzemodule | QPG & Equabyte
Verbeteren Graphics Bestuurbaarheid Toevoegen Auto’s Bonussen Netwerk/Internet functies Gamemodes Uitbreiden Blokken Menu’s Verbeteren Graphics Toevoegen Objecten Internet highscore Multiplayer Uitbreiden Menu’s 7/31/ Project Game Keuzemodule | QPG & Equabyte
3D Modellen Textures Geluiden Kiezen van game engine Wiskundige berekeningen Communicatie software en hardware Verschillen tussen game en toepassing Ontwikkelen AI Toekomst in gaming branche 7/31/ Project Game Keuzemodule | QPG & Equabyte
Irrlight Bullet irrKlang Google Code Fireworks CS3 Blender Tortoise SVN Visual C++ Mediawiki Ogre 3D NxOgre PhysX OpenAL CEGUI Sourceforge 7/31/ Project Game Keuzemodule | QPG & Equabyte
7/31/2014 9