OHT 7.1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Reclame In dit hoofdstuk zul je het volgende.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Energie uit het heelal”
Advertisements

Optellen en aftrekken tot 20
Er zit een gat in m’n emmer 1
WELKOM BIJ DIT SPEL VOOR HET EERSTE!!! DIT GAAT OVER: + en – tot 20 KLIK OP DE MUIS OM DE SPELREGELS TE LEZEN!!!
Leer de namen van de noten 1
Word Wijs! ? een initiatief van GSIW Actiegroep Leren-Werken • promotor: de Stap - Studieadviespunt Gent • duur project: 1/10/2012 tot 30/9/2013 • 1 fulltime.
A H M F K EB C x 8 Afwenden bij A en C. 1e secties C, 2e secties A. Vanaf 10 m splitsen en grote volte.
Doet goeie dingen voor mensen en organisaties 1. Hoe gelukkig ben jij op je werk? Op een schaal van 0 tot 10 waar plaats jij jezelf? O
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Programmeren in Java met BlueJ
1 Welk plaatje hoort bij de pols? 2 Welk plaatje hoort bij het gezicht?
Diagnosticeer uw schouder Dit is een interactieve gids om u te helpen vinden relevante patiënten informatie over uw schouderprobleem. Het is bedoeld als.
Leer de namen van de noten 2
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
Vergaderen Gebruikt materiaal Actie! Office3 bso blz. a Benoem het materiaal in de tweede kolom in je boek op blz b In de derde kolom.
ThinkQuest Projects Leerkrachten uitnodigen om een project te delen.
WISKUNDIGE FORMULES.
Workshop2: Technisch communiceren. Extra blok Workshop2: Technisch communiceren Stap 1: Hoe creëren ?
Destillatie.
Blok 2 les 1.
Registratie en certificatiesoftware bestaand residentiële gebouwen.
Hoofdstuk 12 Conflicthantering
Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux H13 – Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring DE WAARDEPROPOSITIE.
De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.1 Geïntegreerde communicatie In dit hoofdstuk.
Public relations In dit hoofdstuk zul je het volgende leren:
OHT 3.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Hoe marketingcommunicatie werkt In dit hoofdstuk.
OHT 8.1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Mediaplanning In dit hoofdstuk zul je het volgende.
OHT 12.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Verkooppromotie In dit hoofdstuk zul je het.
OHT 16.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Persoonlijke verkoop In dit hoofdstuk zul.
Marketingcommunicatie en ethische kwesties
CONTROLESTRUCTUREN (DEEL 2)
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Breuken-Vereenvoudigen
Hoofdstuk 11 Effectief problemen oplossen
Hoofdstuk 13 Conflicthantering
Hoofdstuk 9 Het aansturen van teams
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Chronologie van maatregelen tegen de joden in het Derde rijk
1 HOOFDSTUK 5 CONTROLESTRUCTUREN (DEEL 2) 5.1. INTRODUCTIE  Vervolg discussie omtrent gestructureerd programmeren  Introductie van de overblijvende controlestructuren.
1 Welk plaatje hoort bij de hals? 2 Welk plaatje hoort bij het neusgat?
Welk plaatje hoort bij de herfst?
A H M F K EB C x 89 Sigarenbox : Afwenden bij M en K,over- zijde H en F splitsen. Daarna dames rechts.
C op de rechterhand M F het binnenste peloton buigt af en rijdt een volte op de andere hand. telkens een.
Voorwaarts in draf met tweeën linkerhand en aansluiten A H M F K EB C x.
A H M F K EB C x 87 Afwenden bij A en C, openen en doorlaten (rechtshouden, 1e peloton, dames tussendoor).
Dames (1e peleton) F-G-M rechts-om-keert (binnendoor) Heren (2e peleton) M-G-F links-om-keert (buitenom)
A H M F K EB C x 91 Van hand veranderen voor de X splitsen en Rechangeren. Met de nieuwe partner op.
A H M F K EB C x 85 Korte zijde bij C 2 e secties volte 14 m en op afstand komen ( 0,5 rijbaan)
A H M F K EB C x 88. Korte zijde bij A en C changement met gebroken lijnen (opsluiten!) Daarna rijden.
A H M F K EB C x 92 Galop Binnenruiters grote volte bij A en C -partnerruil- Volgende korte zijde in.
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
Versie 1: ; v2: ; v3: ; v4:… ca. 50 minuten met maken van tekening (vraag 12) ca. 40 minuten zonder maken van tekening (vraag.
Voorrangsregels bij rekenen (1)
Nieuwe Meesters Delft Erfgoed = saai! 1. Nieuwe Meesters Delft Erfgoed = overal! 2.
OHT 9.1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Reclameonderzoek In dit hoofdstuk zul je het.
OHT 11.1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Sponsoring In dit hoofdstuk zul je het volgende.
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
Watervogels herkennen
350€ WC -1.1 Huurprijzen excl. 50€ vaste kosten 350€ WC € WC € WC € WC € WC €
75 jaar poldermodel: een spel in vijf bedrijven en een epiloog VHV-bijeenkomst 20 april 2013 Paul de Beer Henri Polak hoogleraar voor arbeidsverhoudingen.
USABILITY MYTHBUSTERS BASTIAAN KLOOSTER & PETER AKERBOOM CONGRES WEBREDACTIE 2011.
6,50 euro In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
ZijActief Koningslust
Voorwaarts in draf met tweeën linkerhand en aansluiten A H M F K EB C x.
Tuinvogels herkennen.
Transcript van de presentatie:

OHT 7.1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Reclame In dit hoofdstuk zul je het volgende leren: De stappen in de ontwikkeling van een reclamecampagne De informatie die je over de doelgroepen van een reclamecampagne nodig hebt De doelstellingen van een reclamecampagne en de kenmerken van goede doelstellingen Het belang van creativiteit voor reclame De effectiviteit van de diverse uitvoeringsstrategieën voor rationele reclame De effectiviteit van emotionele uitvoeringsstrategieën zoals humor, erotiek en warmte

OHT 7.2 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Europese reclame- uitgaven in 2004

OHT 7.3 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Reclamevormen

OHT 7.4 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Stappen in de campagne- ontwikkeling

OHT 7.5 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Reclame voor kinderen, tieners en ouderen

OHT 7.6 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 De creatieve briefing

OHT 7.7 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Meest gebruikte informatieve elementen in reclame

OHT 7.8 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Voor- en nadelen van vergelijkende reclame

OHT 7.9 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Variabelen die de effectiviteit van humor in reclame beïnvloeden

OHT 7.10 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 7.11 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 7.12 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 7.13 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 7.14 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 7.15 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 7.16 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 7.17 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 7.18 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 7.19 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 7.20 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011